Gisteren 1e les...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fabienne1

Gisteren 1e les...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 11:23

op de sportschool.. Ik had een topic gestart: Welke sporten bokkers nog meer doen? Mede dankzij dit topic had ik mijn nichtje eens aangesproken. Zij wilde ook graag gaan sporten. Maar niet alleen.. Dus samen de stoute sportschoenen aangetrokken.
We zijn gelijk heftig begonnen met een les spinning. Ik was al vanaf alle kanten gewaarschuwd dat het onwijs zwaar was en echt water mee moest nemen. Sommige vinden het saai, andere zweren erbij/
We waren nogal vroeg daar. Toen we in de zaal kwamen waren er al wat anderen. De lesgever legde snel het een en ander van de fiets uit. Er zat ook een rem op... Phiew ik blij.
Begin maar rustig aan zei hij. Eerst een beetje warm fietsen. Daarna begon: de weerstand moest omhoog en we gingen staan. Oooo dat viel even tegen na een tijdje. Er zaten allemaal van die wielrenners op en die konden het super. Wij allebei een rode kop, maar er waren gelukkig wel een paar meiden meer.
We vonden het wel leuk, maar best hoog gegrepen voor de eerste keer. Ik wil toch altijd meteen vol meedoen. We nemen nu eerst een aantal lesjes van allerlei dingen om te kijken wat het meest bevalt.
Volgende week waarschijnlijk body-line. Iemand ervaring mee? Ze vertelde me dat het een combinatie van aerobics en callenetics ( of hoe je dat ook schrijft!)

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:48

Haha dat doen ze bij mij op de sportschool ook, nou mooi niet dat ik daar aan meedoe. Ikzelf doe aan total body workout zeer aan te raden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie