Ik ben verhuist naar Waalwijk paar weken geleden, daarvoor werkte ik al bij een horeca gelegenheid.
Waar ik nu nog steeds werk. En ook erg naar me zin heb, en al helemaal toen ik me leuke collega ( baas ) ondekte! Jammer genoeg had hij een vriendin. Maar ik kwam aan zn nummer en we begonnen toch met smsen. Heel leuk was het, en al we elkaar op het werk zagen ging het al helemaal leuk. We kwamer steeds dichter bij elkaar, en ik begon dingen te voelen die ik nog nooit had gevoeld, zelfs niet voor mijn vorige relatie. Toen kwam die 1e kus tussen ons, ik weet het, heel slecht, want hij had een vriendin. Dus ik heb hem ook duidelijk gemaakt hoe ik me voelde.. En hij vertelde dat hij zich hetzelfde voelde als mij, dus tot over zn oren verliefd. Hij zou het uitmaken voor mij ..
De volgende dag kwam hij naar me toe, en vertelde die dat hij had toch had uitgemaakt met zn vriendin, maar dat die nog wel heel even rust wilde. Goed, ik was blij, vond het zeilig voor haar, maarja? De rust was niet veel van te merken, we waren contant bij elkaar, af en toe een ruzietje, maarja. We waren gewoon gelukkig. Ik ben nog op vakantie geweest, en heb hem nog regelmatig gesproken in de vakantie. Toen ik terug kwam van vakantie deed die raar.. Ik snapte het wel, want zn oom was opgenomen met kanker in het zh toen ik op vakantie was. Maar blijkbaar ging het daar even niet om, hij kon nu even geen relatie hebben zei die.. Boos liep ik weg.. Dezelfde avond nog goed gemaakt, stom van hem zei die. Want ik was het toch wel voor hem.. Afgelopen dagen super gehad met hem..
Dit al begon op 10 juli ong, nu op 1 september krijg ik net een smsje binnen..
Sorry meid.. ik wil eerlijk zijn ik heb nog met Sanne.. Dat andere meisje dus..
En nu is dus alles even ingestort, vanmiddag was hij nog hier, het was gewoon weer heerlijk..
Ik heb hem van alles verteld, over mij, en over wat er is gebeurt enzo..
En hij heeft gewoon al die tijd gelogen

Sorry voor t lange verhaal.. Moest het gewoon ff kwijt..