heb geen eigen paard of paard waarmee ik zou kunnen mennen, vraag dit puur uit nieuwschierigheid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hoe veel les krijg je dan? hoeveel denk je dat beleren zou kosten? heb echt geen flauw idee, om een beetje beeld te krijgen
ben wel van plan om later te gaan mennen, dus wil me er nu al een beetje in verdiepen. maar zou je dan leer tuig aanraden of ook kunststof? 

rasta_love schreef:suusje26 schreef:Beleren heb ik geen idee, heb mijn paardje niet weg gebracht, maar met lessen " thuis" beleerd...
hoeveel kostte dat?
En omdat ik graag een lichte zweep wilde hebben, moest er 30 euro uit de kast gehaald worden. Dat is niet zoveel, maar wel als ie 3 keer gebroken is

dan denk ik nog niet eens zozeer aan de kustlijn, miss dat dat wel kan, maar ik bedoel dat zachte stuk tussen de duinen en de kustlijn. en volgens mij gaat je wagentje ook roesten dan
Onze wagen kan niet roesten. hafjelinger schreef:Het koetsiersbewijs is (nog) niet verplicht op de weg.
Wel in bepaalde gebieden. Het zou best kunnen dat over een paar jaar het koetsiersbewijs verplicht zou kunnen worden, daarom heb ik hem al gehaald. Je kunt het maar hebben he