Ik heb hem inmiddels alweer bijna 5 jaar in mijn bezit, in die 5 jaar is er een hoop gebeurd.
Allereerste dag bij mij:

Toen ik hem kreeg woonde ik nog in Nederland, hier een jaar van hem genoten en toen nog echt dressuur getraint en ook gestart, toen gingen we verhuizen naar Frankrijk, kon natuurlijk mijn paard niet achterlaten dus hup in de trailer en mee. Daar vooral veel bos gecrossed. Tot zomer 2006, toen ging ik 6 weken naar Nederland en had een zomerverblijf voor Girocco gevonden, dus wij erheen, naar nog geen 500m ging de trailer van de trekhaak af en reed tegen een telefoonpaal. Paard zo goed als ongedeerd eruit gelukkig maar allebei wel een behoorlijke schrik rijker...
Weer een half jaar later zou ik in het voorjaar weer naar Nederland verhuizen, mijn paard was toen al op dermate leeftijd dat ik het niet direct een goed idee vond om hem mee te nemen, daarom opzoek gegaan naar iemand die hem in bruikleen wou. Dit was eind Januari 2007.
Zo ging hij weg;

En zo kwam hij terug...

de opknapperiode heeft lang geduurd, in die tijd heeft hij bij mijn ouders in Frankrijk gestaan.

winter 2007/8

Toen vond ik het toch echt wel tijd om hem naar Nederland te halen, het ging zo goed met hem.
dit was in maart 2008.
Op zijn nieuwe plekje

Vanaf die tijd is meneer helemaal opgeknapt.
Hier wat foto's van de zomer 2008

Aan het eind van de zomer vroeg mijn toenmalige bijrijdster of ik foto's van haar en Girocco wou maken, Girocco zou namelijk weer verhuizen, dit zijn een paar van die foto's. Ik vind zelf dat hij er toen echt geweldig uitzag met zijn 20 jaar.

Inmiddels is hij dus weer verhuist en staat nu lekker aan huis samen met zijn 3 nieuwe vriendjes, we rijden nog steeds lekker recreatief, heerlijk boscrossen en verder mag hij 24 uur per dag in het land lopen.
Ik hoop dat ik nog lang van mijn ouwe ventje mag genieten.