Al een vakantieidee voor dit jaar??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37581
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:38

Sypheron schreef:
Zoals Ilona al zegt, een paar daagjes Londen... als ik zelfs dat nog kan betalen.. Londen is loeiduur en aangezien ik een tijdje zonder werk zit straks misschien... Ik hoop wel dat ik wegkan in de vakantie.. heb er zo'n zin in Verdrietig


Hey Roy, wat ga je in London doen als je bijna platzak bent? Ga naar York of Oxford, zeker zo mooi en de helft goedkoper. Als je niet gaat vliegen, dan kan ik je misschien nog wel aan een goedkope overtocht helpen, PB maar.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:51

Ja maar ik wil juist een keer naar Londen. En de rest van de mensjes die meegaan (lees Ilona, een vriendin van haar en daar ook de vriend van) ook. Ik wil alles daar nog een keer bekijken en weet dat het niet goedkoop is. Ook heb ik nog nooit gevlogen, dus als het kan wil ik dat ook nog een keer heel graag doen, en Easyjet heeft hele goedkope vluchten, dus dat maakt alles een beetje meer realistisch.. maargoed eerst zien hoeveel geld ik bij elkaar kan krijgen..

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:17

Nou van mij hoeft vakantie niet zo, ik vind het te duur als arm studentje, maar mijn vriend betaalt praktisch alles dus dan ga ik maar mee he Pling In juni moet hij voor z'n werk op Kreta zijn dus dan plakken we er meteen een weekje vakantie achteraan....en ik wilde nog perse met de motor rond gaan trekken (kan lekker low-budget) dus misschien gaan we nog naar Ierland op de motor (en stiekem nog wat tinkertjes kijken dan natuurlijk Haha! )