[AR]Eerste buitenwedstrijd van het seizoen gehad!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

[AR]Eerste buitenwedstrijd van het seizoen gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 13:22

Gisteren hadden we onze eerste outdoorwedstrijd van seizoen. Ik reed met Magpie, en Martha reed met Vait haar eerste wedstrijd.

Onze groom was Hugo, hij had het dus druk }>

Ik mocht al heel vroeg, om 9.08 moesten we starten voor het wegparcours. Ik was een beetje te snel binnen, maar dat was niet zo erg. We kregen er geen strafpunten op Haha! Daarna mochten we de hindernissen in, we hadden er alle drie zin in *LOL* Het ging al veeeeeeel beter dan vorig jaar op deze wedstrijd, het oefenen in Geldrop had gewerkt! De waterbak ging knoerhard, ik was zelf ook helemaal nat, en groom al helemaal Tong uitsteken De rest van de hindernissen gingen ook goed, behalve de laatste, die was ook de moeilijkste. Ik verloor ook een van mijn leidsels Frusty De vaardigheid ging niet zo, ik had 2 balletjes maar was wel binnen de tijd. In totaal was ik 8e Haha! van de 26!!

Martha reed haar eerste wedstrijd met Vait, hij wou de waterbak niet in Frusty Terwijl ie normaal er in gaat, maar ja, voor de kar is dan ook anders. Voor de rest deden ze het super. In de vaardigheid waren ze wel binnen de tijd, maar hadden ze 5 ballen, terwijl ik er maar 4 geteld had Verward Ze waren 9e van de 19, helemaal niet slecht voor de eerste keer!!!

Alleen het wachten op de prijsuitreiking duurde erg lang Gaaaap Dik anderhalf uur Frusty

Afbeelding
Dit was in de eerste hindernis.

Afbeelding
Hindernis 3, zoek het plaatje Tong uitsteken

Afbeelding
Ook hindernis 3, deze is mooi *LOL*

Er komen nog meer foto's, de buurman heeft er nog wat gemaakt, die zal ik woensdag wel krijgen denk ik, ook was er een fotograaf foto's aan het maken. En die van Martha zitten op het gewone fototoestel.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 22:05

We hadden idd super weer, ik had het geluk dat ik als 3e mocht starten Haha! Ideaal!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 21:31


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:51



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers