[VD] Tips vrijheids dressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:28

Woogy schreef:
dus alle tips zijn welkom, vooral voor buigen, het compliment spaanse pas en steigeren.


* Ik denk dat buigen het makkelijkst is voor je pony dus begin daar mee. Je brengt een snoep je laag bij de grond en dan tot dat hij met zijn hoofd helemaal tussen zijn voor benen zit.
Dit noem ik: Buig

* Het compliment: Je tilt 1 voetje op en vraagt hem naar de 'buiging' en dan vraag je zijn hoofd omhoog.
Dit noem ik: Neer

* Spaanse pas: Je geeft hem een tikje op zijn been en dan til je zijn voet op en dit herhaal je tot dat hij een keer zelf zijn voet optilt en dan belonen natuurlijk Haha!
Dit noem ik: Pas

* Stijgeren, Omdat je zelf al aangeeft dat je op hem rijd moet je er nog even goed over na denken of je hem het stijgeren wel aan wilt leren, Ik weet niet meer hoe ik het timon heb aan geleert Verward
Dit noem ik: Up

Veel suc6!


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:04

Debo"]
[quote="stef"][quote="Marieke_456 schreef:
dus alle tips zijn welkom, vooral voor buigen, het compliment spaanse * Het compliment: Je tilt 1 voetje op en vraagt hem naar de 'buiging' en dan vraag je zijn hoofd omhoog.
Dit noem ik: Neer



Huh? Je vraagt buiging en dan het hoofd omhoog?? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
[/quote]

whahahaaha dat is de makkelijke vertaling van de clinic van Marianne.... probeer t ff beter iot te leggen ..... dit is ind erg vaag.. al snap ik wat je bedoeld....
[/quote]

*Schaam* Party!! Nerd Ik bedoel omlaag sorry! Excusses

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 17:01

*Laat maar zitten* Haha! Party!!


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 17:14

Ja maar het is moeilijk uit te leggen en ik vertel het allen maar zoals ik het geleerd heb :S

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:35

Okey, gelukkig! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers