Mannen issue: zou het nog werken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kleinmens
Berichten: 23
Geregistreerd: 11-04-06

Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 11:56

Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen..
Het is zo een lang verhaal en zo onduidelijk, dat ik er zelf niet eens wijs uit kan.. En alle info kan ik moeilijk in een topic weergeven.

Ik heb sinds 8 maanden een lieve vriend. Alhoewel lief.. Hij kan super lief zijn, maar niet altijd, in ieder geval niet tegen mij.

Voor we iets kregen heb ik al 1,5 jaar 'achter hem aangelopen'. En uiteindelijk hebben we dus iets gekregen, ja de aanhouder wint zeggen ze Knipoog

Maar er is zoveel gebeurt voor we iets kregen, misschien te veel denk ik achteraf. Ik heb zoveel van hem gepikt en met me laten sollen omdat ik gewoon gek was op hem.
Vanaf het moment dat we iets hebben gaat het dan ook niet zo geweldig. Pas vanaf toen ben ik wat meer voor mezelf opgekomen. En eigenlijk alles waar ik mijn mening over gaf of iets van zei, liep uit op een ruzie.

Ondertussen zijn we al duizenden ruzie's, honderden gesprekken over uitmaken en 8 maanden verder.
De ruzie's is wel een stuk minder, we leren een beetje met elkaar om gaan, hoewel we soms daarom juist het tegenovergestelde reageren. Maarja, er zijn zoveel dingen gebeurt, wat knaagt.

Ik vraag me af of dit door de tijd nog wel vervaagd kan worden.....
Als we samen zijn hebben we het trouwens wel echt leuk, we zijn net 2 verliefde pubers en kunnen niet van elkaar afblijven. Op goede momenten vinden we het ook echt leuk iets extra's voor elkaar te doen. bv. kaarsjes, eten, biosje etc.

Maar wat ik heir kwijt wil zijn meer de negatieve kanten ervan:

Nu ben ik er ook achter gekomen dat hij over 2 voor mij grote dingen gelogen heeft. Als ik hem hiermee confronteer krijg ik het antwoord: Leek me beter, je kan de waarheid niet aan, anders werd je boos...
Hij geeft gewoon vaak maar het antwoord waar ik het beste op reageer wat vaak dus niet de waarheid is. (ja, ik kan wat fel reageren)

Als hij afspreekt met gewone vriendinnen verteld hij dit niet tegen mij. Ik moet 'erachter komen' doordat ik zijn smsjes lees. Ik vind het helemaal geen probleem als hij met EEN vriendin afspreekt (hoewel hij denkt dat ik dit erger vind). Ik snap echt niet waarom dat hij dit niet gewoon tegen mij verteld? Hoe kan ik hem op deze manier vertrouwen, als hij zelfs dingen die ik niet eens erg vind 'vergeet' te vertellen..?

Zo kwam ik laatst op zijn kamer, toen EEN vriendin langs was geweest. Wat ruikt het hier toch naar Massage olie...? Ja, heb die vriendin van me gemasseert..... !

Ja, wat moet ik hier nu van vinden??? Echt boos was ik niet eens, ik wist gewoon echt niet wat ik ermee moest.. Mijn vriend gaat emt zijn handen over haar blote rug? Ik hoed hem dit toch niet te verbieden, dit zou hij toch zelf niet moeten willen?
Hij gaf aan, als je dit niet fijn vind, doe ik het niet meer hoor...
Maarja, ik wil niet de vriendin zijn die hem dingen gaat verbieden, dit zou hij zelf kunnen bedenken vind ik.
Nu ben ik er zelf nog niet helemaal uit of dit nu net voor, op of net over de grens ligt wat kan en niet.. Maar vind het gewoon niet nodig deze op te zoeken.
Ik zou er nog niet bij komen een andere jongen mij laten masseren, ik zou me hier gewoon niet prettig bij voelen...

Nu vraag ik me af, zou hij me dit ook verteld hebben als ik het niet geroken had?? Ik denk namelijk van niet, hij zou dit gewoon verzwijgen voor me. Ik rook het vrij snel toen ik binnen was, dus daarvoor heeft hij niet echt de kans gehad.
Dit is maar een enkel voorbeeld (wel de ergste/duidelijkste) van de dingen die er gebeuren.......
Ik ben gewoon bang dat het niet werkt met het vertrouwen zo...

Maar als hij dit al verzwijgt, misschien heel wantrouwig, maar ik vraag me nu gewoon af wat hij nog meer verzwijgt voor me...


En eigenlijk wil ik me hier helemaal niet druk om hoeven te maken in een relatie.

Maarja, mijn relatie verbreken? Ik denk er echt wel over.. Maar ik hou zoveel van hem, dat ik dit ook echt (nog) niet kan en wil.. Maar zo verder, heeft het zin?
Was er maar iemand die gewoon alle antwoorden voor mij/ons had.....

Maar misschien dat een advies hier, me iets op weg kan helpen....

_00_0
Berichten: 3262
Geregistreerd: 01-12-07

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:01

ten eerste zou ik het ook niet pikken als mijn vriend een andere vriendin zou masseren. Ik vind masseren enigzins intiem, al zullen anderen daar anders over denken. Hij moet eerlijk zijn tegen jou anders gaat dit nooit werken natuurlijk. En misschien moet je ook proberen rustig te blijven en hem een kans te geven om iets uit te leggen oid. Veel succes.

*edit ik moet zeggen dat ik al twijfelde toen mijn vriend een hele dag met ''een'' vriendin van hem weg was, maar nu ik weet dat er niks is gebeurt is alles ok. Al vind ik het nog steeds niet leuk.

Moelie

Berichten: 1610
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:10

He meis, wat een lastige situatie zeg. Ik heb sinds vorige week mijn relatie van 2 jaar verbroken.. ik heb er ook heel lang overna moeten denken, heb er erg veel over gepraat en uiteindelijk heb ik de beslissing genomen omdat het gewoon echt niet meer ging tussen mijn ex en mij. Waarom ik dit vertel? Om jou duidelijk te maken dat je de beslissing gewoon maar eens moet nemen. Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie, maar die ontbreekt bij jullie in de relatie. Dat schiet dan dus niet echt op.
Ik snap jou helemaal, dat je het niet leuk vind als hij een ander meisje gaat masseren. Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik zou denk ik helemaal flippen.. ik zou het echt niet hebben gepikt! Tuurlijk hoor je elkaar dingen niet te verbieden in een relatie, die dingen zoals dat masseren zou niet eens in hem op moeten komen!
Geloof me, nu heb je nog niet zolang met elkaar.. maar hoe langer jullie hebben hoe moeilijker het word om het uit te maken. Blijkbaar kun je er ook niet over praten met hem? Dat idee krijg ik iig.
Echt meid, kies voor jezelf.. dat heb ik ook gedaan en dat lucht enorm op. Er zijn genoeg jongens, geen hand vol maar een land vol! Je kunt veel beter krijgen, een jongen die zulke dingen niet zou doen bijv, een jongen die echt om je geeft doet zoiets gewoon niet.
Als ik jou verhaal zo lees lijkt uitmaken mij echt de beste oplossing, hij is jou niet waard. Laat het hem maar lekker uitzoeken! Probeer er iig rustig over te gaan praten, en dan zie je vanzelf waar waar dat gesprek naar toe leid.
Iedereen zei tegen mij dat dit onze beste tijd moet zijn, als je pas 2 jaar met elkaar hebt. Voor mij en mijn ex was het dat gewoon niet meer de laatste tijd, we leken meer broer en zus.
Jullie hebben nu, na 8 maanden al een hoop gezeik. Geloof me; als dat nu al zo is word het er niet beter op hoor. Of er moet een wonder voorkomen, en hij veranderd. Maar dat zou wel niet (zo snel) gebeuren.
Je moet doen waar jij je het beste bij voelt, je geeft zelf aan dat je het niet wilt uitmaken, maar wil jij je dan zo laten gebruiken? Want geloof me, hij vind het wel best allemaal op deze manier.. hij kan met andere meisjes afspreken, en hij kan ze ook nog masseren! Wie weet wat er dan ooit nog meer gaat gebeuren..
Voor mij was de beslissing ook erg moeilijk om het uit te maken, maar uiteindelijk heb ik hem genomen en daar ben ik wel blij mee. Laat hem maar een poepie ruiken en kies maar mooi voor jezelf!

Succes ermee

fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:14

tja een erg lastige kwestie, ik zou in jouw plaats woest zijn geweest en ik zou het zeker niet pikken als mijn vriend een ander meisje masseerd, want wie zegt dat hij dat alleen haar rug heeft gedaan, als mijn vriend mij massert loopt het altijd ergens opuit, want daar word hij best opgewonden van vind het ook vrij intiem en zou het zeker niet pikken als hij het bij een ander meisje deed!


wat betreft de ruzies, tja dat hadden mijn vriend en ik ook heel erg en heeft heel lang geduurt, voordat dit enigszins een beetje beter werd, nu botsen we nog wel eens hoor.
jullie moeten nu eenmaal de dingen af tasten van wat je wel pikt en niet.
ruzies zijn helemaal niet erg hoor, hoe beter jullie met elkaar kunnen omgaan en elkaar leren te begrijpen hoe minder ruzie je krijgt.


moelie, alles kan Knipoog
ik heb heeeeeel veel problemen met mijn vriend gehad.
vertrouwen was heel ver te zoeken en we hadden 5 dagen van de 7 dagen ruzie en echt heel erg.
en toen ineens gingen er dingen veranderen...
mijn vriend ging inzien dat de dingen waar ik kwaad over werd misschien wel te recht waren en hij veranderde.
nu gaat het super tussen ons Haha!

Vetboltsje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-10-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:14

ik vind een andere vreindin masseren echt not done, meeste jongens worden er ook opgewonden van (tenminste denk ik Tong uitsteken ) ze was al half uitgekleed als ze echt een blote rug had dus er kan veel meer gebeurd zijn dan alleen dat masseren. een vriend moet ook weten dat zoiest niet leuk is tegeneover zijn vriendin. ik zou niet kunnen leven met een jongen die ook andere meisjes masseert, ben je niet goed genoeg voor hem ofzo? Verward

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:16

Normaal gesproken post ik niet echt meer hier op Bokt, maar lees nog wel dagelijks mee!
Toch wilde ik op jou verhaal wel even reageren.

We weten natuurlijk niet over wat voor "grote" dingen hij heeft gelogen en hoe jullie gesprekken verlopen, en kunnen dus alleen reageren op wat jij schrijft!

Daar uit maak ik eigenlijk een beetje op dat je een vertrouwens probleem hebt...
Allereerst... waarom check je zijn smsjes?
Hiermee maak je jezelf infeite alleen maar gek natuurlijk.
Het is MEER dan logisch dat je wil weten wat hij uitspookt (ik weet heel goed waar ik over praat Knipoog) maar soms is ALLES natrekken, gewoon niet verstandig!
Buiten dat, persoonlijk heb ik er geen problemen mee als mijn vriend in mijn telefoon kijkt, maar wanneer ik het gevoel krijgt dat hij mij controleerd, zou ik denk ik ook niet bijzonder blij zijn!

Dat hij zomaar een vriendin masseerd, ik denk dat hier weer het stukje vertrouwen bij komt kijken.
Jij vraagt je af.. WAAROM?? ik zou dat zelf toch ook niet willen?
Terwijl hij denkt.. Whats the problem? er is toch niets gebeurd?
(ervan uit gaande dat er ook niets gebeurd is he!)
Jij kan vrij fel reageren op bepaalde dingen, dus verteld hij bepaalde dingen ook niet meer.
Van actie komt reactie!
TUURLIJK alsnog.. Jij vind het niet prettig, dus moet DAT aangeven aan hem.
Zonder het hem te verbieden kun je zeggen.
"Ik voel me er niet prettig bij dat je andere vrouwen, ook al zijn het vriendinnen masseerd."
Daarbij wil soms nog welleens helpen om de situatie om te draaien (echter dit geld niet altijd want sommige mannen (mensen!) zijn niet in staat zich in te leven in andere mensen!)
"Stel je voor dat IK gemasseerd zou worden door een vriend, wat zou jij daarbij voelen/denken?"
Een beetje koppig persoon zou reageren met " zou ik niet erg vinden "..
Maar ik denk dat als je al 8 Maanden bij elkaar bent, je er best een beetje doorheen kunt prikken of dit ook daadwerkelijk zo is!

Verder.. In een relatie moet je soms (eigenlijk continu) water bij de wijn doen.. In zoverre, samen tot een compromis komen.

