[VD]Rydar kan liggen !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[VD]Rydar kan liggen !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:41

Eindelijk na jaren proberen kan Rydar dan liggen op comando!! Ben zoooo trots!!! WHIEEEEEEEEEEEEH... Thanks to my special help Astrid !! Echt ben zo blij dat ik het eindelijk voor elkaar heb!!! Tja meer heb ik niet te melden hahah ben gewoon trots Haha! Zitten gaat ook wellukken aagzien hij heel langzaam overind komt!! heb ik eindelijk een volleerd VD paard!!! WHIIIEEEEEEEH... foto's volgen natuurlijk Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-05-03 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:45

Hee wat goed!!! Haha! Hartstikke leuk zeg!!
En ik wacht op fotootjes Hihi

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:52

Foto's!! Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:13

Stoer joh !

Echt superleuk voor je !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:56

Grappig, die van mij kunnen dat ook, hebben ze niet eens een commando voor nodig.
Helaas je bent weer niet de eerste of de enige...........

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 23:00

Leuk! Dat wil ik ook bij Pas, maar dat gaat nog heel erg lang duren denk ik. Wat ga je hem verder nog leren?(aangezien hij zowat alles al kan? Knipoog)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 23:00

Hahahaha, Lia jij zegt wat ik dacht.

Debo ik vind het wel heel knap hoor wat jij allemaal met Rydar doet.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 23:05

Ben blij dat Lia het zegt, ik mag het niet meer zeggen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 23:29

Ilindra schreef:
Grappig, die van mij kunnen dat ook, hebben ze niet eens een commando voor nodig.
Helaas je bent weer niet de eerste of de enige...........


joh knap zeg van je... ben je zeler wel trots op? Prpbeer het nu maar eens op comando dan heb je minder grote praat aangezien het nog een heel werk is het voor elkaar te krijgen... jammer dat ik niet eens meer trots op mijn pony mag zijn van jullie.. Dit is voor mij wat voor jullie mischien de piaffe is, een moeilijke oeffening die mij eindelijk gelukt is .. is het zo erg dat ik trots ben?? En nee ben niet de enige zeg ik dat dan??

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 00:14

Debo schreef:
En nee ben niet de enige zeg ik dat dan??


Heb me lang ingehouden bij dit soort topics, red het niet om nu NIET te reageren Knipoog

In dit topic zeg je dat idd niet. Maar in alle andere topics zeg je dat wel.
En ik heb gemerkt dat jij nogal fel tegen bent op mensen die 'jou nadoen'. Moet ik dan nu ook boos worden? Op jouw clinic liet ik Isabeau nl op commando liggen, dan zou ik nu ook moeten denken dat jij dat truukje van mij gepikt hebt.... (Terwijl ik het weer van Stef geleerd heb! Haha! en daar is Bokt nou juist voor, leren van elkaar, ervaringen delen, advies geven en vragen...)

Voordat je fel, boos, of anderszins gaat reageren op mijn reactie, vraag ik je 3x diep adem te halen en eens goed na te denken over de reacties die jij op bokt geeft.
Als iemand anders haar/zijn paard de capriole leert, is dat van jou nage-aapt. Nu leer jij Rydar liggen, terwijl je gezien hebt dat Isabeau dat ook doet (en met Isabeau nog tig andere bokt-paarden). So what? Leuk voor je dat Rydar op commando ligt, hartstikke goed. En dat meen ik!

Toch zou een beetje enthousiasme van jou uit naar je medebokkers geen kwaad kunnen. Je vraagt zelf ook om enthousiaste reacties omdat je blij bent dat Ry ligt op commando.
De meeste bedoelen het niet kwaad, alleen lees jij vaak wat je wil lezen.

Ik zie het de 28e juni wel denk ik? Haha!

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 00:52

Ik zit niet zo in de VD, maar ik vind het wel heel knap als een paard dit op comando kan.
piafferen, galopwissels voor de kar zijn meer de kunstjes die ik ze leer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:02

Dat isabou kan liggen wist ik ind.. maar ik ben zoals je weet al jaren bezig en dit is iets wat ik gewoon niet voor elkaar kreeg leg maar eens op een vriendelijke manier een fjord op de grond.... nou sucses zou ik zeggen T gaat echt niet zomaar.. Mexx kan ook liggen dat was zo gebeurt , shetlanders zijn nou eenmaal makkelijk om te laten valen.. Mexx kon het alop de clinic maar dacht zeg maar niets want "dat doe je niet met een jaarling!!" ... Ik ken marianne scherps al heel lang en heb het VD eigenlijk van haar overgenomen toen ik een jaar of 14 was zag ik haar vaak en dacht dat wil ik ook.. ik ben dus al vanaf mijn 14de bezig met VD en heb nu het punt berijkt dat Rydar älles" kan en daar ben ik gewoon trots op... mag dat?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:21

Debo schreef:
en daar ben ik gewoon trots op... mag dat?


Euh, zeg ik van niet? Verward
Lees mijn reactie nog eens door, zelfs in deze reactie laat je doorschemeren dat het veel knapper en moeilijker is om een groter paard te laten liggen dan een shetlander, want die vallen zo om! Lips are sealed

Sorry, maar dit bedoel ik nou. Iets meer enthousiasme kan geen kwaad, ook IK ben trots op mijn pony, evenals bv Luna dat is! In beide gevallen deel jij DAT enthousiasme niet, hoeft ook niet, maar verwacht dan ook NIET dan een ander wel enthousiast is als jouw paard ligt!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:26

Amen Buitenzorg!!

Verder meen ik het wel als ik zeg dat ik het leuk voor je vind dat Rydar eindelijk kan liggen.

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:58

Wat goed! Ooit hoop ik het ook een 'groot' paard te kunnen leren. Voorlopig houd ik het bij Dennis.
Wees maar zuinig op dit 'trucje'. Als je het te vaak doe kan hij nog wel eens zeggen, doe het zelf maar. Dat heeft Dennis ook een tijdje gehad.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:45

Goh orgineel Schijnheilig

Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:16

Alles is maar hel relatief en zeker in de VD,
ik vind het heel grappig dat Rydar het kan, maar vind het altijd zo jammer dat je enthousiaste reacties van Bokkers verwacht terwijl jij het andersom niet kan opbrengen.

carin
Berichten: 312
Geregistreerd: 08-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:16

T is echt ongelooflijk dat, als ik Debo haar naam bij een topic zie staan, ik van te voren al weet dat er weer allerlei soorten reacties op komen. Of ze er nou om "vraagt" of niet....reageer dan gewoon niet ! Die kan dit al en die kan dat al en langer en beter...hoe oud zijn jullie nou ?? "Scrollen" met je muis is makkelijk, probeer maar!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:16

Debo"]
Goh........ origineel .........
[/quote]

[quote="Debo schreef:
t valt me op dat als ik ry iets leer dat dan meteen alles na gedaan word... vandaar....


Zullen we dat nu tegen jouw gaan zeggen?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:52

Hoi, uiteraard gefeliciteerd maar ik heb toch een kleine opmerking. Ik vind persoonlijk dat je er erg lang over hebt gedaan, dit is zeker niet nodig. In principe zou het binnen enkele dagen moeten lukken. En dan uiteraard niet door je paard om te trekken maar gewoon op een nette manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:15

Knap hoor, om een paard op commando te laten gaan liggen. Dan moet het paard toch wel verrekte veel vertrouwen in je hebben, anders doet íe dat toch echt niet. Ik heb het Stef wel eens met Honey zien doen, is echt Lovers
Kijk uit naar de foto's!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:40

cornelie schreef:
Hoi, uiteraard gefeliciteerd maar ik heb toch een kleine opmerking. Ik vind persoonlijk dat je er erg lang over hebt gedaan, dit is zeker niet nodig. In principe zou het binnen enkele dagen moeten lukken. En dan uiteraard niet door je paard om te trekken maar gewoon op een nette manier.


