Logo laten borduren, maar heel slordig gedaan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanneke

Logo laten borduren, maar heel slordig gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 11:10

Gisteren heb ik ons logo laten borduren, op een Equi-theme zomerjas. Dit was allemaal geen probleem
zeiden ze in de winkel, op een jas ging prima. Maar niet op een t-shirt.

Het proeflapje dat ze hadden gemaakt zag er ook heel netjes uit. Dus wij toestemming gegeven om de
jas te laten borduren. Want iets laten borduren, wat niet bij hun gekocht is, borduurde ze alleen op eigen
risico. Ze hebben heel vaak voor ons geborduurd, en altijd erg netjes afgehandeld. Dus hadden wij ook hier
weer het volste vertrouwen in.

Die vrouw die dit moest doen, was al de hele tijd aan het mopperen en lastig aan het doen. Het logo en de
naam erboven was te groot dat ging niet. Dus ik vraag of het in 2x zou kunnen, nee dat ging niet. Later toen
ik vroeg waarom het niet ging, kreeg ik geen antwoord. Misschien was het teveel werk.......?
Een collega van haar, vroeg nog of er een extra lapje onder geborduurd moest worden, nee dit was niet nodig.

Maar uiteindelijk kreeg ze het passend, en ze ging borduren. Het zag er heel netjes uit toen ze bezig was, dus
dat zat wel goed. Het was klaar, die vrouw haalde het onder de machine uit hield het kort tegen zich aan om ons
te laten zien. Zag er goed uit.

Wij 90 euro betaald, 75 om het logo om te laten zetten, en 15 voor het borduren.

Thuis aangekomen, wij dit aan de andere laten zien. En toen zagen we, dat overal naast de paarden en letters, gaatjes
zitten. Het is net zo'n priklap, denk als je er beetje hard tegen drukt dat het uit gaat scheuren.

Ik weer naar die winkel gebeld, en dit was allemaal niet erg. Het komt omdat het een zomerjas is, en die zijn nu eenmaal dun. En
als je gaat borduren, dan gaat het er doorheen. Dus heel logisch zei die vrouw, dat je gaatjes ziet. Ook dat extra lapje eronder, was niet nodig bij dit materiaal. Dus ik kon de telefoon weer neerleggen, werd zo afgewimpeld.
Uitscheuren kon in elk geval niet gebeuren zei ze, het was stevig erop gezet.

Maar wij de jas gepakt en naar een andere winkel gegaan, en dit laten zien. En daar hebben ze ons wel 3x gevraagd, of dit echt niet bij hun was gebeurd. Het was een schandaal!
Ook dat lapje stof eronder, dat moeten ze bij bijna elk stof doen. En zeker bij zo'n dunne jassen.

Hun zeiden dat ik het beste de jas gewoon kan dragen, omdat ze het nu toch weten dat we het slordig vinden. En zodra het gaat scheuren meteen terug gaan.

Het is geborduurd in een bekende ruitersportzaak in Limburg. De naam zet ik voorlopig niet hier neer. Ze hebben ons dus wel
gezegd dat het op eigen risico is. Maar op deze jas kon je prima borduren, was geen enkel probleem.
Ik vind dat ze gewoon 'misbruik' gemaakt hebben van dat 'eigen risico'. Ze hebben er totaal niet alles aan gedaan om het netjes
te krijgen.

Nu is mijn vraag, wat zouden jullie hiermee doen?

Is wel erg lang geworden zie ik Bloos

Alja

Re: Logo laten borduren, maar heel slordig gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:47

zou terug gaan naar de winkel en toch maar eens een goed gesprek met ze aangaan want dat op eigen risico nemen ze idd wel erg letterlijk.. en als hun aangeven dat het kan op jouwn jas dan moet het toch ook goed gaan...

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:11

Wat vaag van die winkel. Scheve mond
Ik zou ook maar eens teruggaan en duidelijk maken dat je zoiets niet toelaat. Je schrijft al vaak hier te hebben laten borduren, wel voor een vaste en goede klant kan dit zeker dan. (Uiteraard voor een gewone ook maar dit als "extraatje" om hen over de streep te trekken). En tsja eigen risico, dat wil nog niet zeggen dat ze er een knoeiboel van moeten maken!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:19

Ik denk dat ik wel weet waar je hebt laten borduren,en ik heb er ook niet al te goeie ervaringen mee.
Er heen gaan en laten zien en dan de mening van een ander borduur winkel erbij vertellen, want ze hebben het gewoon slecht gedaan. Eigen risico ok, maar dan wel geen knoeiboel
OF
De jas gewoon dragen en hopen dat hij gaat uitscheuren.
Denk dat je er zo weinig tegen kan doen omdat het eigen risico was.
Je kan wel slechte reclame maken voor deze zaak en er niet meer heen gaan...

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 20:23

Ik baal er echt ontzettend van. Wij komen daar al sinds die zaak geopend is, voor de kleinste dingen gingen wij daar naartoe. Ook al was het op een andere plaats goedkoper, we zullen maar gewoon naar hun gaan was het dan.

Altijd hebben ze het redelijk netjes gedaan, nu komen we er wat minder. Omdat ik voortaan bijna alles bij Cornelie hier op bokt bestel (super service!!!) Haha!

En nu flikken ze het ons zo. Had er vandaag zo heen kunnen gaan, maar was me zo aan het ergeren. Dacht ik laat het effe rusten en ga dan.

Ik draag hem nu ook gewoon, en hoop stiekem dat die nu binnenkort al zal scheuren. Zodat we er snel mee terug kunnen dan. Maar dan zullen ze wel gaan zeuren over het eigen risico, vind dat ze misbruik hebben gemaakt van het eigen risico.

Mensen uit Limburg, of andere mogen gerust een berichtje sturen over welke zaak het gaat. Maar openbaar zet ik het hier nog niet neer, wacht dit eventjes af.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:33

Misschien eens even bellen naar de consumentenbond? Die weten wel wat je nog kan proberen.
Erg dom van die zaak, om hun klanten zo weg te jagen.. Was het wel dezelfde verkoopster, of was t toevallig een of andere vakantiewerkster?
Ik ben ook wel benieuwd welke zaak t was.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:08

Dat is wel heel slordig van ze om zo goede klanten te behandelen. Misschien eens contact opnemen met de eigenaar van de betreffende ruitersportzaak?

Ben trouwens wel benieuwd om welke ruitersportzaak het gaat..? Schijnheilig

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 14:53

We zijn er nog niet mee terug geweest, vandaag geen tijd ervoor.

Maar we balen er ontzettend van, dat het zo ineens is gegaan nu. Ben blij dat er meer ruitersportwinkels zijn, waar ze tenminste wel de klanten op een fatsoenlijke manier behandelen.