geweldig vond ik het!
Op een dag zag ik daar een leuke jongen lopen.
Helemaal m'n ding!

Al gauw werd duidelijk dat hij dansleraar was en een relatie had... Maar ja kijken mag toch??
Ik danste toen in een andere groep en kreeg les iemand anders.
En het dansseizoen vloog voorbij.
Het jaar daarop begonnen ze met een nieuwe dansgroep en ben ik overgestapt naar een ander niveau.
Kreeg toen dus wel 2uur les van die leuke jongen!
Gevoelens waren er steeds en het klikte erg goed tussen ons, maar ik respecteerde z'n relatie en het kwam absoluut niet in me op om daar tussen te komen. Er lopen ten slotte nog zoveel jongens rond!

Samen met een vriendin bleef ik al eens wat langer hangen, soms op vraag van hem en soms zomaar... Het was altijd lachen geblazen, maar we praatten ook over serieuzere dingen.
Ook het 2e dansseizoen zat er al snel op...Op naar het volgende dansseizoen!
De sfeer zat er goed in en we maakten zoals altijd veel plezier!
Net zoals het vorige jaar ging het jaar weer snel voorbij.
Net voor de slotshow kreeg ik opeens mailtjes van hem...
Ook gingen we vaker samen wat drinken en vroeg hij me mee naar de cinema(samen met nog andere vrienden van ons)
Dat z'n relatie niet meer ok was had ik allang gemerkt, maar ik bemoeide me er niet mee.
Vrienden heb je nooit genoeg dacht ik toen gewoon.
Tot hij de avond na de slotshow me vroeg om met z'n 2tjes iets te gaan drinken.
Ik twijfelde, ik had tenslotte gevoelens voor hem, maar dacht waarom niet. Z'n vriendinnetje was er niet en ik dacht dat hij gewoon zin had ik een leuke babbel.
Tot hij me die avond bekende al langer gevoelens voor me te hebben.
Wat er toen door me heen ging kan ik niet omschrijven.
Gevoelens van 3 jaar eindelijk beantwoord!
Kort daarna verbrak hij z'n relatie en waaren wij een koppel.
Z'n ouders waren ervan op de hoogte, iedereen wist het... behalve z'n ex (wat ik begrijpelijk vond, ze zat in de examens en ik wou niet dat ze omwille van ons niet zou slagen)
Het ging super tussen ons, nog nooit had ik zo'n gevoelens voor iemand en alles was gewoon té mooi om waar te zijn.
Behalve dat hij nog een reis van 3 weken naar Amerika had geboekt samen met haar en nog andere vrienden.
Hij wou thuis blijven voor me, maar ik vertrouwde hem en liet hem gaan...
Kort voor z'n vertrek komt hij met de mededeling dat hij wat tijd nodig had om alles wat te verwerken.
Die 3 weken dat hij op reis was hoorde ik niks van hem en ik wist eigenlijk al genoeg, z'n terugkomst bevestigde m'n vermoedde.
Hij is zaakvoerder, zij geeft er les. Ze kennen elkaar al 11 jaar waarvan ze 3 jaar een koppel waren, hij kon haar niet kwetsen en wou z'n zaak niet op het spel zetten.
Tja daar stond ik dan, zomaar ineens aan de kant gezet zonder verdere uitleg.
Hij verzekerde me wel dat ik nog steeds welkom was, ook van z'n ouders kreeg ik te horen dat ik terug mocht gaan dansen.
Maar ik was toen te hard gekwetst en had de moed toen niet.
Nu een jaar later wil ik graag terug starten in september en krijg ik te horen dat ik niet meer welkom ben via zijn mailadres.
Wat zouden jullie doen?
gewoon in september teruggaan of toch eerst even aankloppen bij de ouders (is ook hun zaak)