hoi ik heb er natuurlijk geen 7 jaar over gedaan.. heb t afentoe eens geprobeerd maar t is me nooit gelukt.. nu ging ie eindelijk om toch een kwestie van overgeven.. Ry is zeker niet de makkelijkste en heeft een behoorlijke kop erop zitten overgeven zal ie zeker niet snel doen.. we zijn al een aantal jaar aan t "vechten" wie nou de sterkste is. Nu heeft ie zich eindelijk aan me overgegeven zo lief ik had m eindelijk op de grond en toen lag ie echt zo van oke. ik geef het op.. kreeg zelfs nog een hinnikje van hem , daarna is zijn gedrag erg veranderd hij was niet beledigt of iets dergelijks maar eerder zag hij eindelijk mij als lijder niet meer van me af te slaan.. Ben heel blij dat dit de doorslag heeft ggeven dat ik eindelijk die strijd met hem heb gewonnen..

Wat betreft dat jullie zeggen dat ik niet blij ben voor een ander is niet altijd waar.. ik houd me gewoon rustig , ookal geef een een positief bericht krijg ik alsnog alles over me heen.. Ik reageer gewoon liever niet als dat ik wel reageer sorry... Ik denk dan nou das leuk voor diegene leuk dat ze trots is op der paardje, knap gedaan.. alleen bij sommige dingen zie ik het vanachter mijn pctje al verkeerd gaan en tja daar wil ik voor waarschuuwen.. maar dat word niet altijd gewaardeerd...

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:42

ten eerst vind ik het leuk dat debo het voor mekaar heeft gekregen om rydar te laten liggen. daar mag ze best trots op zijn maar ik vind het jammer dat dit weer typisch een topic word waarin iedereen elkaar loopt af te bekken..leest leuk op bokt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:48

Debo"]
hoi ik heb er natuurlijk geen 7 jaar over gedaan.. heb t afentoe eens geprobeerd maar t is me nooit gelukt.. nu ging ie eindelijk om toch een kwestie van overgeven.. Ry is zeker niet de makkelijkste en heeft een behoorlijke kop erop zitten overgeven zal ie zeker niet snel doen.. we zijn al een aantal jaar aan t "vechten" wie nou de sterkste is. Nu heeft ie zich eindelijk aan me overgegeven zo lief ik had m eindelijk op de grond en toen lag ie echt zo van oke. ik geef het op.. kreeg zelfs nog een hinnikje van hem , daarna is zijn gedrag erg veranderd hij was niet beledigt of iets dergelijks maar eerder zag hij eindelijk mij als lijder niet meer van me af te slaan.. Ben heel blij dat dit de doorslag heeft ggeven dat ik eindelijk die strijd met hem heb gewonnen..
[/quote]
Ik dacht dat het op basis van vertrouwen was?
[quote="Debo schreef:
Wat betreft dat jullie zeggen dat ik niet blij ben voor een ander is niet altijd waar.. ik houd me gewoon rustig , ookal geef een een positief bericht krijg ik alsnog alles over me heen.. Ik reageer gewoon liever niet als dat ik wel reageer sorry... Ik denk dan nou das leuk voor diegene leuk dat ze trots is op der paardje, knap gedaan.. alleen bij sommige dingen zie ik het vanachter mijn pctje al verkeerd gaan en tja daar wil ik voor waarschuuwen.. maar dat word niet altijd gewaardeerd...

NIEMAND zal er over vallen als je een positieve reactie plaatst met evt. opbouwend kritiek.
Alleen plaats je dat nooit Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:00

Pppff, waarom is het standaard dat er bij een topic van debo of van een jong meisje wat een pony iets geleerd heeft dat het daarmee fout gaat? Boos!

Ik zet er nog geen slotje op, omdat ik zie dat het vooral de volwassenen zijn die reageren en ik mag verwachten dat die ook het verstand hebben op dit op te lossen zonder een 'scheidsrechter'.

Graag vanaf nu wel een beetje respect voor elkaar.
Ik kan me overiegens helemaal vinden in de tekst van buitenzorg. Netjes geformuleerd en erg eerlijk.
Denk hier allemaal maar eens overna