Tigra is niet meer.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie_tje

Berichten: 74
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:36

Ik wou toch ff wat zeggen!

Bedankt! bokt.nl is een erg leuke site!!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 17:41

ik moet echt ook janken wat beschrijf je het mooi!!!!En ik weet hoe het is om een dierbaar dier kwijt te raken ik heb het 2x achter elkaar meegemaakt met poezen de een is overgereden en de andere is op een dag dood in de buurmans tuin gevonden en ik moest ook nog zeker 2 weken ''na'' huilen ik snap je helemaal en dan is het met poezen al heel erg maar met een hond!!!Die zijn echt,ja hoe moet ik het zeggen een beetje menselijk of niet???Nou nogmaals heel veel sterkte ik weet hoe je je voelt
*kuzz* Miriam

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 21:17

Thanx meiden!

Ze is nog iedere dag in m'n gedachten en af en toe nog steeds een flinke traan... maar helaas....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:24

Ik begrijp ook helemaal hoe je je voelt Mayo... het is vandaag precies 5 maanden en 1 dag geleden dat ik mijn lieve kattenmonstertje in moest laten slapen maar ik heb nog steeds momenten dat ik er moeilijk mee heb en dat ik dan gewoon weer in huilen uitbarst (ugh...zoals nu nu ik er over zit te typen...) Het is gewoon zo ontzettend klote om je maatje te verliezen; want dat is het... je verliest gewoon een maatje waar je altijd lekker tegen aan hebt kunnen kleppen en waarmee je lekker hebt kunnen knuffelen...Je krijgt zoveel onvoorwaardelijke liefde van een dier, niet meer dan logisch dat wij onze maatjes missen toch... Ach gut voor alle moeilijke momenten...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 22:01

Je hebt idd gelijk... ik wens haar nog elke nacht trouw weltrusten, het vreemde is alleen dat ik daarbij naar buiten kijk waar ze begraven ligt. Ik weet dat ze daar niet is, maar het is denk ik het enige tastbare waar ze zou kunnen zijn, haar ziel is overal...

Het is nog steeds onwerkelijk en ik kan het al moeilijk krijgen als ik ergens een zieke of dode hond op TV zie, al is dat fake... of als ik de trekhaak van m'n moeders auto zie, waar ze dan onverwoed de tennisbal vanaf wilde plukken... en meer van dat soort dingen... *zucht*

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:30

Lieve Marjolein
k vind het echt heel erg voor je!
Ik las net je eerste verhaal en k heb echt zitten huilen omdat k mijn hond net vorige week vrijdag in heb moeten laten slapen omdat hij niet meer kon lopen. K weet hoe erg het is!
Ik heb ook echt gehuild todat mn tranen op waren!
Ik wens je heel veel succes en als je erover wil praten dan pb je maar!
Heel veel liefs Jooske

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 15:36

Dank je wel Jooske... Het blijft vreemd, pijnlijk, moeilijk, elke dag weer... Maar het is nu al een tijdje geleden (goed een half jaar) en helaas is het de waarheid dat doorgaan de enige weg is...

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:37

ik barste spontaan in huilen uit...ik ben ook veel dieren verloren...mijn paard zelfs 3 maanden gelede...ik weet hoe erg het is...soms komen alle herinneringen gewoon ineens weer naar boven...

sterkte ik leef met je mee!!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:15

In overleg met topicstarter een slotje geplaatst Lachen.