Het begon al niet lekker gisteren...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Het begon al niet lekker gisteren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 10:58

En dat is de hele dag zo doorgegaan. Scheve mond

Op mijn werk ging het al niet lekker, zat niet lekker in mijn vel en ik moest al langer blijven. Nouja, vooruit dan maar. Maar eigenlijk met heel veel tegenzin. Eindelijk om 4 uur kon ik weg, gelijk door naar de manege want ik had wedstrijd. Onderweg ging het al niet lekker want ik moest plotseling remmen voor een auto voor mij en ik zat er op een haar na niet op. Maar mijn hart zat al ergens in mijn keel. Daar aangekomen ging het op zich allemaal wel maar ik zag wel tegen de wedstrijd op. Wist eigenlijk al dat ik mijn puntje niet ging halen. Proefje ging ook niet lekker, was gewoon slordig. Maar dat had ik geaccepteerd. Uiteindelijk had ik dus 209 punten. (210 is een wp) Ik baalde behoorlijk maar ja, er was niets meer aan te doen. Dus ik met een vriendin richting stal om mijn spullen op te halen.

Daar aangekomen kon ik dus mijn autosleutels niet vinden. En ik had ze toch echt in mijn tas gedaan. Vriendin zag ook dat ik met mijn sleutels (die aan aan keykord zitten) de stal inkwam 's middags. Maar nee, niet in mijn tas, of andere tassen die ik meehad. Heb wel 4x al mijn tassen ondersteboven gehaald maar neehoor....geen sleutels. Scheve mond Toen ben ik met 3 vriendinnen op sleeptouw naar de kantine gegaan. De sleutels van de zadelkamer gevraagd. Maar ook daar geen sleutels. Toen de box van mijn wedstrijdpony maar ondersteboven gehaald, je weet tenslotte maar nooit. Ik had mij omgekleed in een toilet dus ook daar 2x gaan kijken. Er was ook niemand die mijn sleutels had gevonden en in de kantine had afgegeven. En het was ondertussen donker, koud en laat. (22.00) Iedereen was al weg behalve nog 4 meiden. Ik moest in mijn auto aangezien mijn huissleutels daarin liggen. En natuurlijk was ik niet zo slim om iemand uit mijn omgeving een reservesleutel van mijn huis te geven. Clown Ik iedereen gebeld om te vragen of ze toevallig echt niet een reservesleutel hadden. Want dan kon ik naar huis om de reservesleutel van mijn auto te halen en alsnog Fred (zo heet mijn auto Huilen van het lachen ) naar huis te rijden. Maar natuurlijk had niemand meer een sleutel. Toen de ANWB gebeld, of hun konden komen. Maar dan moest ik eerst lid worden en dat zou mij 190 euro gaan kosten. Clown Nou, dacht het niet dus. Mijn auto was verder met geen mogelijkheid open te krijgen, vriendin had nog een mannetje gebeld voor suggesties maar nee, het zag er hopeloos uit. Scheve mond

En dan valt je oog op een baksteen. Die meiden verklaarden mij voor gek maar ik moest en zou mijn auto in. Ik moest mijn huissleutels hebben want ik heb 2 katten thuis en die zijn mijn alles dus koste wat kost moest ik gewoon naar binnen. Nouja, mijn vriendin een stuk van een tent uit haar auto gepakt en die maar voor mijn raam gehangen. Ik pak de baksteen op en kijk naar mijn Fred. Andere vriendin pakte haar mobieltje en ging alles filmen. Clown En de 3e hield haar hand voor haar mond. Ik stond te trillen op mijn benen en wilde eigenlijk helemaal geen baksteen door mijn eigen autoruit gooien. Maarja, ik móest naar binnen en de frustratie in mij werd al steeds erger. Ik twijfelde maar had geen keus....dus toen toch maar gegooid. Lips are sealed En toen lag het vol glas in mijn auto. Maar ik had mijn huissleutels. Vriendinnen zijn weggegaan en toen bleef ik met Emuline (collega/vriendin die kwam kijken en dus ook met de auto was) achter. Ik heb mijn sleutels gepakt en ben met haar terug naar mijn huis gereden. Daar de reservesleutel gepakt en stoffer/blik. Weer de auto in en terug naar de manege. Daar het ergste glas van mijn stoel geveegd en van de stoel ernaast. Auto iets naar voren en netjes het glas van de grond gehaald. Toen kon ik eindelijk naar huis rijden. Maar met open raam 's avonds om 22.30 is best koud. Huilen van het lachen Maar ik was zo hyper nog steeds en ik had honger dus we zijn langs de snackbar gegaan. Daar even wat gegeten en een beetje bijgekomen. Toen naar huis gereden en Fred geparkeerd. En maar hopen dat Fred er 's ochtends nog zou staan. En dat was gelukkig het geval. Lachen

Nu vertelde iemand mij vanmorgen op de manege dat ik gewoon de politie had kunnen bellen en dat hun je auto openmaken zonder schade aan te brengen. Clown Waarom kwamen mijn vriendinnen gisteravond niet gewoon met die tip? Nagelbijten / Gniffelen En waarom ben ik daar zelf niet opgekomen??

Al met al was het een rotdag gisteren...ik voel me nog steeds niet lekker...ik baal van mijn werk en ik baal van Fred. Scheve mond

Sorry voor het lange verhaal trouwens maar ik moest het even kwijt en dat is makkelijk hier te doen dan in elk van mijn HK topics. Huilen van het lachen

Voor de nieuwsgierigen onder ons:

Afbeelding

Afbeelding

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... 7f7e46.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... 1feb01.jpg

Tallout

Re: Het begon al niet lekker gisteren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:02

Jezus wat een dag gistere zeg! Haha fred ziet er niet uit! maar in iedergeval ben je thuis bij je katje gekomen! P.s. ik wist het ook niet hoor van de politie Hamer .................
Laatst bijgewerkt door Tallout op 20-09-08 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:03

Ja, mijn katten zijn mijn alles...maar daarvoor moest ik dus wel Fred inslaan. Nagelbijten / Gniffelen

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:03

Arme Fred...
Tja soms heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven liggen!
De politie heeft daar wel een truc voor, maar die werkt niet bij alle auto's. (nieuwe auto's niet iig)
Beterschap voor Fred!!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:04

Oef dat is niet zo best. Moest wel lachen toen ik las dat je je raam in ging gooien.

Hopelijk vallen de kosten een beetje mee!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:04

haha tja wat moest je dan.... over een paar dagen moet je er heeeeeeeeeeeeel hard om lachen (als fred weer helemaal gemaakt is Haha!)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:04

Fred is zeker niet nieuw. Nagelbijten / Gniffelen
Hij is uit 1992.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:06

wat een dag zeg. nu maar hopen dat het niet zo veel kost om een nieuw raampje te zetten.
heb je inmiddels je sleutels al gevonden?

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:07

Bloos! Marlies: je auto Nagelbijten / Gniffelen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:08

@sax89? Nee. Scheve mond

Sas, ja...ik weet het...Clown

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:08

Als het ooit eens stilvalt op een verjaardag kun jij de stemming er in ieder geval weer in brengen.
Wat een verhaal, gelukkig kan er altijd weer een nieuw ruit in geplaatst worden en hebben je katten hun eten en aandacht nog gekregen. Lachen

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:08

Arme Fred zeg!

Maar je had echt een baaldag gister zeg!
Hopen dat het vandaag beter word!

Succes met de auto.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:09

Jeetje marlies, wat een ongeluk dag had je zeg gister Boos!. Gellukig ben je heel thuis gekomen bij je katjes.
ik wist het ook niet dat de je de politie kon bellen en dat hun je auto kunnen openmaken zonder schade Clown
Laatst bijgewerkt door xannemijn op 20-09-08 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:09

Jeetje marlies,, wat een dag zeg. en die arme fred! Bloos!
Hopelijk is een nieuw raampje niet zo duur

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:10

Avalon_ schreef:
Als het ooit eens stilvalt op een verjaardag kun jij de stemming er in ieder geval weer in brengen.
Wat een verhaal, gelukkig kan er altijd weer een nieuw ruit in geplaatst worden en hebben je katten hun eten en aandacht nog gekregen. Lachen

Ja, die katten waren reuzeblij dat ik thuis was. Lachen

Krijg net een smsje van mijn vriendin dat haar kennis een ruitje heeft en dat hij hen morgen al wil plaatsen. Haha!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:12

Jemig mina!
Vervelend zeg!
Echt een ongeluks dag!
Wel fijn dat iemand je ruitje meteen al wilt maken!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:14

Ja, gelukkig wel. Haha!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:18

Jeetje, wat een rare dag!
En die Fred is me toch mishandeld. Ach gut

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:19

Nou Marlies, wat een dag zeg.
Dan ben je echt blij dat de dag om is en je naar bed kan, om daarna vervolgens met een nieuwe dag te beginnen. Hihi, dat zou ik hebben.
Ik moest wel lachen om je 'eigen raam gooi actie.' Al was het leuker geweest als het niet had gehoeven.
Oh en balen zeg, van dat ene puntje. Is een 'zuur' aantal punten wat je gehaald hebt.... Ach gut

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:20

Ja, ik wilde hem ook helemaal geen pijn doen...hij staat nu in het zonnetje bij te komen. Ach gut

Huilen van het lachen

En echt geslapen nee want ik hing nog met een vriendin aan de telefoon tot 3 uur en ik moest er om 6 uur weer uit... Clown

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:27

Belt net mijn lerares van de manege....er kwam een meisje naar haar toe met een keykord....'juf, wat is dit??'

Huilen van het lachen

Ga zo toch maar even langs de manege om mijn sleutels op te halen...

*zucht*

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:39

Niet zo schön bella... maar wat kost het plaatsen van een nieuw ruitje? Clown

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 11:40

Euh, kennisje van mij heeft er al één gevonden...en die plaatst hem voor bijna niets geloof ik. Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:40

Jeetje Bella, dat is nogal wat allemaal... Ach gut

Arme Fred, hopelijk is hij snel weer voor weinig geld hersteld...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:51