zeiden ze in de winkel, op een jas ging prima. Maar niet op een t-shirt.
Het proeflapje dat ze hadden gemaakt zag er ook heel netjes uit. Dus wij toestemming gegeven om de
jas te laten borduren. Want iets laten borduren, wat niet bij hun gekocht is, borduurde ze alleen op eigen
risico. Ze hebben heel vaak voor ons geborduurd, en altijd erg netjes afgehandeld. Dus hadden wij ook hier
weer het volste vertrouwen in.
Die vrouw die dit moest doen, was al de hele tijd aan het mopperen en lastig aan het doen. Het logo en de
naam erboven was te groot dat ging niet. Dus ik vraag of het in 2x zou kunnen, nee dat ging niet. Later toen
ik vroeg waarom het niet ging, kreeg ik geen antwoord. Misschien was het teveel werk.......?
Een collega van haar, vroeg nog of er een extra lapje onder geborduurd moest worden, nee dit was niet nodig.
Maar uiteindelijk kreeg ze het passend, en ze ging borduren. Het zag er heel netjes uit toen ze bezig was, dus
dat zat wel goed. Het was klaar, die vrouw haalde het onder de machine uit hield het kort tegen zich aan om ons
te laten zien. Zag er goed uit.
Wij 90 euro betaald, 75 om het logo om te laten zetten, en 15 voor het borduren.
Thuis aangekomen, wij dit aan de andere laten zien. En toen zagen we, dat overal naast de paarden en letters, gaatjes
zitten. Het is net zo'n priklap, denk als je er beetje hard tegen drukt dat het uit gaat scheuren.
Ik weer naar die winkel gebeld, en dit was allemaal niet erg. Het komt omdat het een zomerjas is, en die zijn nu eenmaal dun. En
als je gaat borduren, dan gaat het er doorheen. Dus heel logisch zei die vrouw, dat je gaatjes ziet. Ook dat extra lapje eronder, was niet nodig bij dit materiaal. Dus ik kon de telefoon weer neerleggen, werd zo afgewimpeld.
Uitscheuren kon in elk geval niet gebeuren zei ze, het was stevig erop gezet.
Maar wij de jas gepakt en naar een andere winkel gegaan, en dit laten zien. En daar hebben ze ons wel 3x gevraagd, of dit echt niet bij hun was gebeurd. Het was een schandaal!
Ook dat lapje stof eronder, dat moeten ze bij bijna elk stof doen. En zeker bij zo'n dunne jassen.
Hun zeiden dat ik het beste de jas gewoon kan dragen, omdat ze het nu toch weten dat we het slordig vinden. En zodra het gaat scheuren meteen terug gaan.
Het is geborduurd in een bekende ruitersportzaak in Limburg. De naam zet ik voorlopig niet hier neer. Ze hebben ons dus wel
gezegd dat het op eigen risico is. Maar op deze jas kon je prima borduren, was geen enkel probleem.
Ik vind dat ze gewoon 'misbruik' gemaakt hebben van dat 'eigen risico'. Ze hebben er totaal niet alles aan gedaan om het netjes
te krijgen.
Nu is mijn vraag, wat zouden jullie hiermee doen?
Is wel erg lang geworden zie ik