[nh] Welke bokker kan mij het eens demonstreren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[nh] Welke bokker kan mij het eens demonstreren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 09:18

Hai...

Ik ben heel erg geintereseert in NH alleen zijn al die clinics zo duur , en aangezien ik op het moment aan het verhuizen ben moet ik op dit gebied even bezuinigen.. maar ik blijf er maar mee in mijn hoofd zitten.. Zelf gaan knutselen nee daar begin ik niet aan , zou niet weten waar te beginnen en wat te doen.,. Weet ook niet of Ry en ik het nodig hebben aangezien onze band al heel sterk is ... en ik eigenlijk onbewust al een beetje bezig ben met "me gedragen als een paard" zo ga ik eigenlijk altijd om met mijn pony's.. maar ik wil best wel eens een demonstratie van iemand die me het een en ander dan uit wil leggen.. ( met Rydar erbij natuurlijk) Wie is er al zo ver dat ie mij eens wat wil laten zien?

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 09:36

Zaterdag is er een freestyle demonstratie in rockanje, misschien is dat iets voor je om eens bij te kijken? Volgens mij is de entree gratis, er staat iig niks over kosten bij..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 09:46

je kan Lynn en Marjan Apple eens vragen.... www.naturalhorses.com
en anders kan je eens bij mij komen kijken als ik weer les van ze heb... 11 juli rond 12.00 uur.. Lachen

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:24

Hhhhhmmmmm, waarom moet je nou weer helemaal in Ellemeet wonen. Toch net niet naast de deur. Na mijn vakantie (begin aug.) moet ik waarschijnlijk weer in die omgeving zijn, mogelijk valt er iets te combineren.
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat ik je echt wereldschokkende dingen ga vertellen, maar misschien kan ik dingen een naam geven, zodat je ze makkelijker in het grotere geheel kunt plaatsen.
Nog een tip, ja daar komt ie weer: www.recreatieruiter.nl oftewel de NVVR. Ergens eind september, ik weet de precieze datum zo niet, komen we weer voor een weekend naar Haamstede. Kom eens gezellig kletsen en kijken wat voor maffe gezellige club wij zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:27

hej das leuk.. haamstede is naast de duer.. kom zeker eens kijken

klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:23

Ik weet niet waar je woont, maar een prive clinic van mij is altijd mogelijk. wil hiervoor de reiskosten vergoed, en een vergoedding van 10 euro.
Doorde week kan ik gratis met het openbaar vervoer en worden de reiskosten minder, t licht dus een beetje aan waar je woont, maar ik kan zeker eens een prive les geven

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 12:22

Hoi Debo,

als je in de vakantie tijd hebt: op zondag 24 augustus is er een grote parelli-speeldag in Wageningen. Er komen een flink aantal mensen op bezoek, met en zonder paard, van verschillende "levels" in natural horsemanship.
Ook mensen zonder NH ervaring kunnen meedoen (zelfs met paard).
En het is helemaal gratis.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:27

Parelli speel dag in Wageningen??????
Vertel eens!! Hoe kan het zijn dat ik als deeltijdbewoner van Wageningen hier helemaal niks van weet?