Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij is trouwens geen 150 kg maar 165 kg, staat in het ID plaatje dat onder het zitgedeelte zit (als het goed is zit daar een plaatje).
) trok de wagen met gemak maar het was dus echt geen gezicht maar dat was ook een ervaren menpony die trekken gewoon vreselijk leuk vond. Heb het maar twee keer gedaan, want ik had er geen goed gevoel bij. Wat ook werd gezegd: ze moeten het wel leuk blijven vinden en een pony met een beurse borst, vindt trekken niet meer leuk. Zeker als je schrijft dat je gem 5x per week ment, dan is met een dergelijke verhoudingsgewijze zware wagen de kans op een beurse borst groot.. De bokhoogte van de wagen is uit mijn hoofd ook iets van 1.15 /1.20. Er is een soort stelregel/ idee dat de bokhoogte ongeveer schofthoogte is van de pony die ervoor komt te staan (houdt op gegeven moment natuurlijk op, moet je hele hoge koetsen krijgen, maar het idee is dat je er goed overheen kunt kijken) meestal is de verhouding van de koets dan ook mooi(er).
) Ik vind het niet eens mooi met een shet ervoor en te zwaar? ik denk het wel!