* NUNIQUE *
1995 + 2008
In Juni 2007 kwam nunique in ons leven..

Rond de kerst van 2007 kreeg ik te horen dat we Nunique plotseling hadden gekocht. Altijd gedroomd over een eigen paard maar dat t ooit waar zou worden? Nee, daar had ik echt niet rekening mee gehouden!!

Het jaar 2008 begon als een sprookje.. Ik had een eigen paard, en ik had een paard die echt bijzonder was..

De band tussen mij en Nunique was echt sterk.. Iedere dag bereikten we wel wat, ze overwon mijn angst voor springen en liet me zien wat een eigen paard hebben nou allemaal inhield..

Wandelen op de dijk, foto's maken of lekker tutten was iets wat we samen graag deden.. Ik genoot zo van je en kon me geen moment meer zonder je voorstellen!!

Rond Mei 2008 kreeg je een koliekaanval.. Ik heb thuis letterlijk zitten duimen dat we jou niet mochten verliezen! Gelukkig liep alles goed af en toen ik de dag erna bij je kwam vertelde ik je hoeveel je voor me betekende en dat je mijn beste vriendje was.

Maar helaas.. Op 8 Augustus 2008 kreeg mijn zonnentje, mijn liefde, mijn grootste vriendin weer een koliekaanval.. En het ergste was nog : ik was er niet bij..
Alles heeft mama eraan gedaan, je hebt zo hard gevochten!
Om 11 uur heb jij je ogen gesloten en ben je naar de groene weides gegaan..

Ik heb bij je gehuild, ik heb bij je geschreeuwt maar ik kreeg je er niet mee terug.. Mijn merrie is overleden was het enigste wat ik nog kon zeggen..

Je schilderij hangt boven aan me bed, jou haren van je staart zitten om mijn arm.. En jij, zit opgesloten in mijn hart..
Na 2 weken heb jij Lynn voor ons uitgekozen, een geweldig paard die ook wel veel van jou weghad.
Ik ben nog steeds iedere dag blij met haar.
Inmiddels heb ik het geacepteerd dat ze er niet meer is.. Het blijft iedere dag moeilijk en iedere dag denk ik terug aan de mooie herinneringen..
Nunique is en blijft een echte lieverd waarvan ik ruim een jaar heb mogen genieten!
Dag mooie schat, slaap lekker!