[NH] Hele dag clinic bij Mansour

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

[NH] Hele dag clinic bij Mansour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 13:07

Hallo Allemaal,

Deze zaterdag gaan we met een hele groep met onze paarden/ponies naar stal Mansour in Arnhem waar we de hele dag les krijgen in Natural Horsemanship. Nou ik ben benieuwd want ik ben een echte scepticus. Je weet wel, zo iemand die dat altijd vanzelf al deed (Jawel, die mensen bestaan echt Pling ).
Mijn zusje heeft dit alles georganiseerd en ze heeft daar ook al even duidelijk laten weten hoe ik tegenover dit soort dingen sta, dus dat wordt wat.

Nou ja, in principe sta ik overal voor open. Het wordt in ieder geval een leuk dagje uit.

Heeft er al iemand ervaring met deze clinics bij Mansour?

Groetjes,

Aline

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:37

[PP] Gedrag van deelnemers tijdens clinics

En voor de duidelijkheid: ik ben het met de mening van deze topicstarter eens. Een clinic ga je bekijken en daarbij stel je je open voor datgene wat er wordt gezegd. Kan je altijd nog beslissen of het je iets heeft opgelevert of niet. Jammer dat je je niet wil openstellen voor zo'n dure cursus....

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 16:47

ik zelf heb er geen ervaring mee, maar wie geeft de clinic als ik vragen mag, woon er namelijk vlak bij, is het ook voor toeschouwers, zo ja, wat kost het dan?

Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 13:25

kinglover schreef:
ik zelf heb er geen ervaring mee, maar wie geeft de clinic als ik vragen mag, woon er namelijk vlak bij, is het ook voor toeschouwers, zo ja, wat kost het dan?


Moet je even bij de website kijken, ze hebben van alles:

www.mansour.nl

Van die toeschouwers, dat weet ik eigenlijk niet, ik zit er iig niet mee.

groetjesss

Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 13:29

Aline4 schreef:

Nou ja, in principe sta ik overal voor open. Het wordt in ieder geval een leuk dagje uit.



Heu Kebie,

even een klein quoteje uit mijn eigen stuk!! Zie mede tevens idem ook mijn reactie op het aangegeven topic *LOL*

By the way, gaan wij niet naar dezelfde clinic?? Maak je niet benauwd, ik ga niemand in de weg lopen hoor!!! Schijnheilig

Nou tot zaterdag iig, ik heb er zin in, jij ook nog?