vanochtend was er weer een moment dat ik erg van mezelf baalde. Ik ben namenlijk een paar dagen alleen thuis en toen ik vanochtend het huis uit liep hoorde ik achter me de voordeur dichtvallen . . . Terwijl de sleutel niet in mijn zak zat
Ik had mijn spullen al buiten staan en besloot naar de sportschool en de paarden te gaan en ondertussen een noodplan te verzinnen. De buren waren op vakantie, mijn moeder en vriend in Mexico en mijn broers ook weg. Ik sms'te er nog een (een broer) of hij even langs huis kon, maar dat kon niet. Drie uur later stond ik dus weer voor mijn dichte deur.En nu zit ik inderdaad binnen, ingebroken in mijn eigen huis
Ik kan je zeggen, we maken het dieven er niet gemakkelijk op, want wat een klus was dat zeg. Maar alle ramen zijn nog heel en ik vergeet mijn sleutel voorlopig niet meer.
(dat zeg ik nu...)ben ik de enige chaoot? en hoe gaan jullie er mee om?
Uiteindelijk is die wel gearriveerd maar het had wat voeten in de aarde.
. Ik ben soms ook wel een chaotisch, iedereen wel eens denk

dat je ergens blijft overnachten en dan geen pyama, slippers, tandenborstel, haarborstel, extra ondergoed (of noem maar wat op) bij je hebt.
waar andere mensen een keer de trap op en neer lopen om al hun spullen te halen doe ik dat ongeveer honderd keer zo vaak, omdat ik altijd weer iets vergeet
.