Cd branden lukt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Cd branden lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 18:05

ik heb net het album van Robbie Williams, Escapology en die wou ik voor een vriendin's verjaardag branden. Alleen nu slaat ons schrijfprogramma iedere keer na de helft op tilt en heb ik dus al 2 cd's verknatseld.. Op de voorkant staan dat de cd Copy Controlled is.. betekent dat dat ik hem helemaal niet kan branden? Weten mensen misschien manieren om dit te omzeilen? mag ook per PB Schijnheilig

Don't hate me cause you ain't me!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:49

Met nieuwste versie van Nero? Anders misschien met CloneCD. Give it try. Je kunt ze vinden op www.downloads.com denk ik Knipoog

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 18:58

Sypheron schreef:
Met nieuwste versie van Nero? Anders misschien met CloneCD. Give it try. Je kunt ze vinden op www.downloads.com denk ik Knipoog


Ik heb gewoon het schrijfprogramma van de branden, HP cd-writer. Met die twee programma's zou hij het waarschijnlijk wel kunnen kopieren? Ik ga het meteen proberen Lachen

Don't hate me cause you ain't me!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:04

je kan ze eerst beter rippen, zoals met audiograbber, dan branden, hebt die vaker gehad met dvd branden, met geen 1 prog kreeg ik het voor elkaar.

Succes!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Artimes, Dees, elfje72, Fly_high, Marloes_92, Marlou91, mirriejj, Nymphe, PeerAppel, Rosalie_91, Ubermetrics, waikiki_6, YandexBot, zonnebloem18 en 156 bezoekers