Valentijnsdag...Leuk of niet?En doe je eraan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 12:47

Ik geef een kaartje, dat vind ik leuk, maar voor de rest hoeft het van mij niet zo. Dit jaar gaan we toevallig naar Center Parcs dat weekend.
Drie jaar geleden hebben we de sleutel van het huis gekregen op de 14e, dat was pas een leuk cadeau!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:12

Ik heb nog nooit aan Valentijnsdag gedaan, maar dit jaar misschien wel. Ligt eraan wat voor gevoelens ik dan op dat moment heb *LOL*

Maar verder vind ik sinterklaas en valentijnsdag ook te commercieel en normaalgesproken doe ik daar ook niet aan mee. Dit keer heb ik alleen zoiets van, dan heb ik er een reden voor....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:26

Ik laat zo ook wel iets weten, daar hoeft het niet speciaal valentijnsdag voor te zijn, maar toch vind ik het iets speciaals hebben. Een dag in het jaar waaraan (bijna) iedereen aan hun dierbaren laat weten hoeveel je om hen geeft. Weer een dag voor rust en vrede in het jaar dus.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:48

hmmm ik vind er niets aan, commercieel gedoe inderdaad, maar stuur toch ieder jaar trouw een kaartje aan mijn vriend. Waarom niet, ik stuur hem sowieso regelmatig een kaartje dus dan kan het op die dag ook wel.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:27

ja, hier doe ik er wel wat aan, het is heel groot hier Lachen ik denk dat ik een teddybeer en een doos chocola koop Lachen

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:51

Bij ons op school kun je voor €1,50 Bloos een rode roos kopen (liefde) of een witte roos(vriendschap) en die worden dan op valentijnsdag rondgebracht.
Vorig jaar heb ik de jongen die ik leuk vond een rode roos gestuurd met mijn naam erop, maar dit jaar ga ik geen rozen sturen.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:37

Oops.. dubbel..
Laatst bijgewerkt door sl0wm0ti0n op 28-01-03 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:52

Afbeelding


ik doe wel aan valentijnsdag, ik heb een klein cadeautje gekocht een daarbij hoort dat we die avond naar de bios gaan.

en ik koop elk jaar voor me beste vriendin een kaartje Knipoog

manzano

Berichten: 23917
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:59

Westernfreak schreef:
Kortom: voor mij is valentijnsdag gewoon een idiote dag, maar als jij mensen een kaartje of wat dan ook wil sturen, moet je dat natuurlijk gewoon doen het is namelijk stiekem best leuk om wat te krijgen Bloos Knipoog Mirjam


Als er niets speciaals aan is dan is het natuurlijk ook geen idiote dag, maar gewoon normaal Tong uitsteken. Maar ik wil je best een kaartje sturen hoor Mir (geheel anoniem natuurlijk Schijnheilig).

Maar op zich is het inderdaad onzin dat je juist op DIE dag wat moet doen. Ik stuur liever een lief kaartje of geef een lief kadootje als IK daar zin in en behoefte aan heb en niet omdat er nou zo nodig 14 feb. in mijn agenda staat. Maar ja, met al die lieve dingen/kaarten rond deze tijd wordt de verleiding natuurlijk wel extra groot.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:01

Tjah, geen vriendje he? Knipoog

Wel ga ik waarschijnlijk een gele roos kopen voor mijn zus, moeder en broer. En ik denk dat ik wat valentijnskaartjes stuur via internet naar vrienden Lachen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:05

Een anoniem kaartje of cadeautje is natuurlijk altijd ego strelend *yay ik heb het nog!* Maar verder vind ik het, zoals vele, voor de commercie. Winkeliers profiteren ervan, en het is meer omdat het moet dan dan het spontaan komt.
Bij ons op school kun je trouwens ook rozen kopen voor 1,50 ( Krijg je waarschijnlijk van die Aldi rozen die na 1 dag verwelkt zijn Tong uitsteken ) Maar goed het idee is leuk, en de opbrengsten gaan naar een goed doel dus da's wel weer mooi idee

Oh ja, maar wat gaan ik en mijn vriend doen? Waarschijnlijk niets ( ben al blij genoeg als ik hem weer zie Lachen ) aangezien we bijna 300 km van elkaar af wonen Verdrietig
Maar dit weekend zetten wij onze spontane valentijnsbloemetjes wel buiten ipv 14 februari Lovers
Laatst bijgewerkt door Charlotte op 28-01-03 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:09

Valentijnsdag is voor mij, net als secretaressedag of vaderdag, ingesteld ter meerdere eer en glorie van de middenstand. Te commercieel dus. Vandaar dat ik er niet aan mee doe...

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 00:05

heel vreemd maar meestal kijk ik op tegen valentijn.... wat het is weet ik niet... maar ik kijk er altijd tegen op... vind het eigenlijk een rotdag!

Maar... ik doe er wel aan, wat ik doe.... weet ik nog niet precies, van mijn vriend moet ik thuis blijven heel de dag.....dus dat meot dan maar... Het rotte is wel, hij is niet in Nederland, hij zit nu al bijna 4 weken in Bosnië, en komt pas half april terug! Dus het is erg vreemd valentijn vieren.... Maar ik laat mijn fantasie nog wel even gaan.... Lachen