Net wanneer het allemaal weer goed loopt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Net wanneer het allemaal weer goed loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 18:32

Gaat het weer fout.. Juist ..

Ik ben verhuist naar Waalwijk paar weken geleden, daarvoor werkte ik al bij een horeca gelegenheid.
Waar ik nu nog steeds werk. En ook erg naar me zin heb, en al helemaal toen ik me leuke collega ( baas ) ondekte! Jammer genoeg had hij een vriendin. Maar ik kwam aan zn nummer en we begonnen toch met smsen. Heel leuk was het, en al we elkaar op het werk zagen ging het al helemaal leuk. We kwamer steeds dichter bij elkaar, en ik begon dingen te voelen die ik nog nooit had gevoeld, zelfs niet voor mijn vorige relatie. Toen kwam die 1e kus tussen ons, ik weet het, heel slecht, want hij had een vriendin. Dus ik heb hem ook duidelijk gemaakt hoe ik me voelde.. En hij vertelde dat hij zich hetzelfde voelde als mij, dus tot over zn oren verliefd. Hij zou het uitmaken voor mij ..

De volgende dag kwam hij naar me toe, en vertelde die dat hij had toch had uitgemaakt met zn vriendin, maar dat die nog wel heel even rust wilde. Goed, ik was blij, vond het zeilig voor haar, maarja? De rust was niet veel van te merken, we waren contant bij elkaar, af en toe een ruzietje, maarja. We waren gewoon gelukkig. Ik ben nog op vakantie geweest, en heb hem nog regelmatig gesproken in de vakantie. Toen ik terug kwam van vakantie deed die raar.. Ik snapte het wel, want zn oom was opgenomen met kanker in het zh toen ik op vakantie was. Maar blijkbaar ging het daar even niet om, hij kon nu even geen relatie hebben zei die.. Boos liep ik weg.. Dezelfde avond nog goed gemaakt, stom van hem zei die. Want ik was het toch wel voor hem.. Afgelopen dagen super gehad met hem..

Dit al begon op 10 juli ong, nu op 1 september krijg ik net een smsje binnen..
Sorry meid.. ik wil eerlijk zijn ik heb nog met Sanne.. Dat andere meisje dus..

En nu is dus alles even ingestort, vanmiddag was hij nog hier, het was gewoon weer heerlijk..
Ik heb hem van alles verteld, over mij, en over wat er is gebeurt enzo..

En hij heeft gewoon al die tijd gelogen Verdrietig

Sorry voor t lange verhaal.. Moest het gewoon ff kwijt..

Urbanus

Re: Net wanneer het allemaal weer goed loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:34

Het is hartstikke rot voor je natuurlijk, maar serieus: Waarom zoen je met iemand die al bezet is? Ik vind het rotter voor dat andere meisje, jij weet nu hoe hij is, maar zij niet. Van iemand die bezet is blijf je af, punt uit.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:36

ach joyce....
Sterkte meid.

Ik weet dat het lastig is, maar vergeet deze jongen. Hij is niet eerlijk tegen over zichzelf, zijn vriendin en tegen jou.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 18:36

Omdat ik daar op het moment gewoon niet aan dacht, ik was gewoon veel te gelukkig.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:36

ik weet hoe het in elkaar steekt, en het is een rotstreek van hem.. het leek voor de buitenwereld echt alsof jullie een stel waren..

maar er zijn nog genoeg jongens voor jou, echt waar, en als hij jou zo behandeld verdient hij jou niet eens, jij gaf hem alles, en je kreeg helemaal niks terug..

de ware komt voor jou echt nog wel! helaas is M. dat niet.. Lachen

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:38

helaas heb ik dit veel meegemaakt al..

Wt ik zal doen Bloos HAAR inlichten Bloos

heel veel sterkte meissie Ach gut

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:38

ahh sterkte Ach gut
echt een rotstreek van hem..

hij is je gewoon niet waard je komt je prins op het witte paard nog wel tegen Lachen
Laatst bijgewerkt door Leentje_ op 01-09-08 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:40

Aah wat rot zeg!
Maar probeer m te vergeten, het is een leugenaar, heb je niks aan!
Je bent veel meer waard! En je komt vanzelf een keer de jongen tegen!

Sterkte nog!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 18:43

Dankjullie..
Maar het is zo moeilijk.. Ik voel iets voor hem wat ik niet weet wat het is.. Ik met mn stomme kop zou hem ook zo terug nemen Ach gut

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:30

Aah meis, dit is echt poedersuiker. Maar je weet gelijk hoe hij in elkaar steekt, en blijkbaar vond hij jou toch niet leuk genoeg om eerlijk tegen je te zijn en helemaal voor je te gaan.

Sterkte! Ach gut

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:43

Jeetje joyce. vanmiddag was je nog zo lekker enthousiast. en nu dit wat een eikel zeg.
wat caye zegt ik zou haar ook inlichten. Niemand is hem waard als je zo met vrouwen omgaat

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:46

heel veel sterkte dit vind ik echt gewoon laf...
dat is expres om iemand in te laten storten.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:51

MarcoBorsato schreef:
Het is hartstikke rot voor je natuurlijk, maar serieus: Waarom zoen je met iemand die al bezet is? Ik vind het rotter voor dat andere meisje, jij weet nu hoe hij is, maar zij niet. Van iemand die bezet is blijf je af, punt uit.

Hmm, hier ben ik het totaal niet mee eens. Miss wel een deel, maar niet helemaal.
Diegene die een relatie heeft maakt de fout om te zoenen met een ander! Niet diegene die geen relatie heeft, in dit geval diegene van het topic. Stel, ze zou het niet hebben geweten (in dit geval weet ze het dus wel) dat hij een vriend zou hebben, en ze zouden zoenen.. en ze komt er later achter dat hij dus een vriendin heeft. Ja wat denk jij, dat die ander dan meteen zegt dat dit niet goed is want HIJ gaat vreemd!?
Neehoor meid, zo zit het dus niet in elkaar. Als je vreemdgaat zit diegene fout, niet de ene die geen relatie heeft. Maarja, ieder zijn eigen mening. Maar ik vind niet dat diegene van dit topic schuldig is, dat is nog altijd HIJ. Hij heeft ook nog gelogen in dit geval, hij heeft dus van 2 walletjes gegeten waar die natuurlijk lekker van dacht te profiteren.
Tis maar goed dat hij het je eerlijk heeft vertelt, want om erachter te komen is al helemaal niet leuk. Ga lekker opzoek naar een ander, als het zo al begint met dat liegen enz dan word het sowieso niks.
Heel rottig natuurlijk, maarja.. zo gaan die dingen nou eenmaal. Dat hebben we maar te accepteren helaas.

Wat ik ook nog zou doen in jou geval is zijn vriendin inlichten. Vertel het haar gewoon op een rustige plaats en op een rustige manier. Ze zal vast wel flippen ofzo want het is natuurlijk ook niet leuk om zoiets van je vriend te horen. Maar ze heeft recht op de waarheid.. en je kunt hem op deze manier natuurlijk ook nog terug pakken! Dat heeft ie in dit geval wel verdiend.

Succes ermee!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:54

Moelie schreef:
MarcoBorsato schreef:

Hmm, hier ben ik het totaal niet mee eens. Miss wel een deel, maar niet helemaal.
Diegene die een relatie heeft maakt de fout om te zoenen met een ander! Niet diegene die geen relatie heeft, in dit geval diegene van het topic. Stel, ze zou het niet hebben geweten (in dit geval weet ze het dus wel) dat hij een vriend zou hebben, en ze zouden zoenen.. en ze komt er later achter dat hij dus een vriendin heeft. Ja wat denk jij, dat die ander dan meteen zegt dat dit niet goed is want HIJ gaat vreemd!?
Neehoor meid, zo zit het dus niet in elkaar. Als je vreemdgaat zit diegene fout, niet de ene die geen relatie heeft. Maarja, ieder zijn eigen mening. Maar ik vind niet dat diegene van dit topic schuldig is, dat is nog altijd HIJ. Hij heeft ook nog gelogen in dit geval, hij heeft dus van 2 walletjes gegeten waar die natuurlijk lekker van dacht te profiteren.
Tis maar goed dat hij het je eerlijk heeft vertelt, want om erachter te komen is al helemaal niet leuk. Ga lekker opzoek naar een ander, als het zo al begint met dat liegen enz dan word het sowieso niks.
Heel rottig natuurlijk, maarja.. zo gaan die dingen nou eenmaal. Dat hebben we maar te accepteren helaas.

Wat ik ook nog zou doen in jou geval is zijn vriendin inlichten. Vertel het haar gewoon op een rustige plaats en op een rustige manier. Ze zal vast wel flippen ofzo want het is natuurlijk ook niet leuk om zoiets van je vriend te horen. Maar ze heeft recht op de waarheid.. en je kunt hem op deze manier natuurlijk ook nog terug pakken! Dat heeft ie in dit geval wel verdiend.

Succes ermee!

Als ze het niet had geweten was het natuurlijk niet haar schuld. Maar ze wist het wel en was dus net zo fout, klaar. Als ik in dezelfde situatie had gezeten, had ik het hem eerst laten uitmaken voor ik met 'm zou zoenen. Je blijft met je tengels van andermans vriendjes af. Ook al zijn ze nog zo lief en leuk, hou jezelf in en wacht tot ze beschikbaar zijn.

Wie wilt trouwens nog deze gehaktbal van een kerel? Wat hij bij haar doet, doet ie wrs ook bij de volgende. Een man zonder ruggegraat is gewoon slap en voor mij dus niet aantrekkelijk.

En ik zou het dat vriendinnetje idd vertellen, dan kan ze door met haar leven.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 21:18

MarcoBorsato schreef:
Als ze het niet had geweten was het natuurlijk niet haar schuld. Maar ze wist het wel en was dus net zo fout, klaar. Als ik in dezelfde situatie had gezeten, had ik het hem eerst laten uitmaken voor ik met 'm zou zoenen. Je blijft met je tengels van andermans vriendjes af. Ook al zijn ze nog zo lief en leuk, hou jezelf in en wacht tot ze beschikbaar zijn.

Wie wilt trouwens nog deze gehaktbal van een kerel? Wat hij bij haar doet, doet ie wrs ook bij de volgende. Een man zonder ruggegraat is gewoon slap en voor mij dus niet aantrekkelijk.

Kort en krachtig ben ik het hier helemaal mee eens!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 09:07

Meis wat sneu voor je...ik kan je geen advies geven, alleen een Ach gut

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:12

MarcoBorsato schreef:

Ik ben het ook eens met lieveli, mijn vriend zou vreemd kunnen gaan, dan ben ik al boos, maar als ik hoor dat dat met een meisje is die daarvan wist.. Dan ben ik nog veel bozer... Maarja hier heeft TS niets aan, ik zou het inderdaad wel vertellen aan de huidige vriendin, en de man in kwestie daarna lekker in zijn sop gaar laten koken...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:16

Caye schreef:
helaas heb ik dit veel meegemaakt al..

Wt ik zal doen Bloos HAAR inlichten Bloos

heel veel sterkte meissie Ach gut

Pfff ja wat zijn mannen toch erg he?
Jij weet nu hoe hij is, zij nog niet....

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:55

tja banketstaaf voor je, maar een kerel die zijn vriendin belazert.... wat kun je daar ook van verwachten he Knipoog

vergeten, blijven lachen en doorgaan Knipoog

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:15

Ah joh, zo'n lambal kun je beter kwijt dan rijk zijn. En je bent nog zooooooo jong, je hebt de hele wereld nog voor je. Lachen 't Is rot, absoluut, maar zo'n vent is het niet waard. Geen hand vol maar een land (wereld) vol!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:31

En zoals je ze krijgt raak je ze helaas ook vaak kwijt...

Iets beginnen met je baas die bezet is? Sja dat klinkt toch flink fout hoor... Ik heb niet altijd evenveel begrip voor zo'n dingen, jullie speelden beiden met vuur, dat wil niet zeggen dat beiden zich gaan branden.