- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8KUSJE GEVEN?
- 9AAAAH JA, LEKKER KRIEBELEN!

- 10
- 11
- 12DOOD PAARD???
- 13VAN STAAN WORDT JE MOE!
- 14 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14

Muurp schreef:Ik baal er zoooo van dat ik deze show niet meer kon zien.
HD; wij zaten met een hele groep naast je bij de show van het hogeschoolrijden.
Ontopic *schraapt keel* Bij mij ging het fotograferen ook niet zo prima bij deze show, constant zat iemand met zijn koppie voor mijn lens. Toch is het goed gekomen, eventjes naar voren bij de struik en schieten die hap! Op het laatst zere knieen gehad, zat met een knie op een kabel! AUWWWWWW! 
Vind het echt jammer.. Maar ik heb van zijn show genoten en daar mag ik blij mee zijn!
lol, eerst werd ik weggejouwd door een zeer asociale moeder, ikw as foto's aan het maken, vroeg vriendelijk of ik er langs mog, stond daar te fotograferen op een gegeven moment een scheldende moeder van je staat in me zicht! ga verdomme snel naar achtere! (zij zat op de bank....) je mag het ook wel vriendelijk vragen hoor
... daarna maar gevraagt "mag ik NU WEL naar voren? ALSTUBLIEFT? " (ben erg beleefd... echt... ) toen ging ik maar in de bosjes zitten zodat ZIJ geen last van mij had.... echt...
.... dan ga je toch staan net als de rest,..
ook mooie foto's hier overigens
Paardjes in ieder geval erg ontspannen.
Deze foto's geven dat heel goed weer
Was zeer onder de indruk! Zijn boek is geweldig, gister meteen de eerste oefening uitgeprobeert op mijn merrie en ze begreep me meteen.
Dat boek ga ik helemaal uitspitten