[AR] (indoor)wedstrijden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

[AR] (indoor)wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 01:31

Ik ben eigenlijkwel benieuwd wie van de bokkers binnenkort van plan is op wedstrijden te starten en zo ja .. waar. Immers ... ook het outdoor seizoen start alweer over maar drie maandjes.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:42

ik ga volgend jaar officieel starten, maar eerst moet er een menvereniging komen bij de LR en PC. Dus wanneer dar klaar is kan ik gaan starten Haha! Mijn eerste wedstrijd outdoor zou wel April zijn, de Zuid Nederlandse mencyclus. Voor de rest weet ik het nog niet, misschien daarvoor nog ergens indoor.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:44

Wij starten ook wel indoor, maar dan onderling met wat verenigingen uit de buurt. Echt leuk hoor. Ik hoop in de toekomst nog eens samen met mijn vader indoors te gaan mennen met onze enkelspannen of het dubbelspan Haha!.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 11:40

Mijn kennis start nu de indoor wintercompetitie dressuur. En ik ga altijd mee om te groomen. Verder aanstaande zondag is er vaardigheid in Dordrecht. Mijn kennis start indoor en outdoor, hoewel de zomer wel iets minder, want dan is het druk met werk.
Ik weet niet alle data uit mijn hoofd, maar de wintercompetitie in ieder geval, alleen Oude Tongen daar niet van. En Herwijnen hebben we ook niet gestart.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:11

ik ga waarschijnlijk eerder beginnen dan ik dacht Haha! Waarschijnlijk ga ik mee doen aan de Geldorpse mencompetitie Haha! Zal vanavond eens bellen of ik nog kan inschrijven, en kan dat, dan is de eerste wedstrijd 29-12 Haha!

Jaja, heb ingeschreven Haha! Eerste wedstrijd is 29-12 Haha!

[edit]kleine toevoeging Haha![/edit]

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 01:25

Wij hebben inmiddels ingeschreven voor alle overige wedstrijden om de Twentecup. De eerstvolgende (eigenlijk derde en voor ons tweede in dit geval) is op tweede kerstdag in Lonneker. (Overijssel). Later nog in Oldenzaal en Saasveld.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 18:28

leuk zeg! Wat moet je dan allemaal doen? In Geldrop zijn er 4 wedstrijden, incl finale. Er is geloof ik een vaardigheid en er zijn marathonhindernissen. Volgens mij zijn die hindernissen een Speel uw Spel hindernissen

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 01:37

hoi, ik ben dus de groom van lageveld.

Wij hebben dus inmiddels een wedstrijd als team gereden en de resultaten vielen zeker niet tegen !!! Daarom heb ik Bertus zo ver gekregen dat we ook aan de andere indoors mee gaan doen.

Wij rijden dus iig nog 3 indoormarathons wat dus eigenlijk neer komt op een snelle, foutloze vaardigheidsproef Haha!

En zijn er bij jullie marathonhindernissen indoor gebouwd ????

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 18:59

ja ik geloof dat er 3 zijn. Ook een brug geloof ik Haha! Dit is mijn eerste indoorseizoen. Ik ben benieuwd hoe ik het er van af ga brengen Knipoog