ik heb ook een probleem(met vriend)*update:ruzie!*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

ik heb ook een probleem(met vriend)*update:ruzie!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 01:25

* helemaal onderaan staat een nieuw bericht, de update, hebben dus nu echt ruzie hij liet me kiezen tussen hem&mn paarden en dat is toch een onmogelijke keuze?!*



tsja ik kan er dus verdorie niet van slapen dus moet ik het gewoon kwijt!

bjorn&ik hebben ruzie, meer een meningsverschil, hij vind paarden leuk, maar niet altijd.
toch was hij zo lief om me toen de grond bevroren was me met paard&trailer naar de binnenbak te brengen, en afgelopen zondag had ik wedstrijd, hij zou hierheen komen en ook meegaan naar de wedstrijd(vind ik lief want hij vind t wel ff leuk maar niet zo super)
hij zou rond half 2 hier zijn, was zijn eigen idee, ik zei ja we gaan rond 3 uur weg dus dan ben ik nog niet helemaal klaar om half 2

en t was bijna half 2 en ik moest nog vlechten(halfuurtje is dat nog geeneens) en ik denk ff smssen dat ie rustig aan kan doen, maar toen was ie er dus al, dus ik zeg he ben je er al?gewoon op vriendelijke toon, en ik zei ja ik ga nog ff snel Quentin invlechten en dan ben ik helemaal klaar!
dus we lopen naar de stal en toen ging ie boos doen van ja en dan ben ik hier en dan ga je gelijk vlechten, ja sorry ik wil dat graag optijd afhebben dat ik op mn gemak kan omkleden, spullen in de auto proefje doorlezen en dan paard op trailer en vertrekken!

dus hij zei ja dan bel de volgende keer dan kom ik later, maar paar maanden geleden kwam ie juist helpen met vlechten!elastiekjes aangeven enz

maar ik dacht dat ie al naar binnen was gegaan, maar hij stond dus in onze open-stal(hooi opslag en trailer staat er, is stal met 1 kant bijna helemaal open, naast poetsplaats) maar hij stond dus de hele tijd achter me en heeft geen woord gezegd, tot ik omdraaide en schrok omdat ie er stond ik dacht echt dat ie binnen was, nou hij was geirriteerd en alles draaide om paarden.
toen was het 3 uur en gingen we naar esbeek, maar hij bleef bij ons thuis en zou er tegen 5 uur wel zijn!!dus hij kwam alleen ff snel naar mn proefje kijken, vond ik wel jammer dat ie niet gelijk meeging maar oke

en toen deed ie daar wel weer aardig en bij t wachten op uitslag(halfuurtje)
en toen we weer thuis waren deed ie normaal tot ie wegging en we f met zn 2en bij de deur waren toen deed ie weer chagie

maar ik werk dus ruim 40 uur per week bij n springstal, daarvoor werkte ik 20 uur bij supermarkt en was hij mn baas, en op zaterdag werkte ik bij springstal.
maar ik werk nu nog 2 avonden bij supermarkt(extra'tje ivm sparen rijbewijs) en dat wordt me veel te veel heb 2 weken flink de griep gehad nachten liggen hoesten en nu nog heel mn hoofd dat diocht zit, werk inmiddels wel weer bij de springstal, maar na een dag van 7.30-17.00 heb ik nog geen puf om van 18.45-21.30 bij supermarkt te werken
dus had ik me daar nog ziekgemeld vorige week, was hij pissig om want hij moest smoesje voor mij bedenken op t werk zei hij terwijl ik mezelf gewoon had ziekgemeld hoor!

en nu vanavond heb ik me ziekgemeld, en heb nog heel de avond nix van hem gehoord!


nu belde hij net, dus ik dacht bijna o heel dit stuk voor nix getypt, hij begon heel lief, toen werd ie chagie want hij was speciaal voor mij vanavond op t werk gebeleven en dan kwam ik niet, en hij zou eigenlijk morgen hier blijven slapen maar ja dat doet ie nu ook niet!

en ik kan hier helemaal niet tegen want ik ben nog half ziek en moet dus goed slapen het is nu bijna half 1 en om 7.00 gaat de wekker en moet ik een hele dag hard werken en 's avonds heb ik les met Quentin en die wil ik wel bewust meemaken en niet half slapend!

maar hij was ondertussen al bij hem thuis(belgie)en zn telefoon stoorde heel erg, maar hij had het er ook over dat we de laatste tijd zo weinig deden(in bed bedoel ik dus he) maar ja gek he als ik ziek ben en we zien elkaar 2x per week of maar 1x per week! en nu zei hij ja en morgen zeker weer niet?en toen zei ik dat ie dan maar beter alleen thuis kon slapen had ie iig zn eigen handjes nog om hem te helpen!

eikel!!

voor ik fulltime bij die springstal ging werken sliep ik 5 avonden per week bij hem, altijd na t werk gingen we naar zn huis en hij moest dan vroeg opstaan 6.15 ik niet ik sliep uit en ging dan met de brommer naar huis, lekker paardrijden en dan 's avnds werken en weer naar hem, toen klaagde hij dat ik geen regelmaat had en dat het hem stoorde dat ik altijd bleef uitslapen enzo

en nu werk ik veel, en is t weer niet goed want ik heb nu te weinig tijd voor hem, oa omdat ik ook mn paarden aandacht moet geven(ik rij 3x of 4x per week meer doe ik helaas niet met Quentin)

maar hij werd ook boos dat ik zoalng half-ziek was en dat ik naar de dokter moest en dat hij niet tot me doordrong en toen viel de verbinding helemaal weg en nu kan ik dus helemaal niet meer slapen!!

wat moet ik hier nou weer mee??

had na mn vorige relatie besloten lekker single te blijven, nu ben ik alweer bijna een jaar samen met bjorn, maar single zijn is eigenlijk zoveel makkelijker!maar ik wil bjorn ook niet kwijt!!!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 25-01-03 20:33, in het totaal 2 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 01:39

Pfoe, ik heb het toch maar makkelijk met een man die nog gekker op paarden is dan ik... maar daar heb je nou niks aan.

Ik denk dat hij het meest boos was dat je overdag wel op de springstal ging werken maar 's avonds niet bij de ("zijn") supermarkt, en dat de paarden daarvan de schuld krijgen, zo van "je kan overdag wel werken bij die paarden maar 's avonds ben je dan ineens ziek", en daar heeft hij wel een klein beetje gelijk in...
Daar komen denk ik al die andere irritaties vandaan.

Waarom vraag je hem niet gewoon rustig wat hem het meeste dwars zit? Zonder verwijten te maken - dat ontaardt weer zo gauw in ruzie - maar gewoon eerlijk wat de hoofdoorzaak van zijn ongenoegen is? Misschien kunnen jullie daar dan samen wat aan doen, want op deze manier is het voor jullie geen van beide erg leuk, maar je verhaal klinkt alsof jullie toch heel veel om elkaar geven, maar het allebei alleen maar vervelend vinden dat jullie elkaar zo weinig zien! En dan ga je elkaar onzinnige verwijten maken, helemaal onnodig.

Nou gaan slapen hoor, dat heb je hard nodig! Sterkte!

Extremely rare and Beyond Compare

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 01:47

Pfieuw, wat een verhaal!!! Ik weet het ook niet zo goed. Maak je niet al te druk, je hebt alles van je af geschreven en neem inderdaad eens de tijd voor elkaar. Een relatie houdt geen stand zonder aandacht voor elkaar.

Lekker slapen!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 01:50

ga dalijk slapen!
hij heeft mij zelf gezegd dat ik beter helemaal kan stoppen bij de supermarkt, dat heb ik daar vanavond ook aangegeven, doderdag ben ik er voor t laatst, het is gewoon te zwaar alles bijelkaar!

dat zei hij steeds ook, maar nu zegt ie ja dan zie ik je helemaal nooit meer!
enige dag dat we alle2 vrij zijn is zondag, maar ik rij ook(af en toe) wedstrijden, en dat stoort hem ook!

was hij maar net zo gek ban paarden als ik!

en al die irritaties zijn er al veel langer, hebben we al een paar keer over gepraat, gewoon rustig zonder ruzie, en dan gaat het even goed, maar hij gaat op dinsdagavond naar zaalvoetbal, vaak donderdagavond darten en vrijdag&zaterdag wil hij 's avonds ineens op stap, dat is iets van de laatste 2 maanden, dat hij ineens op stap 'moet' echt heel vreemd is dat, van mij mag hij vrijdag ga ik zelden mee, zaterdag meestal wel, maar ja dan zondag uitslapen en op ons gemak opstaan enzo en dan naar hoogeloon naar mn paarden, en die wil ik best een dagje stil laten staan maar nu het nog vroeg donker is kan ik er door de week nix mee doen behalve de 3x dat ik les heb, dus in t weekend kan ik dan eindelijk rijden en wil ik dat ook graag doen, dat stoort hem en dan is voor mij het plezier om paard te rijden ook al weg

en op die manier worden we alle2 chagie!

van t voorjaar als t langer licht is kan ik op de avonden dan hij iets anders te doen heeft mn paarden doen en ze in t weekend laten staan, dus dat scheelt dan alweer, mn vrije dag kan dan een hele dag zijn ipv 2x donderdagmiddag ivm mn priveles, die gaat dan weer naar de avond en hoef ik daar niet speciaal vrij voor te hebben, dus kan ik door de week bij hem slapen als ik een ochtend vrij heb en ik ga mn rijbewijs halen dan kan ik wat makkelijker even naar hem toe(34 km bij mij vandaan is in de zomer goed te doen met de brommer maar niet in de winter als t vriest/hard waait!)

maar op deze manier vraag ik me af of we het voorjaar nog wel samen zullen halen?!

maar ik ga nu slapen kan ik nog net 6 uurtjes slapen, zie hem morgenavond rond 21.00 en hij blijft toch hier slapen, maar ja ik wil uiterlijk 12 uur echt slapen!en hij isheel de woensdag vrij dus ja dat zal dan wel weer niet helemaal goed gaan!

soms zijn relaties zooo moeilijk&lastig!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 08:51

Maar als ik het goed begrijp ben jij door de weeks op de avonden wel vrij maar dan heeft hij allemaal verplichtingen. En in het week-end wil je dan graag zondag een keer op concours maar dan is hij vrij?
Ik denk dat jullie samen maar een een rooster moeten gaan maken en afspraken maken over wat jullie gaan doen als jullie samen vrij zijn en dan ook echt een paar dagen vrij houden voor elkaar.
Mijn man is musicus en geeft door de week op de middagen en avonden les en in het week-eind zijn er de optredens. Daarom maken we regelmatig lunch afspraken om eventjes bij te kletsen.
En bedenk ook eens voor jezelf wat je zo leuk vind aan je vriend. Is hij echt wel de moeite waard om mee verder te gaan of wil je niet alleen blijven?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:07

mannen komen niet graag op de tweede plaats Tong uitsteken
Jullie zien elkaar nu niet veel en daarvoor wel en nu geeft hij de paarden de schuld.
Je kunt ook niet alleen maar bij de paarden zitten hij geeft al aan dat jullie niets meer samen doen dus ik zou zeggen ga eens lekker weg met zijn 2tjes een avondje of beter nog een weekendje!
Maak 1 dag in de week vrij voor hem en ga dan liets doen wat jullie beide leuk vinden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 19:03

vanavond komt ie toch wel langs, vanmorgen aan de telefoon ging het weer beetje fout en heeft ie boos opgehangen(kinderachtig) maar had smsje gestuurd en toen belde hij me en vnv na mn clubles komt ie hierheen, ik heb alvast duidelijk gezegd dat ik beetje optijd(uiterlijk 11 uur!)wil slapen, moet morgen weer hele dag hard werken en heb mn slaap gewoon nodig, nou dat vond ie wel oke

we zien elkaar in principe iedere zaterdagavond(thuis of op stap)en de zondag, behalve als ik wedstrijd heb

verder zien we elkaar door de week nog een avond, dan zijn we alle2 vrij, maar dan klaagt hij dat ie naar mij moet komen, hij werkt in bergeijk dat ligt precies tussen zijn&mijn huis in, zijn huis is ruim 30 km weg voor mij!als ik er blijf slapen wil er e gerust met de brommer heen rijden, maar niet als ik de dag erna om 7.30 moet beginnen met werken, in hogeloon!dan wil ik 's avonds terug naar huis of met de auto naar mn werk, dus komt hij meestal vanuit bergeijk hierheen soms blijft ie slapen, soms rijdt ie terug naar zijn huis aan t eind vd avond, maar dan gaat ie dus zeuren dat hij steeds hierheen moet komen, en dan wordt ik boos want dan is het blijkbaar nooit goed!zien we elkaar, zeurt ie daar weer over!

