Ongeremde menwagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphne__
Berichten: 12505
Geregistreerd: 12-12-06

Ongeremde menwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 12:14

Hoihoi,

Is het mogelijk om een rem te zetten op een menwagen die ongeremd is? 9 van de 10 wagentjes die geschikt zijn voor een kleine shet zijn ongeremd... maar ik wil absoluut geen ongeremde menwagen :n

Daarom hoopte ik of iemand weet of er een rem opgemaakt kan worden?


Ik ben een abolsuut leek op het gebied van mennen... heb contact met iemand van een menverening, en hij geeft me advies en wil wel helpen. Maar sommige vragen vergeet ik elke keer te stellen -O- Daarom maar hier :P

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Ongeremde menwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:17

Bedoel je wss op een tweewieler? want de meeste 4wielers hebben wel een rem.
Beter kun je gewoon een geremde kopen, een ongeremde kan je wel een rem opzetten maar zou niet weten hoe of wat.
Op de HSHI site staat; Let op: een ongeremde sulky is niet geschikt om er later een rem op te zetten

Ik heb er wel een rem op maar gebruik m nooit. Hij is eigs zga overbodig, tenzij ik echt een stijlere berg afga maar dat doe ik eigs nooit, verder remt ie vooral zelf goed en op de broek voor de kleine stukjes.

Daphne__
Berichten: 12505
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 12:22

De karretjes waar ik interesse heb zijn allemaal 4 wielers :j En eigenlijk moet je hier in de buurt wel redelijk vaak heuvels op en af, ben bang dat ik zonder rem straks de shet onder de wagen heb :')

JoyCiej007

Berichten: 17429
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:29