Nathalie Penqiutt's paardenschool

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Nathalie Penqiutt's paardenschool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 16:51

hoi,
Ik wil met radetsky een beetje vrijheids dressuur gaan doen. En ik wilde het boek 'Nathalie Penquitt's paardenschool' kopen. Maar ik weet niet of dat wel een goed boek is. Want radetsky is heel lief enzo, maar als ik hem een compliment wil leren dan moet je een snoepje tussen zijn benen doen maar dan loopt hij gewoon achteruit dus ik kom niet zo ver.
Daarom wilde ik dat boek kopen maar ik wil eerst weten of die wel goed is. Dus wil ik weten als andere hem hier hebben, wat jullie ervan vinden.
groetjes

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 16:52

Hoi, ik heb dat boek van iemand geleend en vind het een prima boek. Weet anders ook geen alternatief trouwens.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 16:56

ik heb het boek ook. ik vind het wel een goed boek.

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 16:59

Ja het boek kan wel goed zijn maar ik ben bang dat het boek zo is uitgelegd alsof alles meteen lukt terwijl er ook dingen fout kunnen gaan of dat het paard het niet zo snel opneemt als normaal ofzo. Ik heb namenlijk een paardje die zoiets heeft van: Om 6 uur krijg ik een hele maaltijd brok dus waarom zou ik nu voor 5 brokjes knielen...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:18

Vind ik wel meevallen. Ook de dingen die juist fout kunnen gaan staan erin vermeld.
Maar misschien is het boek bij de bibliotheek te huur (een grotere zeker)?
Lees het eens en dan kun je het altijd nog aanschaffen!

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:59

klein vraagje : van welke uitgeverij is dat boek? Want ik zou het ook graag hebben , maw : me moeder gaat het kopen!!! Maar ze wil de uitgeverij weten...
Groetjes xxx

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:46

tirion

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 10:21

Ik heb hem ook. En ik heb er veel aan gehad. Heb ook veel zelf uitgeprobeerd hoor. Sommige dingen gaan niet zo als ze horen, dan maar zo als ze kunnen.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:55

celinde schreef:
Ja het boek kan wel goed zijn maar ik ben bang dat het boek zo is uitgelegd alsof alles meteen lukt terwijl er ook dingen fout kunnen gaan of dat het paard het niet zo snel opneemt als normaal ofzo. Ik heb namenlijk een paardje die zoiets heeft van: Om 6 uur krijg ik een hele maaltijd brok dus waarom zou ik nu voor 5 brokjes knielen...


het mooiste aan dit boek vind ik juist dat er heel uitvoerig in beschreven staat hoe het kan. en wat de basis is. en vooral : wat er FOUT zou kunnen gaan en hoe je dat voorkomt
en het is absoluut geen boek wat iets haastig doet.. juist er de tijd voor nemen en niet constand
waarom kijk je niet of je het in de bieb kunt vinden of kunt lenen?
dan weet je gelijk of het een boek is dat je wilt aanschaffen

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 00:25

ik heb het bij de bieb geleend en er bepaalde dingen uit gekopierd. ik vind het een heel goed boek

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 17:34

Je kunt het bestellen bij de Bruna en natuurlijk ook bij Bol.com