[ NH] Hofstede Oosterijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

[ NH] Hofstede Oosterijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 20:43

wie heeft er wil is van bovenstaande gehoord?

En zo ja, positiever ervaringen?

Kim

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:06

Ik heb er van gehoord, ik ben er nooit zelf geweest. Ik ken iemand die er heeft gestaan. De website is wat rooskleuriger dan de werkelijkheid, begreep ik.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:39

ik heb van het weekend bij een beurs waar ik was met een vriendin van me een foldertje van hen gekregen. Die mevrouw was wel aardig maar ze vertelde me niets nieuws. Ze schijnen goede zitlessen te geven volgens het foldertje en ook voedingsadvies te geven. Voor de rest had ze het over bach en aromatherapie maar dat leer ik op school ook. Bel die mensen eens op zou ik zeggen als je meer over hun organisatie wilt weten.

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 17:58

Toevallig de onkruidbeurs......Daar was ik namelijk ook.....
Ja, dat wilde ik ook gaan doen, maar als je ervaring van andere mensen hoort is altijd erg waardvol.

Kim

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:24

ja, idd de onkruidbeurs Haha! . Heb in de graaibak nog een boek van K.F. Hempfling kunnen bemachtigen dat flink afgeprijsd was. Eigenlijk had de Silverlinde ook wel daar kunnen gaan staan met een standje. Ik heb zelf geen ervaring met de mensen die daar stonden. Ik weet wel dat ze bij ons op school ook van alles op paardengebied doen. Was je op zoek naar iets speciaals ofzo of wilde je alleen maar weten hoe het daar is?

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 17:08

Nee, gewoon even rond neuzen. Vond het een uitgebreide beurs voor de entree prijs die je moest betalen. Voor herhaling vatbaar in ieder gval!

Kim

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 10:04

hmmm volgens mij is dat een stal waar ik heb gestaan met m'n 1e paard, maar is het hier in omstreken niet onder die naam bekend.
Want dan kan ik je wel het eea erover vertellen................ maar wat wil je weten eigenlijk???

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 10:06

dat is volgens mij inderdaad de stal van Ria de Groot in Delfgauw (het is trouwens Hofstede Oostrijk, www.hofstedeoostrijk.nl)
Ik heb er 3 jaar gestaan, dus als je dingen wilt weten kun je mij ook evt. PB-en

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:56

ja dus toch he anusch.........hihi