Kan zij model worden? (foto's)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 08:59

Ik zie geen foto's, maar tegenwoordig kan iedereen model worden. Ik ben zelf model voor een kapper, niet om te knippen maar om shows te lopen, maar vind mezelf ook niet knap dus iedereen kan tegenwoordig model kan worden.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:08

Ik weet niet of rode kruisjes voor een job als fotomodel in aanmerking komen, grinnik. Het hangt van hun lengte af en ook of ze fotogeniek zijn, meer nog dan of ze mooi zijn. De meeste foto modellen vind ik zelf weinig aantrekkelijk. De knapsten worden wel heel beroemd zoals bijvoorbeeld Cindy Crawford. Maar kijk nou eens naar Claudia Schiffer. Is dat nu werkelijk zo'n schoonheid? ik vind er geen bal aan, maar ze wekt op foto's wel de illusie dat ze verleidelijk is en mooi. En DAT is wat van belang is. Fotomodel zijn is illusies kunnen opwekken om produkten te kunnen verkopen. Het is een vorm van acteren eigenlijk, als je het zo bekijkt.

De hond is de betere mens

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carineken, DDD3, Femke_Tweety, GoogleAdsense, Hhilde, Iloveiswan, Koekie_186, LesleyAnne, shadowstar, Shenavallie, Telpeva, XxMariellexX en 77 bezoekers