[LO] Buiten luistert ze niet...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:29

ze snapt het niet. Binnen heeft ze muren waar ze op kan steunen buiten heeft ze dat niet. Ik zou als ik jou was gewoon binnen blijven longeren en als het daar echt honderd procent goed gaat dan met zn tweeen buiten longeren en niet boos worden.


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 20:54

ik geloof na je tweede uitleg dat ze je WEL snapt maar dat ze poepie aan je heeft..........dat zou ik gewoon anders oplossen. Een ring uitzetten met balen stro en gewoon longeren geen gezeik

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:14

dus laat je je paard over je heen lopen..........nu steigert ze tegen je op enig idee hoeveel schade jij daarvan op kan lopen. Ik draai het hoofd van een paard achterstevoren als het beessie er alleen al aan denkt om tegen mij op te steigeren............Sorrie maar dat kan je niet tollereren

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:17

tja misschien kan je er iemand bijhalen die wat meer ervaring heeft met dit soort probleempjes................?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:13

wat voor een pony is het?


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:16

grinnik Lips are sealed Lips are sealed

tja, wat moet ik nou zeggen, ik werk met sportpaarden zit een te groot verschil van aanpak ik. Ik heb wel eens gemeend dat shetlanders het gewoon lekker vinden om een pak slaag te krijgen.............

Maargoed misschien moet je gewoon maar niet longeren, mischien vind hij het voor de kar wel leuk en kan je op die manier verder


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers