Mijn echte naam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 19:32

sunshine jij hebt juist wel een leuke naam! En de rest trouwens ook!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 20:58

XoNo schreef:
Maar ik word ook vaak Col, Collie, Co en zelfs Corky genoemd *LOL*


Corky, whahahahahahaha lol Haha!
je zou maar zo genoemt worden!
ik heet gewoon Laura, niet orgineel...lekker gewoon!
ik ken ook een Yara en vind het juist een leuke naam!
zijn ook niet echt veel irritante variaties op te bedenken...zie Corky (hihi Tong uitsteken )

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:08

heet Eva,
maar wordt meestal Eesaa genoemd, of Ethelate of gewoon Eeeeev
Eesaa komt door een 3 jarige broertje van een vriendin van mij... (V bleek te moielijk Knipoog )
Maar wij spreken elkaar meestal aan met Mensje ( Haha! heel verhaal)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:31

Mwah bij mijn naam wordt het meestal Yaar en de jongens zeggen dan Hee 1 Yaar. En Yaartjuh en Yaratjuh en Yaaarrsss.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:38

Op zich is er nix mis met mijn naam, Tessa............ alleen vindt ik het altijd weer zo'n domper dat je altijd maar weer je naam hoort roepen op straat en er dan vervolgens altijd een Golden Retriever de hoek komt omzeilen Frusty

Volgens mij noemt de helft van de Golden Retriever eigenaren zijn hond Tessa! Boos!

Maar goed, vaak veranderd het ook in Tessel, Tess, Tesje of tante Tes Tong uitsteken

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:53

Ik heet Ingrid en blijkbaar hebben ze hier in Amerika daar heel veel moeite mee Verward . Ik heb namen naar m'n hoofd geslingerd gekregen als Ingy, Immit, Inga, Ingram, Inger. En het is maar goed dat ze die G niet uit hoeven te spreken, want dan maken ze er helemaal een zooitje van

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:08

yindey schreef:
Nou ik heet Denise...Mijn ouders hadden mijn naam gekozen omdat het niet zo vaak voorkwam....Nou heet bijna iedereen zo Lachen

Hihi, dat was ook ongeveer bij mijn naam zo. Ik heet Lisanne.
Er was vroeger dus een hockeyster die ook Lisanne heette en mijn ouders vonden dat een mooie, aparte naam. Ik kende ook een hele tijd niemand die zo heette, maar de laatste tijd kom ik steeds meer Lisanne's tegen! Scheve mond

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:12

Ik heet Iris, ik vind het niet echt een originele en mooie naam. Ik vind Yara wel een hele mooie naam, en veel van die apartere namen vind ik heel mooi!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:16

ik vind Yara een hele mooie naam, zo wou ik zelfs eerst m'n merrie noemen, ik liep al heel lang met die naam in m'n hoofd rond, uiteindelijk is het Shakyra geworden Haha!
..ik dan, Elke.. klinkt zo afgezaagd Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 00:01

Ik heet Maya, dat is pas een lekkere naam, op papier staat hij wel mooi, maar in spreektaal, neeh. Maar ja, wat vind je daar van, dat klinkt dus wel als mijn naam, en dan denk ik huh, wie roept mij? Vroeger wilde ik ook altijd Joanne of Eline heten, (doopnamen) Joanne was favoriet, Eline vond ik te sjiek.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 01:26

Bij Maya moest ik eerst steeds denken aan Maya de bij *LOL*

Enne Leon dan! Komt van Leonard, wordt vaak afgekort tot Lé of Lee of Leo (Lé is mn favoriet) Maar soms wordt t ook Loen, lompie, loempia, etc Boos! En mn doopnamen zijn al helemaal erg... Met kerst ben ik Rudolf de red-nosed rendeer, want mn 2e naam is Rudolf...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 01:26

(heb trouwens drie namen,maar die laatste zeg ik niet!)

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 10:55

Net of ik een mooie naam heb : Amanda
Mijn vrienden noemen me: Panda, Pandabeer, Aman, Manniej
en soms maken ze er A Man (een man) van Boos!
*ZuCHT* van je vrienden met je het hebben
Oef maar mijn 2de naam is pas erg..keer kreeg iedereen een brief voor de schooldoktor..stond daar me tweede naam.. Ik schaamde egt dood Clown

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 11:04

Mijn naam hoor je ook heel weinig, en ik vind hem wel leuk. Het is jammer dat mensen hem verkeerd uitspreken, maar daar wen ik aan Haha!

Tanya. Je spreekt het uit als Taanja, want het is Russisch. De meesten zeggen Tanja of Taaniejaa. En m'n vrienden noemen me gewoon Taan!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 12:11

Mazzel-meid schreef:
..ik dan, Elke.. klinkt zo afgezaagd Frusty


He nog meer mensen die dezelfde naam als mij hebben Haha! (en ik toch denken dat ik de enigste met die naam ben... *LOL* )

En Yara vind ik echt een super leuke naam, ik wil wel ruilen Haha! Knipoog

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 12:26

Ik vind Melissa echt geen geweldige naam en dan de betekenis Honingbij Schijnheilig

Ook is er een Melissa virus Extreme duivel en zijn er van die zenuw tabletten voor honden (voor vuurwerk etc.) die Melissa tablets heten.... tja en bedankt Tong uitsteken

Volgens mij ben ik wel de enige Melissa op bokt! Party!!

Ik word trouwens heel vaak aangesproken als Melisa (meliesa) als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel Tong uitsteken
ook vragen ze vaak hoe je het uitspreekt, nou eeh gewoon zoals het er staat Tong uitsteken laatst werd ik Malissa genoemt

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 12:33

Ik heet Steffi, niet echt geweldig, (ook niet stom hoor Tong uitsteken)maar dat vonden mn ouders blijkbaar wel Tong uitsteken

Zo moeilijk is mijn naam dus niet, alhoewel.. voor sommige blijkbaar wel Haha! Steffie, Steefie, Stefanie, Stephanie, heb al het nodige voorbij horen & zien komen, dacht niet dat mn naam zo moeilijk was Haha!


"vroeger" wou ik mn naam veranderen in Skye, maar dat mocht niet.. (stom he Tong uitsteken)

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 12:35

Ik vind yara wel een hele leuke naam. Zelf heet ik shanna.Me moeder had die naam een keertje gelezen en vond die toen zo mooi. En dus heeft ze me zo genoemt . Het is wel een aparte naam je hoort hem niet echt veel. En tsjah zo lelijk vind ik hem nou ook weer niet........ Ik word trouwens door vrienden anders genoemt. Zoals: Shan, Shannie (die naam haat ik want dan is ut net of ik heel klein ben) en Lola. Dat heb nix met me gewone naam te maken maar dat heeft 1 van m'n 3 beste vriendinnen verzonnen een xtje ondere een saaie les en sinds dien noemen 2 van my best friends me steeds zo. En dan zegt iemand:"hebben jullie haar naar lola ferari genoemt. En dan zeggrn ze: Nee naar lola mercedes!!!!!! Lekker dom maarjha!

Thirza

Berichten: 9262
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 15:33

ik heet dus thirza ik vind het dus ook niet geweldig maar ja ik ga het nu niet veranderen Haha!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 17:08

Nou mijn echte naam is Remi, en ik ben dus een meisje... Ik vind het niet zo zeer een lelijke naam, maar iedereen zegt altijd of alleen op de wereld (haha.. not), of dat is toch een jongsnaam..? nou niet dus, want ik heet remi en ik ben een meisje.

Ik wordt gewoon remi genoemd, of reem, reempje.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 17:15

Ik het Noortje, maar ik wordt door al mijn vrienden Nootje of Noot genoemd, en daar luister ik vaak beter naar dan Noortje of Noor *LOL*

Ach ik kan wel gaan zeuren dat ik niet blij ben met mijn naam, maar aangezien bijna niemand me meer zo noemt zit ik er niet mee, en ik kan er wel mee zitten, maar het heeft toch geen nut, ik kan er toch niks aan veranderen Haha!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 17:18

Vivian--->neej geen Vie-vie-an of Vivian maar Vivian.
Mijn naam spreek je uit zoals ze het in Amerika zeggen

Maaruh ik word:

Viv,Vivi,Vivje,Vivjah,Vivkus,Viva,Madam Mikmak ( Tong uitsteken moeders toch ook)
Muis (Vaders toch ook Tong uitsteken ) Zoë (mijn tweede naam en zo noemt een vriendin me wel eens)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:25

ik heet mirjel in het echt. iedereen maakt er ook altijd wat anders van: marielle, muriel en weet ik veel. maar de mensen diek goed ken noemen mij gewoon mir of mirrie.

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:30

miriam dan Boos! ik word ,mir,miri,en soms weleens smeer genoemd!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:33

os smeerolie!!!:(