Onbeteugeld verslag

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 15:08

We waren donderdagavond al naar Brabant vertrokken zodat we vrijdagmorgen op tijd op Horse Event konden zijn.
Tot 11 uur mochten we de MenSport piste vast even verkennen. Ik was een beetje verbaasd dat er eigenlijk geen crosshindernissen waren, want daarvoor waren we speciaal in de MenSport piste ingedeeld. En er was ook geen water, onder de brug was het droog.
Otto gedroeg zich netjes en voelde erg relaxed aan, zelf kon ik me gelukkig ook goed ontspannen. Onderweg naar de ring kwam ik gelijk al Eline en Bart tegen, leuk om jullie te ontmoeten. Dus ’s morgens even losgereden en de boel bekeken, daarna mocht Otto weer terug naar de trailer. Gelukkig konden we prima een weitje uitzetten naast de trailer dus daar kon hij lekker grazen.
In de loop van de dag een hoop leuke dingen bekeken. Clickertraining met Machteld, Jean-Francois Pignon, Javi kon ik helaas niet zien omdat ik toen zelf de ring aan het verkennen was.
Leuk om de mensen van Wormbestrijding eens te zien, waar ik altijd mijn (nou ja, Otto’s) mest laat onderzoeken.
En ik zag Zeph nog over de picknicktafel springen op hun mooie Gelderse merrie. En nu was er wel water onder de brug, dit hadden ze er later in laten lopen. :+
De dag vloog voorbij en ik had nog veel meer willen zien.

Om kwart over 5 waren we aan de beurt en van te voren werd Otto grondig gepoetst. Eerst nog even losrijden met een halstertje erbij, dat we vlak voor het betreden van de ring afdeden. De show ging best goed. Otto luisterde goed. Hij vond de tribune en het publiek een beetje spannend maar we konden grotendeels alle geplande oefeningen uitvoeren. Ik denk dat net zoals op wedstrijd geldt: thuis is het niveau altijd een graadje hoger. Wat ik voor de volgende keer wel meeneem: de dressuur komt het best tot zijn recht in een echte rijbaan. Het springen ging heel goed. Tussendoor een paar keer door het water gereden en over het kleine crosshindernisje gesprongen dat er stond.
Daarna hebben we in het bos ernaast nog een paar keer het trapje opgesprongen en daar hebben Eline en Potverdikkie nog wat foto’s van gemaakt. Ik ben benieuwd…
Otto springt zo gretig die trapjes op, je kunt echt merken dat hij dat leuk vindt!
En daarna (ik kon het niet laten) onbeteugeld de renbaan rondgereden, eerst rustig aan en toen hebben we bij de bokt-lounge nog even gezellig staan kletsen. En daarna een rondje in galop, echt een heerlijk gevoel zo zonder handen en zo lekker ontspannen.

Toen ik Otto terugbracht naar de trailer bood de portier van de paarden-ingang aan dat ik Otto’s weitje daar wel mocht opzetten. Dan kon zij Otto in de gaten houden terwijl ik weer terug ging naar Horse Event. Dat was echt super want zo kon hij nog lekker buiten staan en kon ik ook nog onbezorgt rondlopen.

Hierbij plaats ik twee foto’s die Eline gemaakt heeft. Na het weekend zou ze er nog meer sturen, die zal ik dan wel plaatsen. En als er iemand anders nog foto’s heeft gemaakt, zet ze hier maar bij ik vind het leuk om ze te zien. :D

Groetjes,
Marieke.

Afbeelding

Afbeelding

Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 15:20

Ik kreeg net nog dit filmpje van de trapjes:


NZ92

Berichten: 3178
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:30

Jeetje echt knap dat je dit kan met je paard!
hier moet je echt een goeie band voor hebben!
ziet er super uit

femmiel
Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Limburg

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:39

Leuk dat je toen werd uitgekozen had ook op je gestemd :)
Lijkt me een geweldige ervaring op HE :D

Kyr_

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-09-09
Woonplaats: Wezep

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:39

Wow echt zo knap dat je dit kan!
Respect!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 16:50

Ik heb jullie bezig gezien gisteren, echter super. Zo relaxed en hij luistert zo braaf en wat me nog het meeste opviel, constant met z'n oortjes naar voren :D Dat miste ik 's avonds nogal bij de show van Jean-Francois Pignon, plezier bij de paarden |(

En het was ook geen zuinige hindernis die je telkens nam zeg.

Super gedaan +:)+

manonutjuh

Berichten: 3024
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:19

Ik heb je ook zien rijden. Super knap hoor! Was er geen stal voor jou beschikbaar? Wel zonde er waren stallen gereserveerd voor de future boys, die de paarden op de trailer lieten. Dat was dan wel weer jammer!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:43

Knap dat je blijft zitten met zo'n sprong zeg!! Wauw en leuk filmpje! Ik heb jullie helaas gemist, moest van 10 voor 5 tot 10 over 5 zelf een demo doen dus kon het niet halen om te gaan kijken, maar volg het topic wel even voor meer foto's.

Pollewoppy

Berichten: 7942
Geregistreerd: 07-08-05

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:47

leuk hoor.
Zag al een stukje van je op de flevoruitersite.