Willen jullie beide zo doormodderen?
Want ik neem aan dat jullie beide merken dat deze gang van zaken toch niet echt werkt?
Je kunt voorstellen samen eens hulp te gaan zoeken, zodat jij je vertrouwen (samen met hem) weer een beetje op kunt bouwen!
Hiermee kun je meteen polsen of hij daadwerkelijk WIL werken voor deze relatie, of het iddd wel makkelijk vind om "zo" met jou om te gaan!
Is hij in eerste instantie al niet bereid om hieraan te werken, dan zou ik zeker overwegen deze relatie te beeindigen!

Verder wil ik je toch wel meegeven dat je misschien zelf ook moet proberen hem een beetje vrijheid te geven.
Hem niet TEveel te controleren bij de dingen die hij doet (mensen raken daarvan benauwd en gaan uitvluchten zoeken!)
Probeer te geloven wat hij zegt, maar geef het zeer zeker aan hem aan als je twijfeld!

Ik wens je veel succes en ik blijf dit topic even volgen!
(zit een beetje in een soortgelijke relatie, echter kunnen ze denk ik totaal weer niet met elkaar vergeleken worden.. mijn vriend heeft volgende week zijn 2 e gesprek bij t GGZ Lachen!)

fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:23

Vetboltsje schreef:
ik vind een andere vreindin masseren echt not done, meeste jongens worden er ook opgewonden van (tenminste denk ik Tong uitsteken ) ze was al half uitgekleed als ze echt een blote rug had dus er kan veel meer gebeurd zijn dan alleen dat masseren. een vriend moet ook weten dat zoiest niet leuk is tegeneover zijn vriendin. ik zou niet kunnen leven met een jongen die ook andere meisjes masseert, ben je niet goed genoeg voor hem ofzo? Verward




precies, van alle relaties die ik tot nu toe heb gehad draaide het masseren vrijwel altijd op iets anders uit, doordat de mannen erg opgewonden raken, dus ik vind het niet kunnen, maarja misschien denkt ts er toch wel anders over of kan ze het hem vergeven?
ik zou ich als ik ts was wel heel goed met hem praten.

angelique ik vind het note done dat je alleen via smsje achter kan komen wat iemand gedaan heeft, dit hoort niet.
als je 8 maanden een relatie met iemand hebt, vind ik dat je best zijn smsjes mag lezen, dit hoeft niet zo zeer met wantrouwen te maken te hebben, kan ook nieuwschierigheid zijn, maar als je dan iets tegen komt wat niet klopt perongeluk, gaat dat vertrouwen wel over in wantrouwen en terecht als je vriend dingen voor je verzwijgt.

ts dingen verzwijgen is echt iets voor mannen. ze zijn bang dat je boos word als ze je bepaalde dingen verteld. dit had mijn vriend ook. probeer hem uit te leggen dat jke niet boos word omdat hij met iemand heeft afgesproken, maar dat je boos bent dat hij het niet verteld. leg hem uit hoe jij je voelt.

kleinmens
Berichten: 23
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 12:28

Angelique18: Alvast succes ermee, als je het kwijt wilt pb-box staat open Lachen bedankt voor je adviezen.
Ik ben eerlijk gezegt niet zo bang dat er meer gebeurt is. Hij zei al: je hoeft niet bang te zijn zij (die vriendin) valt niet op blanke jongens....
Of ik daar nu helemaal blij van moet worden weet ik niet....
Kan andersom wel zo zijn natuurlijk. Hij vind haar ook mooi, maar ziet haar echt al een vriendin (is een vriendin van zijn ex).

Ik ben zelf soms wel wat jalours en fel en ook echt niet de makkelijkste voor hem.. (wisselvallig, snel van humeurwisselend)

Precies wat jullie allemaal zeggen, ik zou hem dit niet hoeven verbieden, dit zou hij zelf moeten bepalen.
Hij zegt zelf dat hij geen opwinding voelt bij een massage, ook bij mij niet.. Mijn mening ligt ik anders over, maar dat is misschien het veschil tussen massage geven, of een massage krijgen.

Heb het misschien wel een beetje zelf gedaan dat hij minder 'durft' te antwoorden door mijn felle reactie's..... Ga het toch is proberen hier met hem over te hebben, want op deze manier stapelt dat alleen maar verder op.

Ik wil het nog helemaal niet uitmaken, maar er moet toch wel snel iets veranderen, anders worden we hier beide niet gelukkig van...

En het is verder echt niet dat mijn vriend een eikel is, helemaal niet hij is hartstikke lief en probeert altijd voor iedereen het beste te doen...
Was hij dat eigenlijk maar wel, dan kon ik tenminste boos op hem worden en blijven.. En er een punt achter zetten....


In zijn telefoon kijken is vaak meer uit verveling, niet zo zeer om hem te controlen (misschien onbewust ook wel?) in ieder geval zo is het niet begonnen. Er staan vrijwel nooit smsjes van meisjes in hoor, maar dan net een enkele keer, tja en dan moet ik er zo 'achter komen'.
Ik heb er eigenlijk een hekel aan om iemand te controleren, vind dat ook niet fijn als ze het bij mij doen (hoewel ik niks te verbergen heb voor mijn vriend). ik wil eigenlijk gewoon dat dit niet nodig is......
Laatst bijgewerkt door kleinmens op 20-08-08 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Vetboltsje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-10-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:31

ik wil niet raar doen, maar rook je niet ipv massage olie,,,sex? Bloos

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:31

fjordowner18 schreef:
angelique ik vind het note done dat je alleen via smsje achter kan komen wat iemand gedaan heeft, dit hoort niet.
als je 8 maanden een relatie met iemand hebt, vind ik dat je best zijn smsjes mag lezen, dit hoeft niet zo zeer met wantrouwen te maken te hebben, kan ook nieuwschierigheid zijn, maar als je dan iets tegen komt wat niet klopt perongeluk, gaat dat vertrouwen wel over in wantrouwen en terecht als je vriend dingen voor je verzwijgt.


Het is ook zeer zeker not done als je op die manier erachter moet komen wat je vriend gedaan heeft.
Maar eerlijk is eerlijk, er zal een reden zijn dat hij dit niet tegen TS verteld heeft toch?
Infeite zal hij ook weten dat zij zijn smsjes leest, en verwijderen doet hij ze ook niet.. dus heeft hij ECHT iets te verbergen?
Of is de vriend van TS iddd een man die bang is dat zijn vriendin uit haar dak gaat tegen hem?
(zoals ik al zei praat uit ervaring Haha!!)
Soms is als jaloerse vrouw zijnde het ook gewoon eens goed om je nieuwsgierigheid in bedwang te houden en je vriend/in een beeeetje vertrouwen te geven.
Nogmaals, ben het met je eens het IS not done.


Overgens TS is dit dezelfde jongen als waar je over praat in een eerder "mannen issue" topic hier op bokt?

fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:34

kleinmens schreef:
Angelique18: Alvast succes ermee, als je het kwijt wilt pb-box staat open Lachen bedankt voor je adviezen.
Ik ben eerlijk gezegt niet zo bang dat er meer gebeurt is. Hij zei al: je hoeft niet bang te zijn zij (die vriendin) valt niet op blanke jongens....
Of ik daar nu helemaal blij van moet worden weet ik niet....
Kan andersom wel zo zijn natuurlijk. Hij vind haar ook mooi, maar ziet haar echt al een vriendin (is een vriendin van zijn ex).

Ik ben zelf soms wel wat jalours en fel en ook echt niet de makkelijkste voor hem.. (wisselvallig, snel van humeurwisselend)

Precies wat jullie allemaal zeggen, ik zou hem dit niet hoeven verbieden, dit zou hij zelf moeten bepalen.
Hij zegt zelf dat hij geen opwinding voelt bij een massage, ook bij mij niet.. Mijn mening ligt ik anders over, maar dat is misschien het veschil tussen massage geven, of een massage krijgen.

Heb het misschien wel een beetje zelf gedaan dat hij minder 'durft' te antwoorden door mijn felle reactie's..... Ga het toch is proberen hier met hem over te hebben, want op deze manier stapelt dat alleen maar verder op.

Ik wil het nog helemaal niet uitmaken, maar er moet toch wel snel iets veranderen, anders worden we hier beide niet gelukkig van...

En het is verder echt niet dat mijn vriend een eikel is, helemaal niet hij is hartstikke lief en probeert altijd voor iedereen het beste te doen...
Was hij dat eigenlijk maar wel, dan kon ik tenminste boos op hem worden en blijven.. En er een punt achter zetten....



meid als ik het zo lees heb jij hetzelfde probleem met jou vind als ik met mijn vriend heb gehad.
ik ben trouwens ook een vreselijke heethoofd en jaloers, dus reageer ook vrij fel.

zoals ik al zei praten moeten jullie met elkaar.
niet jij verteld en hij heeft maar te luisteren en mag niks zeggen, nee jullie moeten allebij jullie gevoelens boven tafel halen.
zeg hem wat je van bepaalde situatie's vind en wat je liever absoluut niet hebt of waar je echt niet tegen kan, maar laat hem dat ook zeggen.

succes OK dan!

