Bokkers die nog andere sporten beoefenen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:28

Ik fitness en ga binnekort op BBB (buik, billen en benen), ga ook eens weer een lesje Aikido wagen Tong uitsteken

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 20:38

Youko schreef:
Ik fitness en ga binnekort op BBB (buik, billen en benen), ga ook eens weer een lesje Aikido wagen Tong uitsteken


Mag ik vragen hoe vaak je gemiddeld per week rijd? En hoe intensief?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:41

Ik werk 5 middagen in de week met paarden en op zaterdag ga ik altijd mijn vaste verkering rijden Haha! (het enige paard dat ik dagelijks rij, zeg maar mijn paard) en op zondag tennis ik met de man en kids

Majanga

Berichten: 311
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:53

Ik doe naast paardrijden 1 a 2x in de week, aan stijldansen 1x in de week(donderdag), jeu de boule 1x in de week(vrijdag), darts 2x in de week(vrijdag&zaterdag), zwemmen 1x in de week(dinsdag). En tja in het weekend wil ik nog wel eens uitgaan en dan ben je natuurlijk ook de hele avond/nacht intensief aan het dansen maar dat telt natuurlijk niet...

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:58

Citaat:
Sinds die tijd lopen we regelmatig door het bos te sluipen en rennen. werkt erg goed voor je conditie en wat is er leuker dan je op je collega´s te schieten


Ohh dat zou ik ook wel graag willen, ik ben alleen bang dat ik paintballetjes te kort kom(rode dan he!).

Ik zwem 1x in de week een half uurtje, het is dan wel trimzwemmen dus conditie werk.
Ik wil graag er nog iets bij gaan doen, maar ben nog even aan het kijken.
Wel fiets ik ong 20 a 25 minuten op een dag(naar het werk en weer terug). Dit is in de zwaartse versnelling en behoorlijk doortrappen.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:41

Ik zit op dansen (streetdance, soort jazz ballet is dat) en in de zomer als t lekker weer is ben ik soms ook wel actief *LOL* skeeleren, zwemmen, waterskieen enzo (jaja, m'n vriendin d'r vader heeft een boot Haha! ) of gewoon skieen&snowboarden maar dat is maar 1 keer in het jaar (en dit jaar helemaal niet Verdrietig )

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:49

ik rijd normaal gesproken (als ze niet kreupel of drachtig zijn Frusty Frusty) 2 dagen door de week 2 paarden, (+ 1 uur autorijden), op zaterdag idem en op zondag varieert het, afhankelijk van wedstrijden, andere plannen en zo. Ik rijd met alletwee wedstrijden, zowel springen als dressuur. Verder werk ik 40 uur, ben ik bestuurslid van een vereniging, en organiseer ik dit jaar mede een grote wedstrijd. Oh ja, en ik woon samen.

Ik heb trouwens 1 keer in de week dressuurles (met een van beide) en 1 keer springles (met beide paarden in principe).
Laatst bijgewerkt door Lielle op 22-01-03 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:50

Ik zit op fitnes maar vrijdag is de laatste keer dat ik ga. Ik deed carbiofitnes en ik vond het zo saaaaaaaaaaaaai worden! Heel de tijd hetzelfde, ik kan best hardlopen maar daar kreeg ik zo'n last van mijn kuiten en hoe kwam ik die tijd door?

Ik ga misschien weer op city jam, heb ik hiervoor ook al 2 jaar gedaan. Ook ongeveer elke maand een "wedstrijdje" hardlopen in de bossen van 5 kilometer. Maar soms wil ik dat nog wel eens overslaan als ik dressuur heb op geen tijd.

Ook ga ik wel skeeleren maar mijn skeelers zijn een beetje te klein aan het worden en dan moet het natuurlijk wel droog zijn.

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 10:50

Ik ben ook nog lid van een sportcentrum. Je kan daar met je pasje allerlei dingen doen.

Als je een lidmaatschap van 1x per week hebt, kan je op die dag alle dingen achter elkaar doen. Er is fitness, cardio, bodypump, bodypower, rpm (fietsen op muziek, vechtsporten ect.
Later gaan ze verhuisen en komen er nog meer faciliteiten, bijvoorbeeld misschien sauna's.
Ik doe dus soms fitness/cardio en soms een les bodypump. Je kan dus dingen afwisselen bij Jan de Rooy sportcentrum.
Party!! Het is daar heel gezellig, Fleury van bokt stopt er echter mee!

Bijn alle tijden zijn mogelijk, alleen niet op zondag en zaterdagmiddag. Hierdoor is het makkelijk combinere. Je gaat gewoon waneer je tijd hebt. Als je geen tijd hebt, haal je de volgende week gewoon een les in.

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 10:53

Oeps, je reactie niet geszien Fleury. Ja, we gaan deze zomer zeker skeeleren als we niet meer kunnen schaatsen.

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 10:56

skeeleren, en skien in de winter (elke week een uurtje skien)

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:09

Skeeleren en wielrennen in de zomer. En mountainbiken in de winter. Natuurlijk ook lekker op wintersport om te skieen. En verder kun je het zo gek niet noemen of ik ben er voor in. Loop af en toe hard, volleybal af en toe, softbal af en toe. Ik werk namelijk op een school, dus ik kan af en toe meedoen met de gymlessen. Lekker hoor.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:02

Fitness (cardio en spieren) paardrijden natuurlijk en voor m'n werk (postbode) loop en fiets ik elke dag.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:47

Fabiënne1"]
[quote="Youko schreef:
Ik fitness en ga binnekort op BBB (buik, billen en benen), ga ook eens weer een lesje Aikido wagen Tong uitsteken


Mag ik vragen hoe vaak je gemiddeld per week rijd? En hoe intensief?
[/quote]

Niet. Mijn dame is nog niet ingereden Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:45

Ik doe naast paardrijden ook aan salsa-dansen 2x per week. Tenminste iig 1x en wanneer ik kan op vrijdag dan 2x. Da's best fanatiek, maar heel erg gaaf. Dan heb ik 1,5 uur les. Ook zijn er regelmatig feesten of vrij-dans-avonden die georganiseerd worden. Helemaal top!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:33

tennis! De tennisbaan en de clubbak liggen naast elkaar op 5 min. van mijn huis dus de keus was snel gemaakt Haha!
Nou ja paardrijden deed ik eerder maar ik wilde ook een sport doen waar ik zelf eens lekker bij kon rennen. Joggen vond ik saaaai en hardlopen ook, dus het moest wat anders worden. Het werd tennis, en deze sporten bevallen me beide nog uitermate goed!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:53

Ik zit bijna negen jaar op turnen,en ik heb fitness gedaan.
Nu doe ik ook voltige,maar ja,da's ook paardrijden.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:10

Ik zat op paardrijden (7 dagen in de week) voltige (1 dag in de week) en op ballet (een soort ballet dan niet het echte ook 2 kker in de week) maar dat vond ik te druk. nu zit ik alleen nog maar op paardrijden (7 dagen in de week)

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:46

Berdientje schreef:
Ik speel softball, dat is 2 keer in de week trainen en een keer in de week wedstrijd (nu niet, winterstop) Het word mijn 3e seizoen. Ik kom eigenlijk nooit in tijdnood...


Ik softbal ook!

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:55

Ik skeeler fanatiek, het hele jaar door. Sowieso 2 uur per week training en als het een beetje weer is ook nog voor mezelf buiten
In het winterseizoen schaats ik daar nog bij.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:56

Jeee zeg dat red ik echt allemaal niet hoor, ik werk 38 uur per week, ik rijd 5 keer per week, waarvan 2x prive les en 1x clubles, ik rijd nog een paard van een kennis van mij en ik train met mijn honden.... maar ik ben wel een fanatieke Bowler, wij hebben elke zondagavond les en op maandagavond spelen we bedrijvencompetitie.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:10

Elke dag 2 pony's rijden.
2x in de week hockeyen.
Zeilen in de zomer.
Skiën en snowboarden in de winter.

xxxxxxxxxxx

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:11

Jannelientje schreef:
Als je een lidmaatschap van 1x per week hebt, kan je op die dag alle dingen achter elkaar doen. Er is fitness, cardio, bodypump, bodypower, rpm (fietsen op muziek, vechtsporten ect.


Hee, wat leuk, nog eentje van de Body Training Systems Les Mills!
Echt, ik kan jullie het echt aanraden. Zoals het staan aangeschreven (BodyPump): Simply the best way to get in shape!

Voordelen van BODYPUMP®

- Verhoogde spierkracht
- Verbeterde spieruithoudingsvermogen
- Meer spiervolume
- Vermindering van het vetpercentage
- Verbeterde lichaamssamenstelling
- Sterkere botten
- Betere houding

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:58

mariska"]
[quote="Berdientje schreef:
Ik speel softball, dat is 2 keer in de week trainen en een keer in de week wedstrijd (nu niet, winterstop) Het word mijn 3e seizoen. Ik kom eigenlijk nooit in tijdnood...


Ik softbal ook!
[/quote]

Ik OOK!!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 00:12

astridastrid"]
[quote="Jannelientje schreef:
Als je een lidmaatschap van 1x per week hebt, kan je op die dag alle dingen achter elkaar doen. Er is fitness, cardio, bodypump, bodypower, rpm (fietsen op muziek, vechtsporten ect.


Hee, wat leuk, nog eentje van de Body Training Systems Les Mills!
Echt, ik kan jullie het echt aanraden. Zoals het staan aangeschreven (BodyPump): Simply the best way to get in shape!

Voordelen van BODYPUMP®

- Verhoogde spierkracht
- Verbeterde spieruithoudingsvermogen
- Meer spiervolume
- Vermindering van het vetpercentage
- Verbeterde lichaamssamenstelling
- Sterkere botten
- Betere houding
[/quote]

Ik vond het allemaal wel meevallen, ik kreeg alleen last van mijn nek als je die gewichten in mijn nek moest leggen! (ps ik zat bij jannelientje op fitness)