Susanne_

Berichten: 2431
Geregistreerd: 30-01-06
Woonplaats: Op een bewoond eiland / op een berg in oostenrijk

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:51

Respect!

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:54

Jammer dat ik je niet gezien heb zeg, ben vrijdag niet geweest, maar het is zo'n heerlijk paard!! :)

Whisperke

Berichten: 3362
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Thorn

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:57

Ik heb jullie gisteren zien rijden.. Zoals ik al gisteren tegen je zei.. super dat je dat zo kunt met je paard, echt ongeloofelijk goed.. En ik ga het ook eens proberen!!!

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:00

Woow! Wat superknap dat jullie dat kunnen! Dan heb je vast een supergoede band met je paard. :D

Jasmine_

Berichten: 965
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:03

wow, respect voor jou! ;o

Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 23:25

Bedankt allemaal!


regine schreef:
Knap dat je blijft zitten met zo'n sprong zeg!! Wauw en leuk filmpje! Ik heb jullie helaas gemist, moest van 10 voor 5 tot 10 over 5 zelf een demo doen dus kon het niet halen om te gaan kijken, maar volg het topic wel even voor meer foto's.
Hebben wij mekaar niet gezien in de losrijring? Daar was wel een schimmel aan de lange lijnen bezig. Ik vond dat jullie allemaal zo mooi gekleed waren, mooie kleuren!
Ot werd er een beetje opgewonden van. Volgens mij dacht ie dat het paard gewoon wild aan het doen was met dat “trappelen” en “steigeren”. :D


Pollewoppy schreef:
leuk hoor.
Zag al een stukje van je op de flevoruitersite.
Ben je ook een Flevoruiter?


Iris82 schreef:
Jammer dat ik je niet gezien heb zeg, ben vrijdag niet geweest, maar het is zo'n heerlijk paard!! :)
Dat vind ik nou ook!!!


Whisperke schreef:
Ik heb jullie gisteren zien rijden.. Zoals ik al gisteren tegen je zei.. super dat je dat zo kunt met je paard, echt ongeloofelijk goed.. En ik ga het ook eens proberen!!!
Leuk om je te ontmoeten!
En zeker proberen! Bij de meesten gaat het beter dan ze verwacht hadden.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 23:34

Ik vond het erg leuk om je show te zien en heb van veel mensen positieve reacties gehoord: je hebt zeker indruk gemaakt! :)

Na de drukte van het weekend, zal ik de andere foto's die ik gemaakt heb doorsturen, voor nu eerst nog een dagje HE morgen :)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78668
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 23:39

En ik vond het erg jammer dat ik er alleen vandaag maar was en je show heb moeten missen. Wel heb ik vandaag nog diverse reacties er over gehoord, er waren veel mensen onder de indruk en ze vonden het een geweldige show. :j

Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 23:58

Leuk om te horen!

_Bitje_

Berichten: 12032
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Leeuwarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 00:00

respect zeg!! :j

x_spekkie_x

Berichten: 4356
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 07:29

Jammer dat je maar een kwartier bezig was ;) haha. Ik vond het heel leuk om te zien. Ook jammer van de hindernissen (cross) inderdaad. Toen je na afloop van de show de cross op ging (die trapjes), hoorde ik mensen echt: 'wow' en 'dat had ik willen zien' :D

En ik had trouwens wel een verslag van jou op je paard willen horen! Had je geen microfoon om? :) Was wel benieuwd hoe je het onderweg vond gaan en hoe je je paard zo getraind hebt!

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:10

Ik heb je ook zien rijden, vond het ook heel erg leuk om te zien! :) Gaaf om jou zo met je paard om te zien gaan.

Ik vond het eerlijk gezegd niet zo erg dat je geen microfoon om had (niet dat ik je niet had willen horen praten :P ) maar ik had wel genoeg clinics gezien en dit was dus een leuke afwisseling.
Ben nog wel benieuwd naar meer foto's, had Eline inderdaad druk zien fotograferen.

Sodeletuut

Berichten: 21315
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:13

Geweldig zeg! :D

Ik vind het erg jammer dat ik er vrijdag niet was om jou te kunnen zien..
Je geeft zeker nooit shows in Groningen. :')

Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 13:21

Sodeletuut schreef:
Geweldig zeg! :D

Ik vind het erg jammer dat ik er vrijdag niet was om jou te kunnen zien..
Je geeft zeker nooit shows in Groningen. :')

Ik geef helemaal niet zo vaak shows. :D Kijk maar eens op m'n site, daar staan ze allemaal op.
Maar neem gerust een keer contact op als je club iets organiseert, ik kom het graag laten zien. *D

Apple

Berichten: 76249
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 14:55

Wat een leuk verslag :-) Klinkt alsof Otto het ook helemaal leuk vond :-). Leuk filmpje ook, ziet er mooi relaxt uit :-)

Katja
Blogger

Berichten: 42179
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Onbeteugeld verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:06

Ik heb helemaal genoten van je show vrijdag. Echt heel erg mooi om te zien wat voor band jullie samen hebben.