The green mile

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:22

blijft een superfilm.. heb hem al meerdere keren gezien

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:32

Ik heb hem gezien, maar ik vond het he-le-maal niks, vast erg knap en zielig, maar niet echt een film voor voor het slapen gaan Haha!.

Trouwens, bij Idols zei Joël dat dit zijn lievelingsfilm was, maar nee, niet de mijnes dus! Ik vond hem maar leguber!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 17:53

Desiree"]
[quote="XoNo schreef:
Bij Del zijn executie zie je op de DVD e.d zijn hoofd nog in brand staan. Dat hebben ze er op de buis uitgelaten.

sjezes, stond zijn kop in de fik ja? tsja, komt er toch weer een beetje horror om de hoek kijken. Misschien ga ik dat boek toch eens lezen!
[/quote]

Jazekers. De vlammen sloegen eruit. Moet zeggen dat ik het wel geinig vond Ik ben wel een horror-typje. Ik weet niet of het in het boek te lezen is, maar op tv ziet dat er toch indrukwekkender uit (tenzij je een hele levendige fantasie hebt Tong uitsteken). Overigens heb ik hem in de bioscoop en een keer of 2 op DVD gezien.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:11

Ik heb de film 2x eerder gezien, eerste keer op DVD. Ik geloof dat dit de allerbeste film is die ik ooit heb gezien.

pmarena

Berichten: 48127
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:48

Jeetje , wat doet iedereen toch hoogdravend over die film Haha!
Ik heb hem 2 weken geleden ofzo eindelijk eens gehuurd op video , en vond het wel een goede , aangrijpende film , ge-wel-dig dat muisje , heerlijk diertje zeg ! Lovers Erg indrukwekkend en boeiend , maar soms wel een beetje TE hemels hoor....Tong uitsteken En Oei ...wat zat ik me aan die snikkel van een Percy te ergeren , en wat walgelijk dat stukje van Del's executie !!
Idd niet te begrijpen , ik had ook m'n pistool getrokken hoor Misselijk

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:59

Ik vond het ook een hele goeie film!
In het begin zat er niet echt een verhaal in maar later kwam dat zelf. Ook heel zielig! En die man, zo joekel van een vent zeg! met zo'n klein hartje. Ik begreep ook niet aan het begin van die film waarom hij dat had gedaan, die verkachting en moord op die 2 meisjes. kon het niet geloven. maar later bleek dus dat hij ze wou helpen Huilen Echt erg!!
Maar van mij krijg die ook een dikke 10! Ben zeker weten van plan om hem nog een keer te zien!

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:09

ik heb hem gisterenavond niet gezien moest leren Boos! maar ik heb hem al 2x op dvd gezien bij mijn oppas kindjes, zucht, nou ik durf hem niet zo goed alleen te kijken, en ik zat daar fijn alleen 's nachts te kijken ik vind hem echt super goed! En ik heb allebei de keren op het einde zitten huilen. En die Percy Misselijk wat een l*l de behanger! ow die zou ik echt wat willen doen!

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:23

een supergoeie film ik vind die donkere man zo zielig ik kan er zo bij janken

Groetjes Corine

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:37

wie heeft het opgenomen en wil de band aan mij uitlenen?

Door een onverwachte prive-les gister heb ik de film helaas gemist......