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:46

Zo, als mijn vriend een andere meid zou masseren dan is het gelijk over. Dat vind ik echt niet kunnen, ook al is het EEN vriendin!

Daarbij komt ook nog eens dat ie tegen jou loopt te liegen en ik kan je verzekeren dat leugenaars altijd leugenaars blijven... heb pas ook een relatie gehad met iemand die 4 jaar heeft gelogen over vanalles, maar het vertrouwen komt nooit terug.

Maar misschien kan je nog met hem praten?

kleinmens
Berichten: 23
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 12:51

Praten ga ik zeker proberen. Hij is nu op vakantie...... Hij zou op stedentrip gaan met 1 vriend, maar is per ongeluk op de costa brava terechtgekomen... !!!!!
Hier ben ik ook helemaal niet blij mee, maar kan ik weinig aan doen en hem al helemaal niet verbieden. Hij kent overigens mijn mening over dit soort plaatsen.

Angelique18: Ja, dat gaat over hem... Toen twijfelde ik dus ook al, maar is dus uiteindelijk wel iets geworden.. en nu zijn we dus hier.. Had ik toen maar de andere keuze gemaakt denk ik soms, nu zit hij veel dieper Boos!.

Vetboltsje: Ik ruikte echt massageolie.. En ben vreemd genoeg niet echt bang dat er meer gebeurt is.. Omdat ik de naam al vaker heb gehoord, ik wist ook dat hij haar wel is masseerde voor wij iets kregen..

Ik baal er nu wel een beetje van dat ik niet gewoon naar hem toe kan gaan en met hem kan gaan praten, maar moet wachten tot na de vakantie.. Ik maak me denk ik gekker dan nodig is...
En mezelf kennende maak ik het toch niet uit, hoewel ik weet dat dit verstandiger is (en dan niet alleen door dit, er is nog veel meer :S)

Vetboltsje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-10-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:10

oke, dan is het goed, ik vind zoiets maar wat vreemd, vandaar mijn reactie

kleinmens
Berichten: 23
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 13:13

Ja, ik ook... vraag mezelf nu wel af.. of ik me niet gek laat maken, of dat ik gewoon voro de gek gehouden word?

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:20

Kleinmens, daar kunnen wij vanaf hier niet over oordelen!
Wij kunnen over jou vriend niet oordelen, alleen over de situatie die jij beschrijft!

Misschien het hem gewoon vragen zodra je de kans krijgt!
Misschien geeft ie wel een antwoord waar je iets mee kunt..
Hieraan werken, of relatie beeindigen.

Hoe dan ook.. er moet IETS gebeuren!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:42

Zoals ik het hoor zit de balans in jullie relatie volledig fout. Jullie lijken mij niet op gelijke hoogte te staan.

Voor jullie samen kwamen, heb jij je, bewust een beetje, "lager" dan hem gezet. Dat is voor hem wel makkelijk. Nu jullie samen zijn, probeer je weer op gelijke hoogte te komen, niet gek dat hij dat niet fijn vindt, maar het zal wel moeten.

Nu moet ik wel zeggen dat, hoe ruimdenkend ik ook ben, als mijn lief achter mijn rug de naakte torso van een ander ligt te betasten hij het gat van de timmerman van heel dichtbij gaat ontmoeten...

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:11

Ik zou er een punt achter zetten, maar dat is mijn mening.
Als mijn vriend een vriendin gaat masseren gaat dat voor mij te ver. Prima als hij dat doet terwijl hij vrijgezel is, maar niet een relatie. Ik vind dat toch wel intiem.

Laat je niet gek maken hoor Knipoog ! Ach gut

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:14

Vind masseren ook wel te intiem als mijn vriend dat bij een ander meisje zou doen. Zou me ook niet lekker zitten.

Niese1987

Berichten: 597
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Vlagtwedde

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:59

Als ik dit zo lees is mijn verloofde 1 van de weinige mannen die niet opgewonden raakt van een massage Clown .
Nu even zonder gekheid. Ik ben zelf hobby masseuse en masseer dus wel vaker mensen die mijn vriend niet goed kent. Hij heeft aangegeven dat hij het niet prettig vind en ben daar dus mee gestopt en masseer nu alleen zeer goede kennissen van ons beiden.
Een "gewone" massage is helemaal niet bedoeld om opgewonden te raken maar om eventuele pijn in iemands lichaam te verlichten en om ervoor te zorgen dat de afvalstoffen in je lijf vrijkomen en je doorbloeding beter is. Ik geef zelf nooit een massage die bedoeld is als lustopwekkend tenzij het mijn eigen partner betreft.
Ken jij het meisje dat je vriend gemasseerd heeft? Zo ja, kan je haar eventueel nog naar haar kant van het verhaal vragen en daarbij benadrukt dat je wil dat ze eerlijk is en het dus ook aangeeft als hij iets heeft geprobeerd.
Verder vind ik het vertrouwen in jullie relatie ver te zoeken. Jij geeft al aan dat je zijn smsjes leest en er op die manier achterkomt dat hij met andere meiden/vriendinnen afspreekt. Het feit dat je dat doet geeft al aan dat je hem niet vertrouwt.
Ik heb zelf ook het probleem van het fel reageren op iets. Ik voel me ook heel snel aangevallen en schiet dan gelijk in de verdediging. Probeer hier echt op te letten want dat kan je al een hoop problemen besparen!!! Let bijvoorbeeld op de toon waarop je iets zegt.
Mocht je meer tips willen of gewoon even gal willen spugen dan staat mijn PB box voor je open!
Heel veel sterkte iig met je beslissing

kleinmens
Berichten: 23
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 16:09

Niese1987: Mijn vriend zegt hier ook niet opgewonden van te worden.. Bij haar niet en bij mij niet. Ik ken het meisje niet alleen van wat ik van mijn vriend hoor. Er is wat ik van hem hoor tussen hun niks seksueels, ik ben dus ook niet echt bang dat er meer is gebeurd.
Ja, ik betrap mezelf hier wel is op dat ik hem onbewust toch wat controleer door in zijn telefoon te kijken. Eigenlijk gewoon uit verveling, maar ik doe het wel vaker. Zeker sinds ik die smsjes 'ontdekt' heb.
Nu zijn dit voor mij geen vreemde meisjes, hij heeft wel vaker verteld over gewone vriendinnen van hem. En heel toevallig smste ze die dag allebei. Hier heb ik verder niks achter gezocht. Pas toen ik die smsjes las zei hij: ja, heel toevallig die smste allebei ineens.
Ik denk niet dat hij dit bewust verzwegen heeft hoor, hij ziet dit denk ik niet als iets zo belangrijks dat hij het mij speciaal moet vertellen.

Heeft hij misschien wel een punt mee, maar toch ga ik hem minder vertrouwen doordat hij dit niet verteld, en ja smsjes zijn ook gemakkelijk te wissen...
Zo smste zijn ex ook een keer toen ik naast hem stond en trekt hij ineens snel zijn tel. weg. Dus hij had waarschijnlijk ook liever dat ik dat niet zag... Ik weet gewoon niet goed wat ik van hem op aankan op deze manier. Wanneer hij eerlijk is en waneer niet....

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:11

Ik vind het toch niet normaal dat hij een ander meisje masseert..
Hoe zou hij het vinden als jij gemasseerd werd door een andere jongen?
Dat hij zijn telefoon wegtrekt omdat jij dat smsje niet mag lezen lijkt me al duidelijk.. Hij heeft geheimen voor je.. Scheve mond

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 18:33

Marchador schreef:
Ik zou er een punt achter zetten, maar dat is mijn mening.
Als mijn vriend een vriendin gaat masseren gaat dat voor mij te ver. Prima als hij dat doet terwijl hij vrijgezel is, maar niet een relatie. Ik vind dat toch wel intiem.

Laat je niet gek maken hoor Knipoog ! Ach gut


Amen!

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 18:52

wat een vreemd gedrag vertoont jouw vriend zeg.. ik zou het zeker niet accepteren en al helemaaaaaal niet als hij er zo sneaky over doet

dumpen die handel!

Toogfilosoof
Berichten: 4897
Geregistreerd: 05-04-07

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:25

Inderdaad het is wel erg verdacht.Ook dat hij zijn mobiel ineens weggrist? Ik zou het niet vertrouwen...