Melissa is mij aller aller aller beste vriendin al heel mij leven lang

1 jaar in the picture
Starring: Melissa & Loranda

Maart 2008 het was zo ver wij mochten Loranda ophalen ons 1ste paard samen (lease) ze hoefde niet van heel ver weg te komen maar toch spannend met de trailer een paard gaan halen

Dol gelukkig waren we die dag kon echt niet kapot !!!!
We hebben heel veel leuke dingen gedaan samen met Loran en hebben echt een fantastische tijd gehad die niemand meer van ons af kan nemen.
Ik ben helaas na een half jaar gestopt met Loranda

Na veel pogingen met zoeken naar een vervanging voor mij die zelfs het resultaat hadden van een ambulance in de binnenbak,

Een erg dappere en moedige beslissing ! De eigenaresse van Loranda kon haar niet terug nemen en dus werd zei terug verkocht naar haar aller 1ste baasje die ook haar zoon heeft staan..
Gister was de dag dat ze haar kwam halen erg emotioneel zowel voor Melissa als voor mij…
Melis ik weet dat Lor je nooit zou vergeten je hebt haar een geweldig jaar gegeven en dat je deze beslissing hebt genomen bewijst maar weer dat jou hart op de juiste plaats zit ik hou van jou sgat!!
Hieronder de foto’s
Loranda en Mellissa 1 jaar lang !!
1ste x proefrijden bij Lor op stal voor Melissa 2 jaar gelden dat ze voor het laatst echt paardree

Zo zag ze er toen uit niet echt heel vrolijk…

Maar toch waren wij verlieft en gingen haar eindelijk halen
Op haar nieuwe stekkie

Loranda veranderde heel erg snel haar 1ste weideseizoen bij ons

Ook het rijden ging super!!

Buiten rijden doen we ook

ook erg mooie foto's

Het afscheid was erg zwaar…

klaar voor vertrek

Naar de trailer...

Bijna bij de trailer...

Nog een laatste knuffel met onze kanjer

Op de trailer