Wat is de snelste manier om aftevallen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 08:33

Als je wilt afvallenvoor je shet kan ik je vertellen dat een shet niet zo snel last van je gewicht zal hebben. Je shet heeft wel heel erg veel last van je lengte.
Omdat jij met je bovenlichaam zo'n stuk boven hem uitsteekt breng je je shetje snel uit balans. Vergelijk het maar een beetje met lopen met een klein kind op je nek. Dat gewicht is prima te houden maar toch sta je eventjes raar op je benen.
Met 1,68 m ben je eigenlijk al te groot voor een shet. En daarbij maakt he tniet uit of je nu 48 of 58 kilo weegt. Dus vergeet je lijn-pogingen maar dat heeft geeb enkele zin en is nog super ongezond ook voor iemand van jou leeftijd [tenzij je er altijd uit wilt blijven zien als een kind van 16].

Gaylord
Berichten: 10
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 09:06

Ga eens kijken op deze site, zij hebben goede tabletten die je stofwisseling versnellen, ken een aantal mensen die daarmee wel tot 30 kilo zijn afgevallen en eh... zonder bijwerkingen! Ze voelen zich prima. Natuurlijk moet je ook je dieet wat aanpassen en bewegen. Probeer maar!
www.body-health.nl

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:08

Marjolein schreef:
gewoon stoppen met snoepen, veel water drinken, en lekker veel fruit eten ipv dat snoepen.


Ga ik helemaal in mee, vooral niet minder gaan eten heb ik ook gedaan en toen ik normaal ging eten kwam het er weer aan (woog toen 57 en nu 67 dus het helpt niet!!) en sporten doe ik nu ook merk dat mijn buik en alles al strakker wordt

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:36

Jippie schreef:
Als je wilt afvallenvoor je shet kan ik je vertellen dat een shet niet zo snel last van je gewicht zal hebben. Je shet heeft wel heel erg veel last van je lengte.
Omdat jij met je bovenlichaam zo'n stuk boven hem uitsteekt breng je je shetje snel uit balans. Vergelijk het maar een beetje met lopen met een klein kind op je nek. Dat gewicht is prima te houden maar toch sta je eventjes raar op je benen.
Met 1,68 m ben je eigenlijk al te groot voor een shet. En daarbij maakt he tniet uit of je nu 48 of 58 kilo weegt. Dus vergeet je lijn-pogingen maar dat heeft geeb enkele zin en is nog super ongezond ook voor iemand van jou leeftijd [tenzij je er altijd uit wilt blijven zien als een kind van 16].

Bingo... dit wilde ik ook al neerzetten maar je was me voor!

Denk hier alsjeblieft aan.
Het is niet voor niets dat mensen van 16 jaar niet bij de Weight Watchers mogen en dat een diëtiste ze ook niet helpt.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:38

Gaylord schreef:
Ga eens kijken op deze site, zij hebben goede tabletten die je stofwisseling versnellen, ken een aantal mensen die daarmee wel tot 30 kilo zijn afgevallen en eh... zonder bijwerkingen! Ze voelen zich prima. Natuurlijk moet je ook je dieet wat aanpassen en bewegen. Probeer maar!
www.body-health.nl

Ja... en als dit niet meer helpt dan nemen we Herbal Life. Als dat niet meer werkt dan nemen we Tonalin CLA 80, daarna van die vage middels van Tellsell en zo maken we heel ons stofwisselingsproces verrot!

Ze is pas 16!!!!
Iets meer bewegen en minder snoepen moet voldoende zijn! Pak wat vaker fruit!

Er bestaan geen wondermiddeltjes en wonderdieëten om af te vallen. Pure wilskracht en doorzettingsvermogen is nodig om af te vallen!!!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:52

Je bent nog in de groei, dus niet gaan lijnen. Je kan wel proberen minder of niet te gaan snoepen, maar zwaarder worden hoort nu eenmaal bij je leeftijd.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:19

Afvallen is inderdaad enerzijds gezond eten (dus niet uithongeren, dat is niet goed voor je lichaam) en anderzijds veel lichaamsbeweging. Het is even moeilijk op het begin, maar als je echt wilt, dan zet je wel door en dan raakt je lichaam gewend aan dit nieuwe patroon. Ik heb vroeger zelf ook gewichtsproblemen gehad en ben op deze manier 10 kilo afgevallen. De kunst is echter om je eet- en bewegingspatroon goed te houden als je op gewicht bent. Ik doe dat op de volgende manier: door de weeks 'lijn' ik en in het weekend eet ik 'normaal' (dus ook met wat snoep enzo) Besef je ook dat je voor de rest van je leven zult moeten letten op wat je eet als je aanleg hebt om dik te worden.
tip: schrijf op wat je eet en tel calorien, dan zie je wat er ingaat op een dag, en stel een schema samen wat je mag eten. Een calorienboekje kun je aanvragen bij het voedingsleer centrum. En begin niet meteen drastisch met lijnen: bouw langzaam af.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:20

ps ik was ook 16 toen ik 'te dik' was en ik zat hier heel erg mee, achteraf ben ik dan ook blij dat ik toen ben gaan lijnen!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 18:44

Ja bedankt heb al heel veel water gedronken en niets gesnoept Lachen En er is nu 1 kilotje af!
Bedankt voor de goede

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:31

Eén ding is zeker... de snelste manier om aan te komen is door weinig te gaan eten en calorieen te tellen.
Ik ben al begonnen met dat soort oliebol toen ik 13 was ofzo, en ik kan je zeggen dat dat echt niet goed is voor je lijf. Sinds Augustus eet ik volgens het Montignac principe: Veel en verantwoord eten. Daar ben ik nu zo'n 9 kilo mee kwijt geraakt en het voordeel daarvan is dat het niet snel gaat en je het dus ook niet 3x zo hard terugkomt. Je moet je eetpatroon aanpassen.

Maar eigenlijk sluit ik me wat jouw verhaal betreft helemaal bij Jippie aan, afvallen is in jouw geval nergens voor nodig en je zal onder ogen moeten zien dat je die shet niet altijd kan blijven rijden. Ga mennen ofzo, ook leuk!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:43

Bij een paardenhouder gaan werken 4 cm in omvang en geen tiet meer over!!! in 5 maanden tijd.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:49

minder eten, bijna niet snoepen en trainen Lachen wat is daar nou zo moeilijk aan Tong uitsteken

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:17

Niet te weinig eten als je in de groei bent hoor! ik mis er zo een paar centimeter door.. volgens de schoolarts zou ik 1,74 m. worden en ik ben bij de 1,68 blijven hangen, doordat ik rond mijn 12e/13e veel te weinig at (niet omdat ik wou afvallen hoor, ik woog maar 35 kg en ik was ook erg klein) maar ik leefde op 1 boterhammetje en 's avonds at ik al helemaal weinig.. gewoon omdat ik niks lekker vond en ik had nooit trek Frusty (ik moest wel eten van m'n ouders maar toch)
ik vind het wel jammer dat ik nu eigenlijk 5 cm mis ofzo, ik ben ook kleiner dan m'n moeder en mn zusje van 11 begint me ook al in te halen..

ik weeg nu ongeveer even veel jou (zou je niet zeggen, volgensmij ben jij dunner) en ik vond dat dr bij mij eigenlijk ook wel wat af mag, maar het vreemde is dat er helemaal niks gebeurt bij mij! als ik ziek ben val ik niks af, als ik niet eet ook niet, en als ik juist veel eet kom ik ook niks aan.. alleen als ik meer doe val ik iets af maar niet meer dan 1 of 2 kg.