[NH] methode van Mark Rashid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

[NH] methode van Mark Rashid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 21:58

Hallo allemaal,
Sinds enige tijd ben ik een enorm fan van de boeken van Mark Rashid. Het toepassen van zijn methode wil me in de praktijk niet altijd helemaal lukken (ligt niet aan zijn methode maar aan mij Knipoog ), maar ik vroeg me af of er meerdere bokkers zijn boeken hadden gelezen (ongetwijfeld) en hoe die dan evt. zijn methode in de praktijk toepassen en ik zou ook willen weten hoe andere bokkers over zijn methode denken. Ik heb nl. ook wel eens van iemand gehoord dat die de methode helemaal niets vond (diegene gebruikte zelf wel NH), maar de reden hiervoor is mij erg vaag gebleven.


Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 21:59

Sorry er is iets mis gegaan, dubbel geplaatst en ik krijg het andere topic niet meer wel .........dom dom dom

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 09:28

er zijn drie boeken: Considering the horse, A good horse is Never a Bad Color en Horses never lie, the heart of passive leadership.
Echte aanraders!

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 20:40

Rivella-R@chella schreef:
Hey timbers waar kom Mark Rashid vandaan? En heeft hij ook een site? (ik heb namelijk nooit van hem gehoord, maar ben erg benieuwd)
groetjes Rachel


Mark Rashid is een Amerikaan en yep hij heeft een site, weet alleen de naam niet uit mijn hoofd Verward maar als je in een zoekmachine van Lycos Mark Rasid intypt moet je 'm kunnen vinden. Het zijn erg leuek boeken, hij heeft leren omgaan met paarden van the old man (zoals hij hem zelf noemt) en die man heeft het weer van een indiaan geleerd. Je moet zijn site eens bezoeken en eigenlijk ook zijn boeken lezen (zijn helaas wel in het engels) het zijn leuke verhalen en hij vertelt daarin niet hoe goed hij wel niet is maar dat hij eigenlijk ook dezelfde fouten heeft gemaakt zoals vele anderen die maken.

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 09:24

Stom Ik had het kunnen weten. Ik zocht net het adres van de website van Mark Rashid en dat is dus www.markrashid.com (heel logisch eigenlijk) Haha! dus ik hoop dat je er wat aan hebt.


Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 12:07

Boeken kun je kopen bij Bol.com (engels talig en dan zoeken op Mark Rashid, dan moet je ze kunnen vinden) Het zijn echte aanraders

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 10:57

Ik vind het een super methode als ik de boeken lees, maar omdat er geen begeleiding is in die methode is het niet altijd voor mij uitvoerbaar. Mijn paardje is nogal een driftkikker en ik heb niet altijd het geduld wat daar misschien voor nodig is.....ik vind het een superboek en het lijkt me heel gaaf om het op die manier toe te passen maar ja het is jammer dat er geen begeleiding in is
Succes met je paardje

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 10:29

calluna_iris schreef:
Eigenlijk is mijn beste en eerlijkste leraar mijn eigen paard...

Groetjes Iris


Daar heb je helemaal gelijk in!!! Zo denk ik ker ook wel over en ik probeer uit elke methode ook te halen wat bij mij past (net als jij), maar de methode van Mark Rashid spreekt mij wel het meeste aan. Het zal wel het best bij mij passen denk ik Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chinnie en 12 bezoekers