Lieve Bokkers...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Lieve Bokkers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 20:52

2009 zal voor ons velen een veelbewogen jaar zijn geweest. Met ups en downs. Leven en/of dood. Veel dingen om nog even bij stil te staan.

Ik sta even stil bij mijn verhuizing, verandering van/en stoppen met verzorgpony en ook niet al te onbelangrijk het veranderen van baan. Dat zijn best wat beslissingen waardoor je leven een andere wending kan nemen. Je laat je oude straat achter, je oude collega's en dat is niet niets. Je begint als het ware ergens anders opnieuw. Er komt een stukje bij in je leven terwijl je ook nog dingen van je oude leven houdt. Dus je verrijkt jezelf eigenlijk. En dat is nu ik er zo overna denk een positief puntje. En ik ben in dat opzicht best trots op mijzelf.

Verder ben ik erg blij met sommige vriendschappen die hechter zijn geworden en ben ik erg blij met de nieuwe vriendschappen. Die heb ik allemaal aan Bokt te danken. We zitten met een gezellig groepje meiden in het Twilight topic. Ondertussen zijn we al aan het 10e topic bezig. Ons jubileum. :) En het is nog steeds gezellig. Met een aantal van die meiden hebben we al verschillende meetings gehad en zo zijn er nieuwe vriendschappen ontstaan en versterkt. We hebben veel gepraat, met elkaar gelachen en gehuild. En stiekem ben ik erg blij met die meiden. :+: We staan elkaar bij en steunen elkaar als er iemand is overleden. Maar ook zijn we blij voor elkaar als iemand iets leuks te melden heeft. Ik kan altijd mijn hart luchten en dat doet mij dan ook erg goed. Over die meiden praten tovert een glimlach op mijn gezicht maar laat ook een traan rollen. Bij die meiden kan ik mijzelf zijn en voel ik mij goed. :)

Het verhuizen heeft mij ook goed gedaan, ik woon wat groter en heb een tuin. Heerlijk om in te relaxen. Mijn 3 poezen hebben meer ruimte en ik een slaapkamer. De buurt is rustiger en dat vind ik prettig. Wonen en leven in een nieuwe plaats en buurt is verfrissend en geeft je weer nieuwe energie.

De baanwisseling was ook nodig. Na 8 jaar bij de Hema vond ik het welletjes. Nu maak ik schoon (wat totaal wat anders is ja) en werk met erg gezellige collega's. Het werk is simpel maar wat anders en voorlopig is dat goed. :) Ik ben 's middags thuis en kan dan de batterij wat opladen en wat tijd met mijn poezels doorbrengen. Daarna nog een paar uurtjes werken en ben dan de hele avond vrij. Ik zit hier nu goed maar ik houd wel mijn ogen open. ;)

Verder ben ik gestopt met het rijden van Kazanova aangezien ik nogal last kreeg van mijn nek en schouders/armen als ik wat serieuzer met de dressuur bezig wilde zijn. Ik stapte over naar Nuriyya maar ook daar ben ik afgelopen maand mee gestopt. Het zijn allebei leuke pony's maar de dressuur is denk ik toch niet aan mij besteed. Ik heb ik 2005 2 jaar op een westernstal gewerkt en wat western gereden. Ik ben opnieuw 2 privélessen daar gaan nemen en was weer helemaal verkocht. Afgelopen zondag een Trail clinic gehad en ook dat is goed bevallen. Vanaf januari wil ik daar weer gaan lessen en de andere diciplines van het westernrijden onder de knie gaan krijgen. Ik heb geen last meer van mijn schouders/nek/armen en zit er meer ontspannen op. En eindelijk kunnen ontspannen op het paard is een verademing.

Natuurlijk zijn er ook minder leuke dingen gebeurd. We zijn allemaal mensen en die maken fouten. Ik dus ook. Te laks zijn in een vriendschap bijvoorbeeld. Dat is niet leuk want je voelt je schuldig ook al heb je het allemaal niet zo bedoeld. Daar leer je weer van. Het is niet leuk om sommige dingen over jezelf te horen maar het helpt je wel om anders naar jezelf te kijken. En jezelf zo te verbeteren. En sommige fouten moet ik helaas meerdere keren maken om ervan te leren. En sommige dingen zal ik nooit leren. Maar 'zo ben ik' denk ik dan maar. Ik kan niet alles aan mijzelf veranderen.

Als jullie mijn topic op LZP gelezen hebben over het contact met mijn vader kan je dat ook als minder leuk puntje zien van dit jaar. Het loopt al wat langer maar ik hoop er wel een einde aan te kunnen maken. Heb hem eindelijk een email gestuurd en mijn hart gelucht. Ik hoop heel erg dat we hier samen uit kunnen komen. Helaas horen dit soort dingen ook bij het leven. Het leven lijkt alleen maar te bestaan uit leren...

Tevens heb ik voor mijzelf besloten om toch naar de HA te gaan voor een verwijzing naar een psycholoog. Ik merk dat ik een hoop dingen nog niet goed hebt verwerkt en toch nog regelmatig met mijzelf in de knoop zit. Neemt niet weg dat ik het heel moeilijk vind maar als ik het nu niet doe dan komt het er misschien nooit van.

Volgende week vrijdag ben ik jarig en ik weet nu al dat er dat weekend veel boktdinnetjes langskomen om het met mij te vieren. En daar ben ik ze heel dankbaar voor. Tevens komt er een Twidinnetje eerste kerstdag met mij doorbrengen en een ander Twidinnetje O&N. En met een beetje geluk komen er daar nog een paar bij. Ik zou anders met kerst alleen zijn en dat vond ik opzich niet erg maar het met een ander samen vieren is toch wat gezelliger.

Het komt er op neer dat ik met veel veranderingen van het afgelopen jaar erg blij ben. En dankbaar voor de verkregen vriendschappen. Ik heb ook weer het één en ander geleerd.

Ik ben dankbaar voor mijn 3 poezels en de mensen die op ze passen als ik op vakantie ben.
Ik ben blij met mijn huisje, tuin en mijn nieuwe baan.
Ik ben blij, heel blij met mijn (nieuwe) dinnetjes.

Een speciaal bedankje voor Ilona, jij bent mijn steun en toeverlaat, uitlaatklep, schouder om op te huilen en één van de weinigen die Londen net zo geweldig vindt als ik en ik hou van je. :+:

Leane, ik bewonder je. Je bent een sterke meid die in haar jonge leven heel veel heeft meegemaakt en ondanks alles nog sterk in het leven staat. Ik ben heel blij dat ik je heb leren kennen en ik hoop dat we nog lang dinnetjes blijven. :+:

Mays, ook jij bent een topwijf. :D We hebben pas één keer gemeet maar je hebt nu al een speciaal plekje in mijn hart. Ook bij jou kan ik alles kwijt en je hebt ongelooflijk veel humor. En je laat mij lachen als ik het even niet meer zie zitten. Ik lieVt jou. :+:

Nans, je bent een rare maar een leuke rare. :)) Je bent altijd vrolijk ondanks je drukke en veeleisende baan. Nu druk met je huisje maar nooit te druk voor ons. Jou aanwezigheid in het topic wordt zeer op prijs gesteld en het is dan ook nooit saai. Ik lieVt jou ook. :+:

Saar, we hebben nog nooit gemeet maar jij bent wel één van mijn Twigirls. :j Vind het altijd erg gezellig met je en ik wordt altijd welkom geheten met -geeft kopjes- en daar moet ik altijd zo om lachen. Ik lieVt jou. :+:

Bente, een Twitopic zonder jou is niet voor te stellen. :+ Je draagt op je eigen manier je steentje bij in het topic en ik vind het een frisse wind. Je hebt je eigen kijk op dingen en staat voor veel dingen open. Het is altijd erg leuk om verslag te krijgen van jou weekenden. :') En je bent zeer gezellig op meetings. ;) Maar ook bij jou kan ik terecht en het is fijn om zo af en toe te horen dat ik niet gek ben. ;) Ik lieVt jou ook.

Verder een :* voor Carola, Sandra, Renee, Annelie, Berdien en Amy.
En natuurlijk een :) voor de de rest van de meiden.

Ook een :+: voor iefke (van haar heb ik mijn nieuwste aanwinst Skylar gekregen en dus krijgt ze een extra knuffel :* ) , Nymphadora, ilona21, Emuline, Mandyy, Karin_88, postvanpe, patjelisa, mleppers en de rest die ik ben vergeten.

Om een heel lang verhaal kort te maken...

Ik ben dus eigenlijk heel erg blij met Bokt. :)
Bokt heeft gezorgd voor een groot deel van de veranderingen in mijn leven.

Ik hoop dat het gehele team, en alle bokkers een fijn jaar hebben gehad. Geleerd van hun fouten en blij zijn met de (kleine) successen.

En dus wens ik iedereen van Bokt, een hele fijne kerst, een goed uiteinde en een gezond en voorspoedig 2010.

(vergeef mij eventuele spelfouten, het was een lang verhaal. :') )
Doe wat je wil in het leven want het is van jou en jij moet er wat van maken.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 09-12-09 21:21, in het totaal 3 keer bewerkt

Twilight

Re: Lieve Bokkers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:58

he marlies, meid je bent zelf ook een schat en het is altijd super gezellig. je laat zelfs bij mij een traan rollen met je verhaal hahaha.

een dikke kus van mij

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:02

Dankjewel!! En hetzelfde gewenst. Apart dat zo'n " forum" een grote plek in je leven kan hebben. Waar je kan lachen, huilen en leren.... Mooi geschreven!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:07

Marlies!
Een :* terug hoor!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:07

Marlies, wat mooi geschreven! :+:
En wat voel ik me vereerd dat ik ertussen sta, want ja, jij bent zéker ook niet te missen. :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:09

Hoi Marlies,

ik zit niet in je verhaal, maar ik ken je wel een beetje van de Tinkerweekends en hier en daar lees ik regelmatig een topic of een bericht van jou.
Wat ik van die korte ontmoetingen al dacht, lees ik hier ook in je verhaal: je bent een lieV wiefke met een hart van goud!
Erg leuk dat je je verhaal zo post!
+:)+

Groetjes,
Michelle

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:21

Lieve Bella, mooi geschreven...

En volmondig :+: terug...

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:23

Mooi verhaal Marlies :D Het is supergezellig in het Twitopic met jou en de andere meiden! :*

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:48

Wat geweldig geschreven Marlies!
Een dikke :+: terug!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:33

Lieve Marlies, ik vind dat je het echt prachtig hebt geschreven meid! :) Hoewel ik bijna niet meer in het HP topic te vinden ben, draag ik wel nog een warm hart voor een aantal van jullie, waaronder jij. Ik vind het echt super knap hoe je naar jezelf terug kunt kijken dit jaar en ik heb echt bewondering voor je! :) Ik hoop dat 2010 je weer net zoveel mooie gebeurtenissen mag geven en wijze lessen, want zo te lezen wordt jij er alleen maar sterker van. Je bent een topwijf! :*

Liefs Belinda :+:

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:36

Mooi verwoord Bella!
Super dat je nu trots bent op jezelf en de veranderingen die je in je leven toegepast hebt! +:)+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 22:39

:o

Bedankt allemaal. :)

Shaar, echt heel trots op mijzelf ben ik niet hoor, want ik heb toch ook wel fouten gemaakt. Maar een klein beetje trots ben ik wel.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:18

Marlies :oo *voelt zich zwaar vereerd* Een dikke :* & :+: voor jou! En je weet het meissie *wijst naar mobiel/msn/pb-boxje* Altijd he ;)!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:45

Mooi geschreven Marlies! +:)+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 01:05

iefke schreef:
Lieve Bella, mooi geschreven...

En volmondig :+: terug...

Sluit zich aan bij Yvette.

Meid ik houd ook erg veel van jou :*

:+:

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 03:33

Lieve Marlies ondanks dat ik nu eigenlijk even niet op bokt wil zijn, omdat mijn verdriet te groot is wil ik nog wel even zeggen dat ik jou een lieve en moedige meid vind!!!
Je bent echt een schat en ik vind het heel lief dat je mij genoemd heb!
Als er wat is je bent altijd welkom!!!! Ik ga proberen om toch nog op jou verjaardag te komen!
ooh ja en je kan super mooie foto's maken!!!
dikke kus lisa

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 07:14

Dank je Lisa. :*
Ik wens jou heel veel kracht toe de komende tijd.
En ik begrijp het wel als je even nergens zin in hebt hoor...dus voel je niet verplicht. ;)

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 08:04

Super geschreven!
Een fijne kerst toegewenst en een heel gelukkig nieuwjaar!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:50

Marlies wat ontzettend goed geschreven! +:)+
Ik vind jou ook lief en hoop zeker dat we nog lang dinnetjes blijven :+:

Fijn dat de veranderingen je goed hebben gedaan en voor jezelf de knoop hebt doorgehakt om toch naar de HA te gaan :)
Als er iets is mag je altijd bellen, smsen, pb-en, whatever :*

Je bent een topwijf! :*

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:22

Mooi verwoord Marlies!

Je betn een toppertje!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:10

Wat een lang verhaal Marlies. Mooi dat je het allemaal zo onder woorden kunt brengen.

Ik wens je hele fijne dagen nog in dit jaar en ook een heel mooi 2010 waarin je blij kunt zijn met jezelf en je keuzes en ik hoop nog vaak tegen je aan te kunnen kletsen (welliswaar in een ander topic, maar dat mag de pret niet drukken).

:oo

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 22:11

Bedankt Bianca. :)
Moeten we in 2010 nog maar es meeten. ;)

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:12

Lijkt me een goed plan :j .

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:25

Mooi geschreven! Jou natuurlijk hetzelfde gewenst! ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:32

Wat mooi geschreven Marlies :)
En je mag best wel trost zijn op jezelf hoor, dat jij die stappen van verandering hebt durven zetten. En het positieve van alles in blijft zien!!