oktober 2007, ik deed Mazzel net een maandje en had mijn camera voor het eerst mee.

december 2008, een prachtige laan

zijn winterhoofdje

Februari 2008, samen rijden. Mazzel is niet gemakkelijk met rijden. Hij heeft vooral geleerd hoe het niet moet, wat hij niet moet doen en heeft een flinke trukendoos opengetrokken. Ik wist aan het begin ook niet zo goed wat ik met hem aan moest. Ik kon hem niet sturen, hij bleef maar naar de hoefslagtrekken, toen dat verbeterde had ik opeens geen controle meer over het tempo (van stil staan tot keihard rennen) en toen ik langzaam meer de baas werd begon hij te bokken als iets hem niet zinde.

Mazzel is een menpony en dat is te zien. Ik mocht een keertje mee en heb op een grasveldje lekker geslalomd om wat bomen. Eerst nog onwennig, maar al snel in een lekker drafje en Mazzel vond het net zo leuk als ik

Vroem

Af en toe doe ik eens gek. Mei 2008 legde ik een paar balkjes neer en deden we een poging tot springen. Vaker dan die ene keer heb ik dit nog niet gedaan. Mazzel was wel verassend braaf.

Mei 2008, cappie in mijn hand, want ik rijd nog steeds altijd met dat ding op.

juni 2008.

Het rijden werd steeds beter. Lessen en geduld zorgden ervoor dat het ergens op ging lijken.

en ook Mazzel was supporter voor het WK 2008

Dit jaar werd Mazzel (in een lelijk patroon, maar wel nuttig) geschoren. november 2008

Begin dit jaar kreeg Mazzel een andere stal, maar erg goed ging dat niet. Hij begon tegen de wand te trappen. Dat was waarschijnlijk de reden dat Mazzel kreupel begon te lopen. Er werd rust geadviseerd, dus heb ik een maand gewandeld en een paar keer gelongeerd. We oefende halthouden en kijk eens hoe ver hij al van me afstaat

en van de zomer hopen we dat het er alleen nog maar zo uit ziet