[VD] steigeren help???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:50

Laat ik eens met mijn wijze raad komen Haha!

Natuurlijk kan je je pony leren stijgeren, maar je moet het wel op de goede manier aanleren. En niet als hij een keer stijgert zonder comando belonen.
Ik ben het eens met Stef, gebruik de zoekfunctie
of kijk even op www.pinkysplace.nl

Hou het gezellig Cool


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:54

gijsenkim"]
[quote="stef schreef:
Dat slaat IMO ook nergens op. Ik ga mijn paard geen dingen niet leren want stel dat ze ooit verkocht wordt. Ik ga er niet vanuit dat ze verkocht wordt, dus leer ik haar wat ik wil.
Heb het weleens eerder gezegd, als ik mijn paard wil leren dat ie me aanvliegt als ik de stal in kom, dan leer ik hem dat. Ik ga er echter geen uitleg over i-net over geven. Dit speciaal omdat je de combinatie niet kent


Ik vind dat je verantwoord met je paard om moet gaan. Er kunnen momenten zijn dat jij niet voor je paard kan zorgen, er kunnen omstandigheden zijn dat het paard gewoon weg moet. Natuurlijk probeer je dan de gebruiksaanwijzingen met je paard mee te geven. Je wilt natuurlijk dat jouw paard goed behandeld word bij een nieuwe eigenaar. Maar wat als die communicatie nou net even niet goed gaat en je paard dus afgestraft gaat worden voor dingen die jij hem aangeleerd heb?
[/quote]

En kijk als je nou je paard verkoopt dan zeg je toch wat hij allemaal kan? Of ben ik blond? Als ik mijn paard verkoopt dan zeg ik erbij wat hij allemaal kan dus ook de evt. kunstjes Verward
Lijkt mij dat de nieuwe eigenaar hem dan niet straft

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 7 bezoekers