Anti-verveeltips gevraagd..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Anti-verveeltips gevraagd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 16:58

Jeeeee, ik verveel me echt dood!! Misselijk Misselijk

Ik kan (al een hele poos) niet werken door ziekte. Nu door zwangerschap (28 weken alweer!!) mijn bekken instabiel zijn geworden kan ik dus ook niet meer paardrijden en heb ik mijn paard elders moeten onderbrengen. Ik kan er niet meer zo maar naartoe want het is 40 min. rijden.

Nu is mijn vraag: WAt moet ik nu de hele dag doen?? Thuis rommelen gaat ivm mijn bekken niet en van lezen wordt ik nu echt wel een keer gaar....Heeft iemand nog suggesties??

groetjes!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 16:59

Bokken tot je erbij neervalt Haha!

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 17:45

kraanvogels vouwen? Knipoog

of misschien thuiswerk gaan doen? (Iets wat je wel kan natuurlijk, een instabiel bekken lijkt me heel pijnlijk) Dan kan je misschien ook nog een centje bij verdienen (en dat is nooit weg lijkt me...)

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 19:13

Of als je kabel oid hebt en dus onbeperkt kan internetten, proberen de beste te zijn met spelletjes (op inet).
Wannahaves.nl is een leuke site Knipoog .
Zeer verslafend... (en ik heb geen kabel oid...).

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:29

Zo heeft mijn schoonzus ook effe moeten doorbrengen..wat die deed weet ik niet precies..
Maar..hou je van films kijken (huren/lenen), heeft iemand een spelcomputer of cdi (wat wij nog hebben), via de schotel heb je heeeel veel zenders..., laat je ophalen, ga eens ergens anders in huis hangen, ga eens wat dingen uitzoeken, foto's doen, oude kennissen oppakken, kom hier maar langs!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:34

BOKKEN!!!!!!!!!!!!!!!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:03

Een tip van Maarten was: Atlas pakken en Benneveld proberen te vinden zonder de legenda te gebruiken Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:14

Death_Squad schreef:
Een tip van Maarten was: Atlas pakken en Benneveld proberen te vinden zonder de legenda te gebruiken Haha!


Damn.... dit wilde ik ook al zeggen Haha!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:21

Maakt dat jou traag of mij gewoon snel? Tong uitsteken

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 12:40

ik heb voor onze jongste dochter 7 weken in het ziekenhuis moeten liggen (ze was veeeeel te klein) ik ben gaan borduren, het meest erge wat er is maar het doden de tijd, ook keek ik veel t.v.,bellen naar jan en alleman, wacten tot de arts weer kwam, maar ik had totale bedrust jij mag nog rondlopen ik zou bij iedereen maar eens op de koffie gaan. en denk maar zo nog maar 12 weken

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:11

Bok til you drop! Lezen, tv kijken, borduren, kraanvogels vouwen, Kleertjes breien voor je nieuwe baby, tekenen, thuis -studie (leer je nog wat bij misschien!) ennuh... verder weet ik ook niet zo heel veel, maar sommige dingen waren al gezegd zag ik dus...