CD afspelen op PC

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ods
Hoofdmoderator
Moderator Markt, MZ

CD afspelen op PC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 15:41

Gisteren heb ik een CDtje gekocht, die speel ik bijna altijd af op mijn PC maar bij deze kan dat dus niet. Kennen jullie dat? Erg vervelend MAAR kan je daar iets aan doen?

Ben je een Bokker of een Jokker....

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:01

Je kunt er volgens mij weinig aan doen. Het is een soort beveiliging zodat je cd's niet kan kopieren. Ik heb ook zo'n cd. Wel balen he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:08

Ja is iets nieuws tegen branden ik heb de nieuwe cd van Robbie Williams die is volgens mij zo goed beveiligd dat ik hem haast niet op m'n cd-speler kan afspelen

vinniefun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:11

Speel je analoog of digitaal af?
Sommige players kan je er toe bewegen analoog af te spelen en dan heb ik tot nu toe geen probleem, maar dat kan nog komen Lachen
succes

Gister? Dat komt morgen wel!

Ods
Hoofdmoderator
Moderator Markt, MZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 11:55

Zeker balen, ik vind het heerlijk prutsen op de PC met een leuk muziekje op de achtergrond. Maar ik ben bang dat deze cd onafgespeeld blijft!

Maar ik begrijp het allemaal wel hoor, artiesten moeten ook hun brood verdienen, ze kunnen niet verwachten dat iedereen zo braaf is als ik Bloos

Ben je een Bokker of een Jokker....

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:09

anders moet je de nummer ff downloaden en via mp3 afspelen..... kan je de CD ook weer terug brengen naar de winkel Haha!

stitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 15:46

kan je nix aan doen nee, maar ja kan gewoon je PC speakers op je discman aansluiten en spelen Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie