word er DEPRI van :(

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 16:21

Kijk het zit zo.... mijn ouders willen over een tijdje verhuizen. Vind ik helemaal niet erg ofzo, maar ze willen nu ergens in een ''boerengat'' in gronigen of drenthe gaan wonen! okey ik krijg 2 paardjes (LEUK!!! Haha! ) maar verder is er dan helemaal nix te doen!! Scheve mond\

Nou was mijn vraag: Wie Woont er in zo'n ''boerengat'', en is het leuk??? Verward

Tuurlijk weet ik, dat dat bij iedereen verschillend is. Maar het lijkt mij aan de ene kant fantastisch en aan de andere kant heb ik zoiets van ''dan moet ik me vrienden missen en me paardjes op de manege'' Huilen
gr linda

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:26

Hey lin!

Ik kom je wel in het weekenden in de vakanties op vrolijken!!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:27

Die gehuchten hebben wel veel huizen met een landje. Probeer je ouders over te halen om een huisje te kopen waarbij je een paard aan huis kunt stallen Pling

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 16:27

okey is coool

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:27

ik heb 4 jaar in purmerland in NH gewoont, het is een heel klein dorpje heel gezellig, maar purmerend en amsterdam is heel dicht bij dus daar kun je dan heen gaan, maar ik groningen en drente heb je dat niet echt geloof ik. als je in een dorpje woont bij een stad in de buurt is het wel leuk. na een tijdje ken je alle mensen uit het dorp ook heel leuk zijn altijd aktiviteiten die je in dorpen heb.

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 16:30

ik zou dan ook paardjes aan huis krijgen dat is nog beter

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:37

linda je boft echt vet!!!
ik zou misschien ook verhuizen naar een boerderijtje in drenthe, groningen of friesland maar ging niet door Verdrietig

hak supergraag gewilt! haha ik had namelijk gevraagd of ik een pony mocht toen zeiden ze jij een je zusje 1 en een shet, ik mocht zelfs pammie dan *LOL* k*t dat dat niet doorging Lachen

Toekomstige reiningruiter verwacht in oktober 2015

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie