Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickeltje schreef:Geen ervaringen mee.
Heb wel wat lastige communicatie gehad met de rabobank.
Ik doe ik geen zaken met kleine banken, dus misschien dat daar ook een stukje van dit soort kleine dingetjes in zit.
Al mijn rekeningen lopen bij een grote bank. Geeft me in deze tijden van onrust ook een iets veiliger gevoel dan een bank waar ik (zoals die waar jij het over hebt) nog nooit van gehoord heb...
mandymonica schreef:Daarom bankier ik wat mijn spaargeld betreft ook grotendeels bij de ASN.... en probeer ik verder een beetje op te letten waar banken in investeren, voordat ik er mijn goeie geld er wegzet. Ik kies hoofdzakelijk voor "groene" fondsen.
De link tussen IJsland en walvisvaart is zo snel gelegd. Schepen zijn duur, dat moet op de een of andere manier gefinancierd worden. En zo heel erg veel banken zal een land als IJsland ook weer niet hebben, het aantal inwoners is immers klein.
Nee, tot ik ergens het tegendeel zwart-op-wit heb, zal ik mijn centjes daar niet zo snel neerzetten. De jacht op walvissen is té laag bij de gronds om daar ook maar de geringste mogelijkheid van medewerking uit te willen sluiten.
figora schreef:oeps... ik hoop dat het uiteindelijk niet gelukt is om de rekening te openen!