[AR] Mennerpraat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 10:14

Ik sta, net zoals Jantina, op dit moment ook op non-aktief.

Op m'n 13de begon ik met op z'n jan-boerenfluitjes te mennen met mijn verzorg Welshje (B-maatje), hij was al (min of meer) beleerd en ik heb daar samen met de eigenaar aardig wat leuke tochtjes mee gemaakt.

Later kreeg ik een verzorg Haf, die we ook voor de wagen hebben gezet, ze liep alsof ze nooit anders gedaan had. Met haar heb ik "serieus" leren mennen en ook m'n koetsiersbewijs en mendiploma mee gehaald. Ik heb ook met haar een tijdje gelest bij Yvonne de Ruiter, maar ik stond niet helemaal op 1 lijn met haar, dus daar ben ik mee gestopt.

Daarna heb ik iemand geholpen met 2 Welsh C-tjes, enkelspan en tweespan. Bij haar was ik ook groom voor marathons, wat ik erg leuk vond.

Ik vind het heerlijk om met een paard voor de wagen de weg op de gaan. Helaas heb ik nu geen paard tot m'n beschikking om mee te mennen. Okki is wel beleerd, maar helaas kan het tuig niet op stal hangen en is er alleen een sulky.

Als er iemand bij me in de buurt een keertje iemand zoekt om mee te gaan op de wagen, dan hou ik me aanbevolen!


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:46

Sily schreef:
Maar kijk er nu al naar uit, het is altijd handig iets hebben om op terug te vallen als je niet meer kan rijden.


Je zult zien dat als je het een paar keer gedaan hebt, je het heel leuk zal vinden en dat je het niet zult zien als zo maar iets erbij, voor het geval dat je niet meer onder het zadel kunt rijden.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers