[NH] Raak en ik gaan Join Uppen:D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

[NH] Raak en ik gaan Join Uppen:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 10:18

Ja ja ja ja, we gaan het doen. Donderdag. Eerst komt om half negen de hoefsmid en krijgt het kind weer schoentjes Haha!, vervolgens komt om twee uur Irmgard Michielsen om Maaraak fysiotherapeutisch checktechnisch na te controleren Clown En in de tussentijd hebben we tijd over. Onze staleigenaresse schijnt veel van Join Up te weten en dus gaan we dat doen. Raak denkt op het moment namelijk nogal dat hij gelijk aan mij staat en zou het ook niet erg vinden boven me te staan. Ben dus errug benieuwd. Iemand ervaringen?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:13

Ja, alleen doen als je weet wat je doet en waar je op moet letten. Zorg dat er iemand in de buurt is die ook DAADWERKELIJK weet wat hij/zij aan het doen is en niet eens een keer de klok heeft horen luiden.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:53

Succes, leuk joh. Ik doe ook een paar keer per week een join up met Dancer en het gaat echt perfect. Ik merkte echt verschil, de communicatie is nu veel duidelijker en prettiger. Laatst ben ik zelfs naar buiten gelopen met hem achter me aan, echt een geweldige ervaring!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:47

Voor je topicnaam even [NH] zetten. Lees anders het 2e topic van boven nog eens...
Zo niet, enkeltje mesthoop...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 12:35

Ik wil wel maar ik kan het bericht niet meer wijzigen zegt ie.

Sorry hoor dat ik dat even vergeten was Verward .

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 00:17

cornelie schreef:
Ja, alleen doen als je weet wat je doet en waar je op moet letten. Zorg dat er iemand in de buurt is die ook DAADWERKELIJK weet wat hij/zij aan het doen is en niet eens een keer de klok heeft horen luiden.


Ha, meer verstandige mensen.
Als jij een join-up nodig hebt om je verstandhouding te verbeteren/bevestigen, dan wordt het hoog tijd om aan je eigen zelfvertrouwen en uitstraling te werken, dat zal meer resultaat hebben dan een join-up.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:53

Fasel schreef:
Ik wil wel maar ik kan het bericht niet meer wijzigen zegt ie.

Sorry hoor dat ik dat even vergeten was Verward .


mmh ja dat is waar ook... Nou, ik zal het even doen, probeer je er de volgende keer aann te denken?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 12:22

He Pinky, dank je wel. Ik zal er in het vervolg aan denken.

De join up was leuk en heel erg leerzaam om te doen. Zeer zeker de moeite waard. HEb er leuke foto's van maar mijn i-net thuis ligt er uit. Dus komt nog.