[AR] Sulky voor draverijen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[AR] Sulky voor draverijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 20:05

Hallo,
Weet iemand waar ik shetlandersulky's kan kopen?? En dan bedoel ik van die witte die ze meestal gebruiken voor draverijen. Het liefst in Noord-Holland uiteraard!
En wat is ongeveer de prijs?

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:23

Dan moet je even via Google op Stal Ace zoeken. Die fokken dravers en shetlanders en hebben van die sulky's staan. Als je hun site (met onder andere de hengst Ollie van de Eickenwal) hebt gevonden staat daar als het goed is ook een tel nr op.

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:24

ik heb geen idee waar je draversulky's kunt kopen. Mischien kun je het eens proberen op http://www.marktplaats.nl Ik heb mijn sulky via via aan te weten komen dus gewoon tegen iedereen vertellen dat je er een zoekt en als zij er een vinden dat ze het dan even zeggen! In ieder geval veel succes!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:54

Ik geloof dat er wel eens iemand adverteert op www.xs4all.nl/~justy, misschien kan je daar eens kijken. Onder zoekertjes.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 20:36

Wkoekoek"]
Ik geloof dat er wel eens iemand adverteert op www.xs4all.nl/~justy, misschien kan je daar eens kijken. Onder zoekertjes.
[/quote]

Deze doet het niet Verward

[quote="Dennis schreef:
Dan moet je even via Google op Stal Ace zoeken. Die fokken dravers en shetlanders en hebben van die sulky's staan. Als je hun site (met onder andere de hengst Ollie van de Eickenwal) hebt gevonden staat daar als het goed is ook een tel nr op.


Gevonden alleen niet bij google, ik ahd eerst hun alle 55 pagina's door gestompelt en toen ben ik bij Ilse gaan zoeken en daar heb ik het gevonden! Bedankt iig

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 00:34

Marieke, wil je de link hier neerzetten? Ik ben nl. ook nog op zoek voor mijn mini.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 08:39

Tanja, ik weet niet wat voor wagentje je precies zoekt, maar op deze site http://www.voskamphall.nl/ staat onder occasions dit wagentje voor een mini Knipoog

Afbeelding

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:27

Thanks Irene!
Ik ben me een beetje aan het orienteren in de sulky's voor mijn mini hemgstje, dit is niet echt zo'n sulky als ik bedoel maar ik heb bij de recreatie wagens wel een leuke gezien voor mijn Welsh merrie, moet alleen nog even sparen......
Maar de sulky heb ik nog niet nodig aangezien Lorenzo pas 2 is maar daarom ben ik me dus alvast aan het orienteren, weet ik een beetje wat het mij gaat kosten.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:29

Dit is de site die ik bedoelde. Deze mensen hebben echt verkleinde dravers sulky's staan. En hebben ook inimini dravers tuig(maar hebben die sulky's wel zo gemaakt dat je ook een gewoon tuig kan gebruiken).
http://www.shetlandponysite.com/ace/index.htm

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:48

Maar op die site zie ik helemaal niets over sulky's? Alleen maar de hengsten die daar ter dekking staan......

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:52

Bij Aars in Goedereede hebben ze ook sulky'tjes

Afbeelding
Volgens de prijslijst vanaf 670 euro.

Ik heb laatst hele mooie gezien, moet ik alleen even zoeken waar dat ook al weer was. Zodra ik het heb gevonden, zet ik het even neer.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:02

Ja, deze heeft al vaker op Bokt gestaan, vind ik een ontzettend leuk ding en redelijk geprijsd. Ik had van deze zelf ook info gevraagd en al is het dan geen hele echte, deze komt denk ik wel in aanmerking omdat die hele echte toch niet te betalen zijn en deze wel Vind deze ontzettend stoer Cool

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:11

Yihaaa, ik heb hem weer gevonden Haha!

Ze hebben een aantal verschillende soorten. En voor de echte handige doe het zelvers staan er zelfs bouwtekeningen bij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:09

Hihi, die met dat kuipstoeltje is leuk Haha! zal alleen met mijn gewicht niet lang goed blijven gaan, die onderste vind ik ook erg leuk
Heb je een link waar ik dit op kan vinden? niet dat ik zo handig ben hoor maar heb misschien wel een kennis die dit kan maken....
Irene, heb jij de link ook van die eerste sulky die je erop heb gezet? Ik zie net dat ik hem kwijt ben.......

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:36

http://www.shettysulky.de/ is de site van de onderste sulky's

Die van de bovenste is www.stadtwijck.nl

Ik zit zelf nog altijd te twijfelen over wat voor wagen ik nu wil hebben. Ben er nog niet helemaal uit. Eigenlijk wil ik gewoon en een 2-wieler en een 4-wieler Schijnheilig Schijnheilig Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:02

Haha! Dat probleem heb ik dus ook Haha! maar beide .....zucht, was ik maar rijk.......

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:37

T@nj@ schreef:
Maar op die site zie ik helemaal niets over sulky's? Alleen maar de hengsten die daar ter dekking staan......

Klopt, maar ik deze mensen hebben en maken ook af en toe mini sulky's. Ik was daar niet helemaal duidelijk in geweest. Gewoon eventjes het onderstaande nummer bellen en er naar vragen.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 02:20

Ah, op die manier, ik zal ze eens bellen!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 18:16

Thnx! die van stadswijk had ik al gezien, maar ik vind zelf 670 iets te duur Haha!
Maar waarschijnlijk hier in de buurt heb ik iemand gevonden, maar die andere moet ik helemaal naar duitsland zeker... Schijnheilig