[AR]Koetsiersbewijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

[AR]Koetsiersbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 21:11

Ik heb vrijdag koetsiersbewijs examen en ik wil graag weten wat ze het meeste vragen bij de theorie Verward Wat je dus echt moet kennen Haha!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:24

de wagonette Haha! daar kreeg ik wat vragen over... en over de patentas Scheve mond
en uhm, over ventilatie in de stallen. hm, wat nog meer... *denk* ohja ook over of de voorijzers nou rond of ovaal zijn Gaaaap en allemaal dat soort dingen.
niet echt moeilijk hoor, gewoon heel goed en logisch nadenken Lachen
succes!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:27

is het trouwens koetsiers én menbewijs?of alleen koetsiersbewijs?dat scheelt toch kwa aantal theorie??

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 15:00

fjordentinker schreef:
is het trouwens koetsiers én menbewijs?of alleen koetsiersbewijs?dat scheelt toch kwa aantal theorie??


het koetsiersbewijs van de SRR, ik doe examen via de KNHSmenweek.

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:05

heb je ook oefenexamens gekregen? een man bij ons had precies dezelfde als die die had gekregen om mee te oefenen! Die had het heel makkelijk! Maar het examen is echt goed te doen, als je weet wat er in het boek staat en goed logisch nadenkt! Altijd bedenken wat het veiligste is voor jou en je paard! dan komt het goed! veel succes! laat je het weten of je geslaagd bent?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 20:20

Natuurlijk laat ik dat weten Knipoog

Ik neem aan dat ik tijdens de instructieweek wat proefexamens krijg, lijkt me wel logisch Tong uitsteken Heel veel is ook hetzelfde als bij de instructeursopleiding van de ORUN, zoals beengebreken enz.