gaan vnv er eens goed over praten, wil hem echt niet zomaar kwijt, ieder ander had ik alleen aan de kant gezet als ze zo gingen zeuren, maar hij is toch wel heel speciaal, maar dan moet ie niet zo stom blijven doen!!

en ik rij mn paard maar 3 of 4xper week, dus ja kan er niet nog minder mee gaan doen, en hij vind dat ik teveel tijd met mn paard wkijt benm ja sorry maar mn paard was er eerder dan hem!
en dat stoort hem, maar ja ik laat nog wel weten hoe het is gegaan!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:01

klinkt als een errug jaloers persoontje..... Misschien als het helpt als je een keer tijd vrij maakt voor hem en maak eten klaar ofzo, maar laat hem ook merken dat je ondanks je paard en je werk ook om hem geeft. Want ik denk dat hij dat mist zoals ik uit je verhaal kan opmaken. En ja mannen hebben nou eenmaal becestiging van liefde nodig..... het zijn net kinderen Haha! (geintje)

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:19

Nou klinkt idd niet als een vriendelijk meegaand persoon.
Deze opmerking alleen al
Citaat:
en toen zei ik dat ie dan maar beter alleen thuis kon slapen had ie iig zn eigen handjes nog om hem te helpen!

Echt hij zou op kunnen hoepelen.

Maar het ligt niet zo eenvoudig.Volgens mij kun jij er niks aan veranderen, jij doet al je best om je vriend zo vaak mogelijk te zien.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:45

IK begrijp het goed dat je gestopt bent bij de supermarkt. Het is gewoon echt bijna niet te doen om twee banen te combineren, vooral niet als ze zoveel tijd vreten en je daarnaast ook nog je paard hebt die je ook moet doen. Ik vond het al erg knap van je dat je twee banen had en dan is het logisch dat je het rustiger aan moet doen in de periode dat je ziek bent. In plaats van dat hij medelijden met je had en zou zeggen 'blijf jij maar lekker in bed uitzieken' (wat mijn vriend zou zeggen), wordt hij boos omdat je niet gaat werken (terwijl jij je rust nodig hebt, dat is wel duidelijk).
Maar dat zijn echt mannen he, niet op de tweede plaats willen komen (terwijl er soms INEENS iets tussen de afspraak van jou en je vriend komt en je dan absoluut niet boos mag worden), ophangen als het telefoongesprek niet lekker verloopt en eerst zeggen dat je thuis gaat slapen (om dan te hopen dat jij dat als enorme straf ziet) en daar daarna op terug komen omdat ze weten dat ze zichzelf er alleen maar mee straffen, omdat ze graag naast je slapen... mannen....
Het is niet makkelijk voor jullie om wat te regelen samen en een rooster maken is ook weer zo verplicht en misschien een klein beetje overdreven, maar hij wist toen jullie wat kregen waarschijnlijk al dat je veel met paarden bezig was en toen had hij de relatie al kunnen beëindigen, omdat hij het bijvoorbeeld te druk vond of hij vond dat hij op de tweede plaats kwam. Maar dat heeft hij niet gedaan. Hij wilde jou en dat betekent dan ook meteen jou met de paarden erbij. Je kunt niet zomaar iets opgeven voor je vriendje en ik heb het gevoel dat je dat ook absoluut niet van plan bent.
Ik weet niet of ik zo'n lieve vriend heb gevonden, maar als ik 's avonds bij hem bleef slapen toen ik nog in Utrecht woonde en daar op school zat en hij in Veenendaal woonde (ongeveer een half uur rijden) bracht hij mij iedere ochtend naar school of naar mijn kamer. Ook al moest hij soms om zeven uur beginnen. Dan werd ik gewoon naar mijn kamer gebracht en kon ik daar eventueel nog even verder slapen. Ik snap niet waarom jouw vriend er problemen van maakt dat jij 's ochtends nog even blijft slapen. Hij zou blij voor je moeten zijn.. Natuurlijk is het verrot om te zien dat je vriendin nog lekker een tijdje kan slapen als jij zelf al in de auto moet stappen naar je werk, maar je kunt het ook zo zien als 'dat is toch ontzettend fijn voor haar'. Ik bewoord alles vast erg raar nu, maar ben een beetje snel aan het typen, anders staat mijn post hier over een uur nog niet Lachen
Ik zou in jouw geval je leventje gewoon zou houden. Je moet er misschien wat beter met je vriend over praten wanneer jullie elkaar zien en hem toch een klein beetje duidelijk maken dat je hem niet nodig hebt bij de paarden, maar dat je het wel leuk vindt als hij er ook interesse voor toont. Hij hoeft niet meteen gek te zijn van paarden, maar iedereen heeft zo zijn of haar hobby en zoals de meesten wel weten geeft iemand een hobby niet zomaar op. Jij hebt je paarden en hem en daar moet je gewoon een 'middenweg' in zien te vinden. Net zoals hij. Hij moet zich gewoon goed beseffen dat jij net zo goed voor de paarden leeft als 'voor hem' en dat je hem wel heel erg graag ziet, maar ook je andere verplichtingen en bezigheden hebt. Hij zou dat toch echt moeten begrijpen.
Okay ik maak er een eind aan, het wordt weer lang... Ik vind het moeilijk hoe ik je zou kunnen helpen, maar ga in ieder geval niet de schuld bij jezelf zoeken. Wanneer hij zeer actief een sport zou beoefenen, zou jij er misschien soms ook wel een beetje zat van worden dat hij steeds weinig aandacht voor je heeft... Het is heel erg moeilijk, maar het is niet anders.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 21:58

bedankt voor al jullie antwoorden!
en ik weet dat een relatie van 2 kanten moet komen, maar in dit geva, ga ik er zelf niet extreem veel voor veranderen, want wil gewoon graag met mn paarden bezig zijn, dat heeft hij altijd al geweten en was nooit een probleem!
ik zal het er dalijk met hem over hebben hoe hij het nou het liefste zou zien, en dan zeggen hoe ik het wil hebben, en kijken of we er iets van kunnen maken waar we alle2 tevreden mee zijn, maar echt mannen!soms zijn ze zo moeilijk!!

en hij moet er denk ik nog aan wennen dat hij mij ipv zeker 5x per week nog maar 2x per week ziet, en dat vind ie niet fijn, ik zie hem liever ook veel vaker, maar ja er zijn meer dingen die moeten gebeuren!

maar ik ga nu snel douchen(kom net terug van paardrijles)want hij is hier over een kwartiertje, zal ik eens zorgen dat ik dan voor de verandering eens helemaal klaar ben ipv nog in mn paardrijkleren zit, want snap wel dat ie dat dan irritant zal vinden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:16

Ik wil me nergens mee bemoeien hoor. Maar je rijdt zelf 3-4 keer per week en op zondag soms een wedstrijd. Als je 3 keer door de weeks rijdt hebben jullie nog 2 door-de weekse avonden samen. De 4 de keer rij je misschien op zaterdag en daar ben je dan niet de hele dag mee bezig. Af en toe een wedstrijdje op zondag kun je misschien afstemmen met verplichtingen die hij heeft. En ook voor een wedstrijdje ben je geen dag bezig.
Dan blijft er toch nog tijd genoeg over om saampjes dingen te ondernemen?!

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:54

Tsja, mannen....
Denk dattie idd moet wennen aan t feit dat jij het druk hebt met een baan en daarnaast nog wat andere belanrijke dingetjes (lees: paard) te doen hebt. En misschien begin je zelf ook wel beetje overbelast te raken en reageer je daardoor niet op je allernuchterst.
Vermoed dat je t beste ff kan proberen beetje tijd voor jezelf vrij te maken om uit te zieken en weer een beetje bij te komen. Maakt de wereld voor mij iig een stuk makkelijker. Hij zou wel eens goed na kunnen gaan denken wat ie nou eigenlijk verwacht van jullie relatie: jullie zijn allebei maar mensen.
Plannen wil ook nog wel eens helpen (ja ik zit regelmatig met mn vriendje aan de telefoon om uit te vogelen wanneer we elkaar weer zien en afspraak = afspraak)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 18:53

hij is gister geweest en hij had wel door dat ik echt boos was ivm al het gezeur enzo, en daar schrok ie best wel van ik heb nml heel boos gezegd dat als hij er zo;n probleem van blijft maken, dat het dan misschien beter is om iemand anders te zoeken, voor mij die ook van paarden houd en voor hem een burgerlijk trutje!en dat ik dat liever nu wilde weten dan er nog een jaar mee door te gaan.

dus hij zei dat ie t niet zo bedoeld had maar er van baalde dat ie me nu ineens stukken minder zag en dat ie er nog aan moest wennen, maar ik zei ja ik vind t ook vreemd om je ineens zo weiing te kunnen zien maar ik kan er verder niet zo veel aan doen, en toen hebben we nog verder gepraat, en nu houden we de maandagavond voor elkaar vrij, en blijf ik bij hem slapen en brengt ie me 's ochtends naar mn werk met de auto(niet iedere week maar wel regelmatig) zaterdagavond zien we elkaar altijd, en op zondag, en als ik wedstrijd heb dan gaat ie iets met vrienden doen of hij gaat zonder zeuren mee, en dinsdagavond komt ie hierheen, en blijft ie soms slapen(deed ie nu ook al)
en verder dan dus het weekend(zaterdagavond&zondag heel de dag)

dus t gaat de goede kant op!en hij snapt dat ik ook graag met mn paarden bezig ben, en dat gunt ie me ook zegt ie, en als t dalijk langer licht is kan ik na mn werk ff de paarden doen en hem dan ook nog zien(hij werkt vaak tot 20.00 en nu rij ik vaak pas 's avonds laat in een binnenbak)

ach we komen er wel uit, hij weet nu iig da het niet alleen om hem draait en dat ik er ook niet altijd iets aan kan doen dat ik geen of weinig tijd heb!

en morgen is mn laatste avond bij de supermarkt!
en zondag kan ik heel lang uitslapen!heb ik wel nodig!

dus ben weer happy met mn vriend!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 10:43

Zie je wel komt allemaal goed jullie zijn gewoon gek op elkaar en dan vinden jullie wel een weg zodat jullie er beide happy mee zijn.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 20:25

het leek weer goed te gaan, hij is gister nog hier geweest, heeft me naar mn clubles gebracht omdat mn ouders er niet zijn, echt lief!!

vanavond zouden we op stap gaan, en dan daarna naar zijn huis en dan zou ie me hier na zn werk(21.00)ophalen, maar ik belde hem dus of ie morgen iets van plan was om te doen, omdat ik wilde buitenrijden met Quentin maar als ie dat vervelend vond dat ik dan wel ff rond half 5 ff ging longeren, konden we hele dag uitslapen en bij hem thuis zijn.

wordt ie superkwaad! als ik morgen mn paard moet doen dan moet ik maar op de brommer op stapmvanavond en dan meteen terug naar huis rijden, hij gaat zich niet meer aan mn paard aanpassen ik doe al genoeg met paarden dus zondag kan ie stilstaan!

ik zeg ja ik heb deze week 3x gereden, en kan pas dinsdag weer rijden, dus wil ik graag even longeren en de rest van de week kan dat nog niet dan is t donker als ik uit mn werk ben, nog 2 weekjes en dan is het wel tot 17.45 licht en kan dat wel na mn werk en kan Quentin op zondag stilstaan.

nee zegt hij, ik moet me dus nog 2 weken aanpassen/dat doe ik niet!

dus ik zeg dat ik ook Quentin niet stil kan zetten, is niet goed voor hem en heb afspraak met ouders over Quentin(ze betalen t meeste nog, maar dan moet ik wel serieus mee bezig zijn en niet maar 3x per week rijden) endat ik dan wel ff snel longeer, kunnen we tot 4 uur/half 5 morgen bij hem zijn, nee zegt ie dan kom je maar met de brommer(dat is 34 km en t regent en waait hard, in de zomer of als t droog is ga ik er altijd met de brommer heen, met die weer niet, allemaal verlaten wegen, totaan belgie!en dat doe ik liever niet in t donker met dit weer)

en hij rijdt niet naar hoogeloon morgen, als ik iets met mn paarden doe!

dus ik wist niet wat ik hoorde en hij liet me dus kiezen tussen hem en mn paarden! dat is een onmogelijke keuze!!

dus ik was wat vans lag en begin half te huilen, ben hele week te laat naar bed gegaan, nog half ziek en dan dit er ook nog bij, daar kan ik dan ff niet goed tegen!

dus werd hij daar boos om, ik moest me niet aanstellen en zeggen wat ik belangrijker vond! ik zei dat ik dat niet kon!dus zegt hij dan weet ik genoeg veel pleziermet paardrijden morgen ik zie je ooit wel weer!
dus ik kon nogsteeds nix uit mn mond krijgen en toen zei hij ja stel je eens niet zo aan en geef antwoord, en toen heb ik dus opgehangen...


wat moet ik nu???

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:48

daar kan ik soms zo boos om worden dit soort verhalen...
moet je eens kijken hoeveel mannen een hobby hebben ( auto, boot, hockey, voetbal etc etc etc) waar soms erg veel tijd mee gemoeit gaat en die vrouwen er vaak maar bij staan te slungelen. ....
en als wij vrouwen fanatiek een hobby hebben dan":..."ze heeft t alleen maar over dr paaaaaard...."
JA ......UND??????
neuh,.....ik vind dat je op je strepen moet blijven staan, mits je er alles aan gedaan hebt om hem tegemoet te komen.Iemand die echt om je geeft gunt jou je paarden wel.
enne ...met goede afspraken zou je er wel moet komen....toch????
succes en sterkte

Ik weet alleen dat ik niets weet.
Socrates

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:58

Ik ben het met Aurora eens. Ik vind het raar dat je vriend zo tegen je uitvalt om je paard. Heeft hij geen huisdier waar hij ook alles voor doet? Heeft hij geen hobbies waar hij zich ook aan vasthoudt? Net zoals hij zijn verplichtingen heeft op zijn werk, zowel naar zichzelf toe als zeker naar zijn collega's toe, heb jij je verplichtingen op het gebied van je paard. Moet je eens kijken wat je allemaal doet! Je werkt, je hebt een paard waar je dagelijks aandacht aan moet besteden en je hebt ook nog een (sorry dat ik het zeg) veeleisende vriend! Dat kan toch op een gegeven moment alleen maar af en toe problemen opleveren? Jij respecteert ook dat hij werkt tot 21.00u. Jij zegt ook niet: Als jij moet werken terwijl ik uit wil en daarvoor nog even met je alleen wil zijn (ik zeg maar wat), dan ga je maar alleen uit. Tenzij je natuurlijk eerder stopt met werken voor me. Dat is toch ook een rare vraag/een rare eis?
Ik weet hoe moeilijk het is om ruzie of onenigheid met je vriend te hebben. Omdat je aan de ene kant verstandig en sterk wil zijn (omdat je van mensen hoort dat hij je niet verdient of zoiets dergelijks en je dan ook aan jezelf wilt denken) en aan de andere kant hou je van hem en wil je hem niet kwijt en wil je ook geen ruzie. Ruzie is soms niet te vermijden. Laat het even bezinken. Ik bedoel: het is niet jouw schuld dat jullie nu ruzie hebben. Het kwam van hem uit. Hij had er problemen mee dat jij naar je paard wilde gaan em daar begon hij over te zeuren. Als hij er niet over was begonnen hadden jullie nu geen ruzie gehad..
Misschien dat hij vanavond zijn eigen fout nog in ziet en je opbelt om toch lekker uit te gaan etc. Mannen zijn best wel vergevingsgezind en als hij het leuk vindt om met je uit te gaan dan straft hij op deze manier alleen zichzelf..

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:58

Goeie genade wat een klein kind.... Ik denk dat je je best al veel aanpast door je paard veel te laten staan en probeert tijden vrij te houden, ik geloof niet dat ik met zo'n man door zou willen gaan. Alles moet om hem draaien, nou sorry, maar het middelpunt van ons zonnestelsel is toch echt de zon, en niet een man....

Extremely rare and Beyond Compare

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:59

oeps, mijn eerste dubbelpost. internet deed raar...
Laatst bijgewerkt door flashyjac op 26-01-03 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 22:25

bedankt voor jullie antwoorden!

hij heeft me toch nog teruggebeld, en begon met boos te zijn omdat ik had opgehangen(was ook idd niet zo slim van me) en hij vijd nogsteeds dat alles om mn paard draait, en hij gelooft niet dat 3x rijden te weinig is, ik bedoel ik wil verder komen dan de m2 wat ik nu rijd en met 3x per week lukt dat niet!
en ik heb hem nogmaals gezegd dat mn paard er nou eenmaal is, en er ook blijft en dat die ook graag aandacht&beweging willen hebben en dat dat wat makkelijker gaat als het langer licht is(jaja die 2 weekjes wachten tot het een kwartoertje langer licht is, dat is al teveel voor hem blijkbaar!)

maar uiteindelijk gaf hij toch toe en komt me dus ophalen we gaan niet op stap(daar heb ik nu dus geen zin meer in!) en hij is rond 10 uur hier, dan zijn we rond half 11 bij hem en morgen brengt hij me rond 4 uur terug naar huis, en kan ik Quentin even longeren en misschien wat rijden en destiny eindelijk weereens poetsen(die kan niet meer bereden worden maar dat is nog geen reden om haar maar helemaal geen aandacht meer te geven!) en hij blijft dan hier en dan 's avonds zijn we nogsteeds samen bij mij thuis, dus ja ik snap niet dat hij zo moeilijk doet over dat halfuurtje longeren!!maar ja dan moet hij, omdat ik iets met Quentin moet doen, naar hoogeloon rijden, maar ja dat moest ie toch wel want ik moet toch ook een keer naar huis!
maar ja dat is dan anders, want nu moet het ivm mn paard en anders had ie me ook later weg kunnen brengen zegt ie.

maar ik snap er echt nix van dat hij ineens zo boos doet en zo onredelijk is, zo ken ik hem helemaal niet!!

hij is altijd heel fanatiek met voetballen geweest, tot ie zn knie(links &rechts) zover heeft beschadigd bij t voetballen, dat ie dat niet meer mag doen. toen had ie nog iets met een ander meisje, gingen ze op stap ze zagen elkaar alleen in t weekend maar hij ging om 9.30 voetballen!

maar ja dat was toen, en dat was anders....zegt ie! dat is dus echt onzin volgens mij!!

maar ik zeg wel tegen hem dat hij niet minder belangrijk voor me is dan mn paarden, ,maar heel eerlijk gezegd kan ik hem iets makkelijker misse dan mn paarden, of ja niet dat ik hem kwijt wil ofzo!! maar mn paarden heb ik al bijna 6 en 3,5 jaar en ik heb nu bijna een jaar iets met hem, dus de paarden zijn er al veel langer!!en die blijven, da is 100% zeker, wat hij doet, dat ligt aan hem, maar ik ga echt niet nog minder aandacht aan mn paarden geven! 3x per week rijden vind ik eigenlijk al veel te weinig maar ja nu t zo vroeg donker is en ik op zaterdag vaak moet werken is het wat lastig als t langer licht is dan kan ik weer iedere avond rijden gelukkig!

maar idd, mannen zijn soms echt een ramp!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:14

hoi, kun je niet schuiven met de tijden dat je met je paarden bezig bent? en de zondag vrijhouden, en eventueel zaterdag wedstrrijden rijden?
en afspraken maken wanneer jullie bij elkaar slapen? hij kan ook bij jouw slapen, als dat handig is!
waren die "problemen"in bed van de afgelopen 2 weken of al langer?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 04:06

Wat zegt je gevoel en verstand?
Als hij jou laat kiesen, is hij niet eerlijk bezig.
En al helemaal niet niet als hij bij z'n ex gewoon ego was, hij wil nu weer zijn zin hebben.
Suc6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 11:28

Je paard is van jou afhankelijk voor zijn verzorging, je vriend redt zichzelf wel.
Heel vel sterkte.

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 17:11

mijn vriend is ook niet altijd even makkelijk met zulke dingen... vaak heb ik het geluk dat ik op zaterdag wedstrijden heb en dat hij dan de hele dag moet werken, maar vandaag had ik dus op zondag een wedstrijd en zou hij 's ochtends weer naar zijn eigen huis gaan. omdat ik om 2uur al weer thuis was heb ik gebeld of ik misschien naar hem toe kon komen, maar nee meneer had geen zin, ik had immers een wedstrijd... hij gaat altijd doordeweeks met een vriend van hem autorijden en ik mag nie eens een wedstrijd rijden... nou gaat hij gelukkig ook weleens mee en zeurt hij over de rest niet zo erg, maar dit vond ik toch wel erg dom van hem...

Maja, sommige mannen zul je nooit begrijpen...

01-01-2009
      ♥ Dani 03-08-2011 ♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Baredawn, Googlebot, YandexBot en 131 bezoekers