roddelen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 13:14

Over m'n collega's, en ik noem geen namen, maar een aantal zijn vreselijk DOOOOOOM, en dat zijn niet eens de vbo klantjes oid...
Klinken ook heel suf. *zucht* gelukkig vindt mijn chef me heel gaaf enzo. jij komt er wel, tsjakka.. Ik heb veel in mijn mars, kan waarschijnlijk in een paar weken zo in het volgende team terecht, dan later evt met deze ervaring in het volgende jobje weer hogerop... vét gewoon..
Maar goed, mijn collega's, zal zo blij zijn als ze straks weg zijn, tenminste een paar zijn uitzendkrachten en gaan dan weg, en dan ben ik zo happpppppyyyyyyyyyyyyyyyyy...
Ff een dienstmededeling. Ga vanavond naar het afscheidsetentje van mijn chef, volgende week een nwe chef, hopen dat dat ook een toffie is!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 13:58

Wat doe je dan?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 13:31

Ik werk bij het WNF als servicemedewerkster... En het is best gezellig, vandaag heeft iedereen een soort van kater van gisteren (afscheid v. chef)... en het is super rustig (zit nu de telefoon te doen)...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, hagelslag, Oshaa en 23 bezoekers