[VD] Vrijheidsdressuur aan mijn vzpony's leren ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:01

Heb ik ook gedaan spikkel,
Ik denk dat het weinig kwaad kan.................
probeer anders de gevaatrlijke truucjes (zoals steigeren en spaanse pas) af te schaffen


Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:08

Spikkel schreef:
Steigeren zou ik nooit aan beginnen Tong uitsteken (uit schrik voor mezelf hahaha...).En heb jij het gevraagd ?Want zaterdagmorgend ben ik en mijn vriendin altijd alleen bij de pony's.Maar ben eigenlijk bang om dat te vragen , dan gaat ze zeggen , waarom is dat nodig ?Of ze gaat juist lachen ofzo.... .


Ja ik snap je, zo een gevoel had ik ook.........
Ik ben er gewoon aan begonnen (ik had het via msn gezegt)
Ga het anders met je vriendin vragen, of bel haar dan hoef je haar in iedergeval niet aan te kijken.
Ga als je het eng vind maar je heb tog meot om het te vragen, Maak er dan een kort vraagje van bijv heet die pony spikkel dan vraag je:
Ik ga spikkel truucjes leren , is dat goed?
Mag ik spikkel truucjes leren? Dan ben je er snel vanaf.
Je kan het natuurlijk ook zo doen:
Omdat spikkel veel stil staat en er bijna noit op gereden woord wil ik hem truucjes (vrijheiddresuur) leren, mag dat?

Veel suc6!


Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:15

Ja, smsen lijkt me niet zo een goed idee......... want dan durft ze makkelijker nee terug te smsen. Ik zou bellen of praten.
Groetjes Tiff@ny

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:26

Spikkel schreef:
Hmmm , eerst is met mijn vriendin over leggen , misschien durft zij dat wel vragen ?En dan misschien een smsje sturen , of als ze is komt en ik er mee aan het praten ben dat vragen... .Ze zou nou niet kwaad worden denk ik... maar ben er altijd bang voor , want vorige keer had ik de wei slecht gedaan en was ze kwaad geworden.En ik wou een keer na het rijden de wei doen en dacht dat ze heel wkaad ging worden toen ik aankwam maar integendeel , toen ik reed had ze de mest al voor me op geruimt en was ze niet kwaad... .


p.s ik doe ook zoveel dingen verkeerd hoor, ik laat vanalles slingeren(meestal want normaal ruim ik het netjes op hoor!),ik ben ook wel eens vergeten het keelriempje los te maken Lips are sealed
Aan sommige dingen kun je gewoon niks doen omdat je het vergeet etcetc.En ik ben ook bang dat ze dan boos woorden soms wel en soms niet.
Maar ik denk eerder dat ze blij is dan boos.
Hoe oud is ze?

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 23:05

Spikkel schreef:
Kijk naar reactie van er boven misselke : in de 40.Weet je wat ik kan doen ?Een trucje leren en dan laten zien aan Anita (zo heet ze).En dan zeggen dat dat vrijheidsdressuur is en vragen of ik nog zo van die trucjes mag leren Lachen !!!


Dat zou kunnen maar, als het nou helemaal NIET mag dan woord ze boos en dan mag je niet meer terug komen......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers