[NH] NHS...waar??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

[NH] NHS...waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 08:31

ik wil met boyd graag wat meer NHS gaan doen....vooral omdat ie nog wel eens moeite heeft met het commando whoooooooo Haha! en bij het opstijgen loop je daar meteen al tegen aan Tong uitsteken en omdat ik van mening ben dat als je het op de grond allemaal beheerst , je onder het zadel al een hele stap verder bent! *LOL*


nu vroeg ik me af of er iemand is die iemand weet in de buurt van leeuwarden die daar les in geeft...of verstand van heeft ????

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 13:09


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 10:26

Eddy Modde, die de methode van pat parelli gebruikt, komt door heel t land ZEGT IE, alleen komt ie alleen voor groepjes en t is erg lastig om een groepje te vormen... Hier in Dronten bijvoorbeeld is er amper iemand! En dan krij je ook nog vervoersproblemen Verward Maar voor t commanod HO en opstijgen etc heb je gene NHS-docent nodg hoor Tong uitsteken Daar kunnen vele instructeurs je mee helpen.

Dat het eerst vanaf de grond de baas zijn, helpt bij het vanaf erop de baas zijn, kan wel kloppen. Maar dan moet je t ook echt goed doen, anders maakt het geen verschil. Ik zou dus gewoon naar een goede instructie op zoek gaan en dan aangeven waar jij mee bezig wilt. Dan kom je ook al heel ver.

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:41

koop gewoon het parelli pakket, ben je net zo duur uit als met een aantal lessen. Bij mij heeft het in ieder geval heel goed geholpen, mijn paard kende ook de ho niet (moest altijd een anker uitgooien als ik wilde stoppen;)) bij parelli wordt dit heel goed behandelt

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:21

He leon, in dronten kunnen we misschien elkaar nog wel wat helpen Lachen Ik ben inmiddels met het level 2 pakket begonnen.

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 23:11

Daar komt ie nog maar eens een keer: www.recreatieruiter.nl omdat wij door het hele land leden hebben en activiteiten organiseren, is er ook altijd wel iemand bij jou in de buurt die je kan helpen.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:52

Daar heb je wel gelijk in maar vaak kan je mensen pas écht goed helpen of de dingen écht goed snappen als je een basis hebt. En die basis bereik je het beste door even 1 manier/trainer te volgen. Dan kan je alles ook beter in perspectief zetten, althans dit is mijn mening Lachen Stel ik ga nu als leek naar activiteiten van de NVVR. 10 tegen 1 dat ik dan verschillen methodes zie en mixen daarvan. Het lijkt mij dan moeilijk om zeker in het begin daar wijs uit te worden.