vermiste greyhound

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

vermiste greyhound

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 18:30

afgelopen zondag is er een transport uit spanje (was op sbs6 nieuws) met greyhounds aangekomen. Deze honden hebben in spanje een beestachtig leven gehad en worden in nederland door gezinnen opgevangen.

alleen dit keer is er iets ernstig mis gegaan een greyhound ontsnapte toen zijn gezin in de auto stapte, het gaat om een getroomde greyhound, gecastreerde reu, die erg bang is voor auto's en zich moeilijk laat benaderen door mensen, dit gebeurde in de omgeving van rosmalen.

Als iemand iets weet of een foto van Rufo wilt laat het me dan weten.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 20:34

goed nieuws, Rufo is vanmiddag terug gevonden hij mankeert niets en is bij zijn nieuwe eigenaars

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 00:09

Gelukkig maar Lachen, waar was ie?

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 00:30

in de omgeving van rosmalen, mensen hebben hem zien lopen en het asiel gebeld, en het asiel heeft de persoon van de plaatsingen gebeld.
De hond zit nu warm en droog binnen en kan gaan genieten van een fijn leven als huishond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 00:33

Dat is heel erg mooi en hopenlijk krijg hij hier in Nederland een beter leven als daar Alleen kan ik me helaas niet echt voorstellen dat als iemand zo'n hond ziet, op bokt gaat kijken of die vermist wordt Verward
Laatst bijgewerkt door Sypheron op 29-01-03 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 00:33

Ik ben erg blij dat de hond terecht is...en ik hoop dat hij het de mensen weer gaat vertrouwen en de rest van zijn leven gelukkig mag zijn....

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 00:43

Maar mischien had een bokker de hond wel zien lopen, maar goed het beestje is nu gelukkig weer naar zijn nieuwe baasjes toe